gultekult Skrevet Februar 27 Share Skrevet Februar 27 Husker ikke navnet på hu i annonsen, men jeg var relativt ny i game for flere år siden. Jeg såg en flott annonse på RE av en flott dame. Møtte opp ved leiligheten. Dette var i en blokk i Haugesund, og vanskelig for folk å vite at jeg skulle på et besøk til ei eskorte. Møtte meg i døra med kort skjørt (skoleuniform ish) men dessverre, er jeg ikke så glad i store lipper. (Enkelte ligner på ei gås). Det trakk veldig ned. Gikk inn, og der sto det en liten hvit chiuahua (eller hvordan d skrives 😅). Bjeffa som bare det på meg.. Tenkte med meg selv.. skal jeg gå eller bli med henne videre inn på rommet.. jeg ble med inn. Hadde ikke baller til å snu i døra den gang.. Da vi begynte å kle av hverandre, og etterhvert lå oppå hverandre, så klarte hunden å komme seg inn på rommet.. veldig turn off, jeg sa til henne at hunden MÅ ut av rommet.. men hunden fortsatte å være inne sammen med oss.. hun gjorde ingenting med saken. Hva f er dette? Aldri opplevd maken. Hunden går å sniffer deg nærmest oppi ræva🤣 Da klarte jeg ikke å få den opp igjen, måtte bare kle på meg og gå.. bortkasta penger.. Heldigvis betalte jeg bare for 30min og ikke mer. Verste av alt så klarte jeg å booke tid hos henne en annen gang også, da hun hadde et annet navn i annonsen samt andre bilder, men da var det heldigvis en bedre opplevelse 😛 5 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg