Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

34 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      6
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Tototre skrev:

@Langbein du valgte faktisk et av de bildene jeg liker best av henne.  Hvordan kunne du vite?  Er du egentlig Brianna i forkledning?

Eller kan det være at du og jeg liker å se damene liggende klare i senga. 

• Thanks 2
Lenke til kommentar

@Langbein det kunne vært det oxo.  Men det er forumrelatert.  Dette er jo blitt mitt nye liv.  Har sluttet å leve utenom her, virker det som om noen tror.  Så spenningen denne uka er knyttet til hva som skjer når jeg passerer et Nettsamfunnsomdømme på 3k.  Ved passering 2k ble det Excellent.  Fins det et nivå over?

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:

@Langbein det kunne vært det oxo.  Men det er forumrelatert.  Dette er jo blitt mitt nye liv.  Har sluttet å leve utenom her, virker det som om noen tror.  Så spenningen denne uka er knyttet til hva som skjer når jeg passerer et Nettsamfunnsomdømme på 3k.  Ved passering 2k ble det Excellent.  Fins det et nivå over?

Sky is the limit for you mate.

• Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@Apeesel  og @Revenger

Sitat

Jeg føler meg som en stolt far som ser sin sønn sykle for første gang. Det gir meg sann glede å se deg skrive og uttrykke deg som et normalt oppegående menneske de siste dagene❤️Godt du har lagt mr ridler dagene bak deg! 

han har hatt noen gode dager med sjakkspill i år.  Du skulle forsøkt det selv, Ape!

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Apeesel skrev:

@Tototre har du og @Burt_Reynolds og par andre endelig møttes for en kaffe? 

IMG_3339.png

Som du ser av ansiktene våre var kaffen kald.  Og vi lukter ingen klare, villige tisper i nærheten.  Derfor henger vi med ørene.  Men kun en kort. liten stund!

Endret av Tototre
villige tisper
  • Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Fikk en assosiasjon her - apropos "dogging" som ikke er min greie. Gunnar Larsen, en myteomspunnet norsk forfatter, skrev en serie fantastiske bøker. Han debuterte med "I sommer" i 1932, hvor han beskrev en dogging scene nede ved Akershus festning... Min favoritt er dog "Bull" fra 1938. Les!

• Like 1
Lenke til kommentar

@Apeesel jeg har ikke hatt planer om å drikke kaffe med @Burt_Reynolds.  Men har vært i forhandlinger med @Karsten og @benny49 om å møtes på KOK på Oslo S.  De har ennå ikke innfridd kontraktsforslagene mine.  Men det skjer nok en dag.  Deg kommer jeg nok til å møte i en dør når det er ei som dobbeltbooker.  Du får huske å hilse!

• Like 1
  • Haha 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@Apeesel jeg har ikke hatt planer om å drikke kaffe med @Burt_Reynolds.  Men har vært i forhandlinger med @Karsten og @benny49 om å møtes på KOK på Oslo S.  De har ennå ikke innfridd kontraktsforslagene mine.  Men det skjer nok en dag.  Deg kommer jeg nok til å møte i en dør når det er ei som dobbeltbooker.  Du får huske å hilse!

Du får sende en pm, så får vi se hva vi får til, kanskje det blir en happy ending 😘

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@Apeesel vi bør finne et felles symbol som gjør at vi blir gjenkjent av hverandre.  Du har hørt om bindersen under WW2?

Kanskje jeg skal begynne å gå med klær med ape logo på? 

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Revenger skrev:

Fikk en assosiasjon her - apropos "dogging" som ikke er min greie. Gunnar Larsen, en myteomspunnet norsk forfatter, skrev en serie fantastiske bøker. Han debuterte med "I sommer" i 1932, hvor han beskrev en dogging scene nede ved Akershus festning... Min favoritt er dog "Bull" fra 1938. Les!

IMG_1527.thumb.jpeg.d8e5d33b0e14e27ea0933e8485c55882.jpeg

• Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Apeesel skrev:

Du får sende en pm, så får vi se hva vi får til, kanskje det blir en happy ending 😘

PM er oppskrytt, så sant du ikke heter @Line og vifter med puppene dine.  Hennes innboks har gått varmere enn min de siste dagene.  

Happy ending med deg hadde vært interessant.  Kanskje vi gjør en annen vri?

• Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Apeesel skrev:

Kanskje jeg skal begynne å gå med klær med ape logo på? 

Tenkte mer at vi kunne bruke det samme symbolet.  Alle horekunder.  som under krigen.  Gul stjene

• Like 2
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Tenkte mer at vi kunne bruke det samme symbolet.  Alle horekunder.  som under krigen.  Gul stjene

Blir jo gudsgave til politiet som kan luke oss horekunder ut 😂

Lenke til kommentar

Ellers syns jeg jo det er morsomt med alle de som sender takkemail til meg på PM.  Det gjør livet nesten verdt å leve.  Skulle ønske dere heller hadde sendt meg penger så jeg slapp å sitte her å skriver innlegg!

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Apeesel skrev:

Blir jo gudsgave til politiet som kan luke oss horekunder ut 😂

Jeg tror jo ikke de vil klare det likevel.  Vi registrerer det samme symbolet som logo på sjakklubben vi skal starte for å møtes å dele tips og erfaringer.  Jeg likte det med statsstøtte.  Kan sikkert få fra Norsk Tipping oxo, og skattefritak gjennom Skattefunn om omsetningen blir stor nok.

• Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Apeesel skrev:

sikkert andre gangen jeg siterer dette.  Sånn er det å bli tidlig senil.  Eller er det tidlig kveld ennå?  Du kan jo signe up for å være wingman når jeg skal besøke @Vixenida i starten av april.  Det holder at du sitter utenfor i teslaen din.  Jeg kan gå inn først.  Gir jeg tommel opp på veg ut så har det klar bane for deg!

Jada, jada, vi må inngå felles kontrakt med henne, men jeg tror slett ikke hun er uvillig.

• Like 2
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

sikkert andre gangen jeg siterer dette.  Sånn er det å bli tidlig senil.  Eller er det tidlig kveld ennå?  Du kan jo signe up for å være wingman når jeg skal besøke @Vixenida i starten av april.  Det holder at du sitter utenfor i teslaen din.  Jeg kan gå inn først.  Gir jeg tommel opp på veg ut så har det klar bane for deg!

Jada, jada, vi må inngå felles kontrakt med henne, men jeg tror slett ikke hun er uvillig.

Jeg skal passe på å ha fult batteri, er det scamfrosøk fra hennes side, får du hoppe inn i bilen og så kjører vi avgårde. 0-100 er vel under 3 sekunder? «Ape esel the horekundegetaway driver» kanskje er det mange kunder å få😜

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg prøvde en "groveling retreat" uten at jeg har kommet nærmere teltåpningen.  Tenkte jeg kunne pitche som en "breacher", denne gangen i overført betydning😊

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Apeesel skrev:

Jeg skal passe på å ha fult batteri, er det scamfrosøk fra hennes side, får du hoppe inn i bilen og så kjører vi avgårde. 0-100 er vel under 3 sekunder? «Ape esel the horekundegetaway driver» kanskje er det mange kunder å få😜

Husk at jeg forteller hvor vi event. skal.  Til plan B.

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar