Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

34 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      6
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Zezeh skrev:

Hei @tannlegen!

Synd du er ikke i omradet.Vis det er to ting jeg leter etter er en godt tannlege og en plastikk kirurgi(jeg har en ,men han er veldig strengt,men en av beste i land 😊)og min fast tannlege er i utland .

Bare disse to professional jeg er apne for sammarbeid./rabatt møt tjeneste.Nye smil og store pupper 😃Sikker jeg også promotere din arbeid.

Velkommen!☺️

dette høyrest veldig freistande ut, skal sjå kva eg får til. gir deg beskjed vis eg skal jobba i nærleiken.

• Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, Zezeh skrev:

Hei @tannlegen!

Synd du er ikke i omradet.Vis det er to ting jeg leter etter er en godt tannlege og en plastikk kirurgi(jeg har en ,men han er veldig strengt,men en av beste i land 😊)og min fast tannlege er i utland .

Bare disse to professional jeg er apne for sammarbeid./rabatt møt tjeneste.Nye smil og store pupper 😃Sikker jeg også promotere din arbeid.

Velkommen!☺️

Du trenger ingen plastikk kirurg @Zezeh. Du er fin nok som du er 😀😃

• Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Du trenger ingen plastikk kirurg @Zezeh. Du er fin nok som du er 😀😃

Mye av det i Brasil? Virker som det er vanlig å nærmest lage kunstige abs?

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Revenger skrev:

Mye av det i Brasil? Virker som det er vanlig å nærmest lage kunstige abs?

Ja..nei,ikke til meg,jeg trives med trening..😊

Men silikon er tanken.😊

Lenke til kommentar

@Langbein

Sitat

Og jeg som alltid har trodd at det er våre bleikhudete vikingkropper de er ute etter. Jaja, så feil kan man ta. Der ødela du min illusjon om hva våre  kjære gledespiker er ute etter @Tototre.

Du lærer så lenge du lever!  Men siden du nevner viking.  Kanskje det kan være ditt lange, blonde hår og skjegg som gjør at de tar avstikkere der nord?

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@Langbein

Du lærer så lenge du lever!  Men siden du nevner viking.  Kanskje det kan være ditt lange, blonde hår og skjegg som gjør at de tar avstikkere der nord?

Nja.., jeg heller vel mer mot at de tiltrekkes av min slanke kropp og vinnende vesen.

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Nja.., jeg heller vel mer mot at de tiltrekkes av min slanke kropp og vinnende vesen.

Vinnende vesen har du.  I alle fall online.  Du er ikke like flink som meg til å irritere folk.  Jeg har arvet det fra min far.

• Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

@Apeesel jeg ser du har fått behov for å flashe et statussymbol som er vanlig i Norge.  Det har vel sammenheng med din nye aversjon for kollektivtrafikk, antar jeg.

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Tototre skrev:

@Apeesel jeg ser du har fått behov for å flashe et statussymbol som er vanlig i Norge.  Det har vel sammenheng med din nye aversjon for kollektivtrafikk, antar jeg.

Fått en del pm av folk som sier dem muligens har sett meg på grisetur pga referansen til Tesla par ganger. Ser du bilen på profilbilde stå parkert utenfor din lokale thaimassasje eller horestrøk, vil du kunne observere apen 🤪 er noe med spenningen vettu… når jeg er ute på turer ser jeg alltid etter en i taycan og en mann i dress med gullrolex @johnlogan   Hvem vet.. mulig nestegang 223 er på tur, ser han etter en gubbe i en tesla?

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

@Revenger nå har du lurt meg inn i chatteprat på PM, igjen!  Jeg kan ikke fortsette sånn.... Og du er vel som jeg med at det ikke er så aktuelt å flytte over?

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Hevneren, det kan jo oxo være interessant.  Koder.  Korthet.  Hvilket navn ville du gitt en kvinne som jeg kunne kontaktet.  Om vi tenker fornavn?

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Eller at du i alle fall forteller først om at du har sett henne først.  Det er jo ikke det samme som å være unik finder

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Kvinner, vin og sang?

God gjettet: De hellige tre!  Men feil i denne omgang.  Kunne vært fint om du illustrerte hva du tror det er?  Vi er ikke alle som er like flinke til å lese lange tekster etter arbeidstid.

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

God gjettet: De hellige tre!  Men feil i denne omgang.  Kunne vært fint om du illustrerte hva du tror det er?  Vi er ikke alle som er like flinke til å lese lange tekster etter arbeidstid.

Et nytt besøk hos din favorittdame Brianna?

image.thumb.png.c4a87dcee4d4a2a9ba83d382d5bd6ebb.png

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Et nytt besøk hos din favorittdame Brianna?

image.thumb.png.c4a87dcee4d4a2a9ba83d382d5bd6ebb.png

du må ikke friste meg slik nå før påske!

Nei, det er ikke det heller.

• Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar