Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Gjest

Chatterommet på Tullekontoret  

37 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      14
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

@tannlegen 

Sitat

eg vart absolutt ikkje krenkt. eg heva meg over det, og doblar med å utfordra 223 til å gjera noko anna enn å klovna til forumet. sluttar han å øydeleggja trådar, så skal eg byrja å skriva lange omtaler.

sitatet over er kopiert inn fra en av dine interessante tråder.  Jeg forsøker noen ganger å få klovneriet bort fra de seriøse anmeldelsene og inn hit til Tullekontoret.  Det er ikke sikkert at du som ny bruker har fått med det slikt, derfor kan jeg godt drive med litt opplæring av deg på si.  Uten å ta betalt for deg.  Jeg er en giver av natur, fordi det gir meg så mye tilbake.

så her kan vi fortsette utenomsnakket.  Bare å tagge meg, så kommer jeg til deg :-) 

Sis

Lenke til kommentar

@alpdlp skrev kommentaren i en annen tråd:

Sitat

Er du mann i Norge anno 2024 så blir du pissa på uansett hvordan du vrir og vender på det. Tror egt at den eneste forskjellen på selverklærte horebukker (megselv inkludert) og alle andre er at vi har forsonet oss med realitetene på dagens dating og sexmarked

Har vi virkelig gitt opp den "ekte" kjærligheten?  Det at en kan bli forelsket i en annen og få motta kjærlighet og hengivenhet?

Er løsningen å pisse tilbake?  Mener du at det i bunn og grunn er bytte av tjenester mot varer som alltid skjer og at det er dette som kommer klart fram på den ærligste måten gjennom hobbyen vår.  Jeg tolker deg slik.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

@alpdlp skrev kommentaren i en annen tråd:

Har vi virkelig gitt opp den "ekte" kjærligheten?  Det at en kan bli forelsket i en annen og få motta kjærlighet og hengivenhet?

Er løsningen å pisse tilbake?  Mener du at det i bunn og grunn er bytte av tjenester mot varer som alltid skjer og at det er dette som kommer klart fram på den ærligste måten gjennom hobbyen vår.  Jeg tolker deg slik.

Er enig med deg her @Tototre.
Du må ikke gi opp @alpdlp.
Ekte kjærlighet kan lure rundt neste hjørnet, du kan finne henne på badoo også.
Du må bare være åpen for det, vise dine beste sider og selvfølgelig du må jobbe for det.

Jeg tror problemet ligger i at mange menn har en urealistisk høy standard, i forhold til det dem selv leverer.
Er derfor mange single gamle menn drar til thailand, og kommer tilbake gift.

Jeg sier bare en ting. Vis dere ikke har noe annet til felles en sex, så kommer det ikke til å vare lenge.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, alpdlp skrev:

Det er vanskelig å tro at du opplever mye kjærlighet og hengivenhet i ditt private liv @Tototre all den tid du bruker her inne på forumet :S

Det har jeg jeg jo heller aldri påstått at jeg ikke har blitt skadet i barndommen av krigstraumer.  Så jeg har et så stort behov av kjærlighet, og har funnet at denne hobbyen i det minste døyver noe av smerten.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

Det er dagens mest ærlige innrømmelse, og det står respekt av det. Blir litt som med en alkoholiker, løsningen finnes dessverre ikke i bunnen av flaska...

Kanskje du skal vurdere å bruke noe av morrobudsjett på en god terapeut i stedet?

Hei du, jeg har det jo som mitt yrke å manipulere meg selv og andre.  

Lenke til kommentar
2 minutter siden, alpdlp skrev:

Den dynamikken du påpeker her, at gamle griser drar til Thailand og "kjøper" med seg en kone hjem bare understøtter hva jeg mener. Disse thai-kvinnene vet nøyaktig hva de driver med, og jeg klandrer ingen parter her. No money no honey

En kammerat sa en gang om thai damer "pul dem, men ikke gift deg med dem"
De ordene der følger jeg som om dem var skrevet ned i grunnloven.

Jeg fant for mange år siden ei thai dame på en bar, jeg var ung og fattig på dette tidspunktet.
Hun spurte spørsmål som "hvor mye penger kommer du til å tjene når du er ferdig utdannet"
Da forstod jeg hvor hun kom fra, jeg pulte henne mange ganger før jeg droppet henne.
La aldri noe følelser i det, fordi jeg viste hun ikke var genuint interessert i meg.
Vi hadde heller ingenting å prate om, og jeg hater thai musikk.
Men god sex var det.

Skal jeg finne ei thai dame, så må vi ha noen interesser til felles.
Er ikke nok med god mat og sex, mann må kunne prate sammen.
vis ikke er det bare pul og kast.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, ShamanDureX skrev:

En kammerat sa en gang om thai damer "pul dem, men ikke gift deg med dem"
De ordene der følger jeg som om dem var skrevet ned i grunnloven.

Jeg fant for mange år siden ei thai dame på en bar, jeg var ung og fattig på dette tidspunktet.
Hun spurte spørsmål som "hvor mye penger kommer du til å tjene når du er ferdig utdannet"
Da forstod jeg hvor hun kom fra, jeg pulte henne mange ganger før jeg droppet henne.
La aldri noe følelser i det, fordi jeg viste hun ikke var genuint interessert i meg.
Vi hadde heller ingenting å prate om, og jeg hater thai musikk.
Men god sex var det.

Skal jeg finne ei thai dame, så må vi ha noen interesser til felles.
Er ikke nok med god mat og sex, mann må kunne prate sammen.
vis ikke er det bare pul og kast.

Litt videre på dette som Shamanen er inne på: Det må være noe mer enn sex for at det skal vare.  Hva kan dette andre være?

• tid tilbrakt sammen i kjedsomhet
  • felles barn
  • opplevelser i form av reiser, husbygging, flytting, m.m.
  • noen felles venner
  • fester
  • høytider

Om en klarer å leve sammen med en partner gjennom en del år så blir det jo en form for investeringer.  Du får goodwill selv om du ikke er 100% transparent.  Og dette er type ikke-konvertibel kapital, som gjør at en del par velger å bli værende sammen selv om det kan komme episoder som skulle tilsi at de forlot hverandre.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

@tannlegen 

sitatet over er kopiert inn fra en av dine interessante tråder.  Jeg forsøker noen ganger å få klovneriet bort fra de seriøse anmeldelsene og inn hit til Tullekontoret.  Det er ikke sikkert at du som ny bruker har fått med det slikt, derfor kan jeg godt drive med litt opplæring av deg på si.  Uten å ta betalt for deg.  Jeg er en giver av natur, fordi det gir meg så mye tilbake.

så her kan vi fortsette utenomsnakket.  Bare å tagge meg, så kommer jeg til deg :-) 

Sis

eg har ingen behov for å snakka med deg og gi deg merksemd.
eg treng absolutt inga opplæring i å skriva omtaler.
Eg skriv ikkje ein sex novelle, som de skal kosa dykk med.

• Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

@tannlegen 

Sitat

eg er ikkje bergensar! det må vera det frekkaste eg har høyrt. er ved Geilo, det blir litt vanskeleg å dra til bergen for å stadfesta noko som ikkje er relevant for meg.

Til å være en som ikke bryr seg så bryr du deg utrolig mye.  Det er sånn at jeg ler her jeg sitter.

Beklager, men det var @Revenger eller @ShamanDureX som spurte meg om du kunne være bergenser  Det er noe med måten du opplever verden rundt deg.  Jeg tenkte faktisk at du kunne være sørlending, men det er vel verre?

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

@tannlegen 

Til å være en som ikke bryr seg så bryr du deg utrolig mye.  Det er sånn at jeg ler her jeg sitter.

Beklager, men det var @Revenger eller @ShamanDureX som spurte meg om du kunne være bergenser  Det er noe med måten du opplever verden rundt deg.  Jeg tenkte faktisk at du kunne være sørlending, men det er vel verre?

eg er frå ein liten tettstad på Vestlandet. ja, eg var mykje i Bergen som ung. eg sa aldri at eg ikkje bryr meg, tek berre ikkje imot kritikk.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, tannlegen skrev:

eg er frå ein liten tettstad på Vestlandet. ja, eg var mykje i Bergen som ung. eg sa aldri at eg ikkje bryr meg, tek berre ikkje imot kritikk.

OK, så Bergen er ikke så galt gjettet likevel.  Det var nok ikke noe som kom fra @ShamanDureX.  Nevnte bare han siden han elsker oppmerksomhet.  Og vi ser jo at han svarte :-) 

Ja, jeg forstår det med kritikk, og akkurat nå har jeg ikke noe å kritisere deg for.  Du er jo t.o.m. oppdragen nok til  svare på avsporinger i tråder her i Tullekontoret.  

Lenke til kommentar

Men du @tannlegen.  En gang før du registrerte dette nicket hadde vi en tråd om hvorfor folk valgte nicket sitt.  Jeg har svart på det på prifilsiden.  Nå bare gjetter jeg: Hadde du tannlegeskrekk som liten, og kanskje litt ennå?  Nå møter du dine demoner med å kalle deg det.

Eller er du en sånn som har en tannlegestol i et lydtett rom og spiller inn skrekkfilmer med nakne tenåringsjenter?

Lenke til kommentar

@tannlegen tenkte du ikke på at det kan være andre forumbrukere som oxo har tannlegeskrekk, og så nå holder seg borte pga. deg?  Dette er kritikk fra meg, altså, så du trenger ikke svare.  (selv om jeg innerst inne håper at du gjør)

Lenke til kommentar
14 minutter siden, Tototre skrev:

Men du @tannlegen.  En gang før du registrerte dette nicket hadde vi en tråd om hvorfor folk valgte nicket sitt.  Jeg har svart på det på prifilsiden.  Nå bare gjetter jeg: Hadde du tannlegeskrekk som liten, og kanskje litt ennå?  Nå møter du dine demoner med å kalle deg det.

Eller er du en sånn som har en tannlegestol i et lydtett rom og spiller inn skrekkfilmer med nakne tenåringsjenter?

eg er utdanna og jobbar som tannlege. ikkje noko meir spennande.

10 minutter siden, Tototre skrev:

@tannlegen tenkte du ikke på at det kan være andre forumbrukere som oxo har tannlegeskrekk, og så nå holder seg borte pga. deg?  Dette er kritikk fra meg, altså, så du trenger ikke svare.  (selv om jeg innerst inne håper at du gjør)

ein ting kan eg lova deg. det kjem til å gjera vondt, før det blir betre. tann pussen er ikkje berre viktig for hygiene, men også kva andre tenkjer om deg. dårleg anda er eit dårleg første inntrykk. brune tenner viser at personen ikkje bryr seg om å ta vare på seg sjølv.

1 time siden, Tototre skrev:

OK, så Bergen er ikke så galt gjettet likevel.  Det var nok ikke noe som kom fra @ShamanDureX.  Nevnte bare han siden han elsker oppmerksomhet.  Og vi ser jo at han svarte :-) 

Ja, jeg forstår det med kritikk, og akkurat nå har jeg ikke noe å kritisere deg for.  Du er jo t.o.m. oppdragen nok til  svare på avsporinger i tråder her i Tullekontoret.  

eg er ein mann som reiser rundt land og strand. kjøpte meg nettop ny tesla, då blir det fort nokon turar når eg har tid. og kvifor ikkje kombinera det med nokon kvinner og song.

Lenke til kommentar
2 timer siden, tannlegen skrev:

eg er utdanna og jobbar som tannlege. ikkje noko meir spennande.

ein ting kan eg lova deg. det kjem til å gjera vondt, før det blir betre. tann pussen er ikkje berre viktig for hygiene, men også kva andre tenkjer om deg. dårleg anda er eit dårleg første inntrykk. brune tenner viser at personen ikkje bryr seg om å ta vare på seg sjølv.

eg er ein mann som reiser rundt land og strand. kjøpte meg nettop ny tesla, då blir det fort nokon turar når eg har tid. og kvifor ikkje kombinera det med nokon kvinner og song.

Hei @tannlegen!

Synd du er ikke i omradet.Vis det er to ting jeg leter etter er en godt tannlege og en plastikk kirurgi(jeg har en ,men han er veldig strengt,men en av beste i land 😊)og min fast tannlege er i utland .

Bare disse to professional jeg er apne for sammarbeid./rabatt møt tjeneste.Nye smil og store pupper 😃Sikker jeg også promotere din arbeid.

Velkommen!☺️

Lenke til kommentar

@ShamanDureX takk for forespørselen.  Jeg er litt usikker på om forholdet mitt til @tannlegen er på plussiden.  Godt at du spør.  Som takk skal jeg gi deg en historie, ja, det er vel nesten en erotisk novelle, som er blitt skjult i sjakktråden til @Langbein og @jegern.  Nå skal snart vinneren der spille mot vinneren i hovedkampen, som jeg holder på å tape mot @Revenger.

Titt her https://www.noresk.com/forum/emne/10322-langbein og-jegern spiller-sjakk/?do=findComment&comment=58386

Lenke til kommentar