Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

36 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      13
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

Så egentlig status que inntil en her inne blir døpt admin.

Lever fint med det også.

(Andre som opphevet at auto correct har blitt vesentlig dårligere i det siste?) 

Lenke til kommentar

@Thermos skrev:

Hvem av dere er det som har hjulpet til med annonseteksten "Jeg oppdaget meg selv da jeg var veldig ung at jeg er veldig sensuell jente som liker å..."? Den går tydeligvis på rundgang i landet.

/-_------------

Det kunne vært meg.  Har planer om å trekke meg tilbake en dag og skrive gode, pirrende og selgende blogg- og annonsetekster til sexarbeidere av alle kjønn. 

Har trening i hva en horekunde liker 😂

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Det er en ryregistrert bruker som har lagt inn en kontaktannonse i dag.  @Tardetpåsjarmen skriver:

Haha, jeg prøver. Mann i midten av 20 årene her, pen og sporty. Jeg har lyst til å oppleve en eldre kvinne. Det vil si 35+ Jeg bare slenger det ut her, send meg en melding, jeg kan møtes i oslo et sted. Må være klar for å gå rett på sak.

---------------------------------------

Jeg liker at gutten prøver seg.  Kan jo aldri vite hvordan det går om en aldri forsøker.  Nå ville jeg ikke svare i tråden han opprettet, siden jeg ikke er i målgruppa på kvinner 35+ år.  Men mange av disse kvinnene kjenner jeg jo :-) 

- Er det noen som tror han får napp?  Hadde kanskje hjulpet om å la ved et bilde, sivilstatus, bil og årsinntekt?

@Tardetpåsjarmen du skal være heldig om noen av eskortene vil ta deg gratis på første treff.  Det skjer nesten aldri før etter 10x.  Om du kan tenke deg å betale for denne opplevelsen, og legger ut 2k-3k for en time, ja, da vil du kunne få en opplevelse å se tilbake på.  Noe helt annet enn SD og amatørjenter.  Men regn med at du må ha på kondom under all penetrering.  

Fortell gjerne hvordan det gikk i din egen tråd!  

Endret av Tototre
staveleif
  • Like 2
Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar
På 27.2.2024 den 21.19, ShamanDureX skrev:

Synd han sitter i varetekt...

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar
23 minutter siden, Jonny skrev:

Hei Thomas, dette er ikke spam!

Defininsjonen av spam inkluderer oxo det å spre det samme budskapet i alle poster som er tilgjengelige, for å få oppmerksomhet og synlighet rundt sitt budskap.  Hadde du brukt din vanlige bruker hadde du ALDRI i verden gjort det på denne måten.  Fordi du vet at mange reagerer.  Derfor lager du en SPAMbruker.  Les det jeg skriver om hvem som har nytte av tjensten du er administrator for.  Og sørg for at du ikke blir tatt av onkel for hallikvirksomhet.  Det er faretruende nært når en driver med slikt.

• Like 1
Lenke til kommentar