Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

34 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      6
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

Snart 7000 medlemmer på forumet.  Det har jeg tenkt å feire med en flaske utsøkt, italiensk vin, som jeg henter opp fra vinkjelleren, dekanterer og drikker i ensomhet.

Antinori Tignanello 2016 (eller en årgang deromkring) 

• Like 3
Lenke til kommentar

Kanskje jeg feirer sammen med en eskorte?  Får litt sympatisex for alt det rare jeg må holde ut med her.  Heldigvis så plager jeg jo oxo en del av dere med et jeg skriver i hytt og pine, om alt og alle, til envher tid.  Edru og beruset.

Det jeg misliker med å skulle feire forummedlem nr 7000 er at mange av de siste 100 som har meldt seg inn er slike som ikke bidrar til forumet på en god måte.  Enten ved at de spammer sitt eget nettsted, eller at de har en kamp mot meg eller andre.  syns oxo det er noe herk at gamle medlemmer oppretter flere brukere/nick som de bruker samtidig.  For å kjøre flerfoldige agendaer samtidig.  Husk at når du rir mange hester på samme tid, så vil pikken din bli med den hesten som løper raskest!

• Thanks 1
Lenke til kommentar

@Saraxm er en norsk eskorte som tar 2500/timen.  Jeg skriver til henne i den tråden som er linket under:  Ta minst 500 kr extra for anal, det vanlige er ofte 1000 kr.  Så kan du ta 500 for cim/swallow.  Da har du en pristabell som gir mening for gutta.

Dette tenker jeg fordi hun er norsk, og oppgir alder 24.  Selvfølgelig er det vi horebukker ønsker oss av alle eskorter 1500/2000 med mest mulig ekstra inkludert.

Jeg har allerede begynt å få klager på PM fordi jeg sa de høye prisene over til henne... men jeg har ikke tenkt å gå til henne.  Norske er overpriset i Norge.  Gi meg heller en thaimassasje til 2500 med FP 😂

https://www.noresk.com/forum/emne/12209-ny-eskorte-priser-og-sikkerhet/

• Haha 1
Lenke til kommentar

@SolanGundersen og @ShamanDureX det ser ikke ut til at @Xcon liker det vi holder på med her på forumet?

Ja, han har ikke sagt det direkte til meg, og det kan jo tenkes at han liker det når vi skriver anmeldelser og sånn.  Da er han kanskje en god, gammel purist som bare vil ha det beste av det beste for å kunne finne de beste jentene og unngå å måtte snu i dørene, event. svingdørene.

Jeg har ikke tenkt å endre meg.  Har dere?

@Savitar det er pga. sånne ting som at jeg skriver om det å være Grand Master osv. som gjør at enkelte menn syns de må sette meg på plass og fortelle at dette ikke er virkeligheten.  Men du vet jo at vi virkeligheten så får jeg mye mer sex enn de fleste av dem, så innerst inne er de nok bare misunnelige.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Så i stedet for å skrive videre om dette i tråden til @Saraxm skriver jeg litt til her, til @Xcon.  Her kan vi diskutere hummer og kanari, tull og tøys.

Du forstår at jeg har en høyere utdanning og leker meg her på forumet?  Ellers hadde jeg aldri i livet skrevet så mange poster som jeg har gjort.  Kan multitaske.  Skrive en kommentar mens jeg er på jobb.  Når jeg kjører bil og stopper for å gå på do.  Mye er skrevet mens jeg satt på skåla.

Hvilken rang du har på forumet betyr ingen ting, men det vi har gjort det til en greie ved å bruke det aktivt og kommentere rundt det.  Det gir en viss tilhørighet, og det er utrolig at det er mulig blant en av de lavest ansette subkulturene i samfunnet.  Det er vel kanskje bare pedoer, barne- og konemishandlere som er lavere.  Kjøper du sex er du med i klubben.

Det som derimot betyr noe er hva du skriver og når du skriver.  Jeg har innflytelse på forumet fordi mange av postene mine er seriøse og nyttige.  Langt fra alle, men mange nok til at jeg nyter stor tillit.  Ikke det at jeg er Grand Master.  Men det er jo en fin tittel :-) 

• Thanks 3
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

@SolanGundersen og @ShamanDureX det ser ikke ut til at @Xcon liker det vi holder på med her på forumet?

Ja, han har ikke sagt det direkte til meg, og det kan jo tenkes at han liker det når vi skriver anmeldelser og sånn.  Da er han kanskje en god, gammel purist som bare vil ha det beste av det beste for å kunne finne de beste jentene og unngå å måtte snu i dørene, event. svingdørene.

@Savitar det er pga. sånne ting som at jeg skriver om det å være Grand Master osv. som gjør at enkelte menn syns de må sette meg på plass og fortelle at dette ikke er virkeligheten.  Men du vet jo at vi virkeligheten så får jeg mye mer sex enn de fleste av dem, så innerst inne er de nok bare misunnelige.

Ja, du arresterte meg pent der. Det er misunnelse🥴 Faen også, trodde jeg skjulte det bedre. Litt usikker på hva jeg har å være misunnelig på, men jeg lar meg uansett arrestere av vanntette argumenter, og de serverer jo du på løpende bånd 🫡 Minner litt om losjer. Har dere kostymer på møtene? 

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Så i stedet for å skrive videre om dette i tråden til @Saraxm skriver jeg litt til her, til @Xcon.  Her kan vi diskutere hummer og kanari, tull og tøys.

Du forstår at jeg har en høyere utdanning og leker meg her på forumet?  Ellers hadde jeg aldri i livet skrevet så mange poster som jeg har gjort.  Kan multitaske.  Skrive en kommentar mens jeg er på jobb.  Når jeg kjører bil og stopper for å gå på do.  Mye er skrevet mens jeg satt på skåla.

Hvilken rang du har på forumet betyr ingen ting, men det vi har gjort det til en greie ved å bruke det aktivt og kommentere rundt det.  Det gir en viss tilhørighet, og det er utrolig at det er mulig blant en av de lavest ansette subkulturene i samfunnet.  Det er vel kanskje bare pedoer, barne- og konemishandlere som er lavere.  Kjøper du sex er du med i klubben.

Det som derimot betyr noe er hva du skriver og når du skriver.  Jeg har innflytelse på forumet fordi mange av postene mine er seriøse og nyttige.  Langt fra alle, men mange nok til at jeg nyter stor tillit.  Ikke det at jeg er Grand Master.  Men det er jo en fin tittel :-) 

Beklager, men utdannelsen du har eller ikke har, er vel fullstendig irrelevant? Kan være du er statsminister. Eller Kong Harald. Likegyldig her inne. Det er hele poenget. Samme gjelder "tittelen". 

• Like 1
Lenke til kommentar

Hatt.  Og løsneser.  Vi kjenner heller ikke navnene til hverandre.  

Og det er noen fordeler med å være GM, men det kommer nok aldri du til å oppleve.  Hva er det som har skjedd den siste uka?  Du var tolerant i starten, men nå har du surnet skikkelig.  

Du har vel ikke fått sex i dag du heller, siden vi skriver sånn som vi gjør til hverandre nå.

• Haha 2
Lenke til kommentar
24 minutter siden, Tototre skrev:

Hvor ble det av den sorte hingst? Tototre uten bilde er trist.

• Haha 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Og det er noen fordeler med å være GM, men det kommer nok aldri du til å oppleve. 

Her. Her er det jeg snakker om👌 Who. Cares.🤦 

Når det er sagt, liker jeg mesteparten av aktivitet din, og du er en stor årsak til at forumet ER så aktivt som det er. Man behøver da følgelig ikke å like ALT du lirer av deg. Og når noen kommenterer på sånt, går du rett i forsvar, som om alt er et personlig angrep. Om du virkelig er så voksen og utdannet som du påstår, ville jeg vel muligens hatt større forventninger til at du klarte å lese sånt uten å bli en gretten 12-åring, som roper på kompisene, for at de skal få med seg at du blir "angrepet". Blir litt teit. Irriterende? Nei. Men teit. Men kjør på, fritt land/forum. 

• Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Xcon skrev:

Her. Her er det jeg snakker om👌 Who. Cares.🤦 

Når det er sagt, liker jeg mesteparten av aktivitet din, og du er en stor årsak til at forumet ER så aktivt som det er. Man behøver da følgelig ikke å like ALT du lirer av deg. Og når noen kommenterer på sånt, går du rett i forsvar, som om alt er et personlig angrep. Om du virkelig er så voksen og utdannet som du påstår, ville jeg vel muligens hatt større forventninger til at du klarte å lese sånt uten å bli en gretten 12-åring, som roper på kompisene, for at de skal få med seg at du blir "angrepet". Blir litt teit. Irriterende? Nei. Men teit. Men kjør på, fritt land/forum. 

Han er verken utdannet eller voksen. Han jobbet på min lokale kebab sjappe par år tilbake. Det alle elsket med han var at han kalte alle for sjef og ga ekstra dressing gratis. Han var spesielt glad i å gi ekstra hvit dressing, enkelte mente den hadde en spesiell bitter ettersmak, men det var en klassiker. 

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Så et par setninger om GMene her på forumet fikk det til å renne over for deg?  

Ja, den delen av meg som er på forumet er svært nærtagende, og kan nok oxo være uhøflig, be om hjelp fra fansen, og slå uforholdsmessig hardt tilbake.  Kanskje det har blitt sånn fordi det er så mange "rare" brukere her til tider?

Du forstår at jeg ikke har fått sex i dag?  Derfor gikk jeg rett i forsvar.  Det er en annen fyr oxo som jeg har tatt litt hardt i et innlegg i det siste, @Taylor.  Kanskje jeg har PMS?  Og er en kvinne i en mannskropp?

At vi er uenige er fint for forumet, @Xcon.  Alle krangler om småting er fine for publikum.  Jeg har lurt litt på nicket ditt.  Har du sonet?  Hva var det i så fall for?

• Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Savitar skrev:

Han er verken utdannet eller voksen. Han jobbet på min lokale kebab sjappe par år tilbake. Det alle elsket med han var at han kalte alle for sjef og ga ekstra dressing gratis. Han var spesielt glad i å gi ekstra hvit dressing, enkelte mente den hadde en spesiell bitter ettersmak, men det var en klassiker. 

Han burde isåfall spise mer vanilje og ananas😬

• Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Så et par setninger om GMene her på forumet fikk det til å renne over for deg?  

Ja, den delen av meg som er på forumet er svært nærtagende, og kan nok oxo være uhøflig, be om hjelp fra fansen, og slå uforholdsmessig hardt tilbake.  Kanskje det har blitt sånn fordi det er så mange "rare" brukere her til tider?

Du forstår at jeg ikke har fått sex i dag?  Derfor gikk jeg rett i forsvar.  Det er en annen fyr oxo som jeg har tatt litt hardt i et innlegg i det siste, @Taylor.  Kanskje jeg har PMS?  Og er en kvinne i en mannskropp?

At vi er uenige er fint for forumet, @Xcon.  Alle krangler om småting er fine for publikum.  Jeg har lurt litt på nicket ditt.  Har du sonet?  Hva var det i så fall for?

Merkelig definisjon på "renne over", fordi det blir tatt opp. Link gjerne til der jeg har "ropt på fansen" 😅 OM jeg har eller ikke har, fans, på et eskorteforum er meg revnende likegyldig🥴 Jeg besøker eskorter alene, ikke med et jævla entourage. Ja, kan hende du er et kvinnfolk. Det er for så vidt også likegyldig for meg. 

Når det er sagt, begynner 'diskusjonen' her også å bli teit, og på tur å bli en metadiskusjon. Fra min side også. 

Om jeg har sonet? Maybe, maybe not. Maybe go fuck yourself. (Sitat, kjent film, ikke bli krenket)

• Like 1
Lenke til kommentar
På 2.11.2024 den 1.24, jegern skrev:

Seks stykker igjen. Ble tre slettet kanskje…

Prøver igjen.  I natt står det at det er 5998 medlemmer.  TO igjen, altså!

• Like 1
Lenke til kommentar