Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

34 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      6
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

I tråden om SD i Oslo har jeg skrevet litt om hvordan det er å ta med jenter på hotell.  Det har aldri vært noe problem så lenge jeg har betalt for et dobbeltrom og sagt at vi skal være to personer på rommet.

Når jeg tenker etter er det vanvittig hvor mye penger jeg har brukt på hotellrom for sex i løpet av årene.  Burde vel heller ha vært forutseende og kjøpt en luksuriøs bobil i starten av dette!  Eller kanskje et lite krypinn sentralt i hovedstaden.

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

I år har jeg vært med to fantastiske sexarbeidere fra Asia: kinesiske Becky19/Sofia og thailandske Cara. 

Begge er nok alder 40+, men svært god sex.  Sannsynligvis i Norge akkurat nå, men har ikke kontaktinfo.  Fordi de har operatør 🙄

@Kayzer @jegern syns ikke dere oxo at damene burde hatt en hotline for oss som er avhengige?  I det minste en dag i uka😂

• Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Når det gjelder Cara, som jeg anmeldte i slutten av august i Hvem var din siste hore? så fikk jeg ikke personlig kontaktinfo til henne de to gangene jeg møtte henne på en kjent adresse i Horten.  Mobilnummeret er til hun som alltid har vært i den salongen, og som jeg aldri har fått massasje av.  Har vært andre kvinner som har gjort den jobben hver gang.  Ja, hun kjenner meg igjen.

Det er jo muligheter for å sende en mld. eller ringe for å høre når Cara kommer tilbake for å jobbe der.  Cara bor i Porsgrunn og jobber nok ikke med massasje til vanlig.  Om vi er mange som spør etter henne kommer hun kanskje raskere tilbake :-) 

Hemmelig nr. til operatøren: 91 64 08 95

Det er alltid tilbud om en annen kvinne, så mulighetene er der!  Prøv @Kayzer

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Tototre skrev:

Når det gjelder Cara, som jeg anmeldte i slutten av august i Hvem var din siste hore? så fikk jeg ikke personlig kontaktinfo til henne de to gangene jeg møtte henne på en kjent adresse i Horten.  Mobilnummeret er til hun som alltid har vært i den salongen, og som jeg aldri har fått massasje av.  Har vært andre kvinner som har gjort den jobben hver gang.  Ja, hun kjenner meg igjen.

Det er jo muligheter for å sende en mld. eller ringe for å høre når Cara kommer tilbake for å jobbe der.  Cara bor i Porsgrunn og jobber nok ikke med massasje til vanlig.  Om vi er mange som spør etter henne kommer hun kanskje raskere tilbake :-) 

Hemmelig nr. til operatøren: 91 64 08 95

Det er alltid tilbud om en annen kvinne, så mulighetene er der!  Prøv @Kayzer

Takk, Tototre 😀 Jeg sendte melding til operatøren over og endte opp med en burugle fra Moss. Hun kom med ferja hver dag til skiftet. Hun hadde negativ SQ og jeg gikk med uforettet sak. Aner ikke om hun er der fortsatt.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Vel, sånn er livet.  Jeg tar sjanser med nye jenter med jevne mellomrom.  For spenningen.  Noen overrasker positivt.  Når jeg vil besøke en bestemt kvinne jeg har sett før, og så har hun delt nummer med andre, så jeg møter en annen, da er det eneste riktige å snu i døra.  Lurt at du gikk.

• Like 2
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tototre skrev:

I år har jeg vært med to fantastiske sexarbeidere fra Asia: kinesiske Becky19/Sofia og thailandske Cara. 

Begge er nok alder 40+, men svært god sex.  Sannsynligvis i Norge akkurat nå, men har ikke kontaktinfo.  Fordi de har operatør 🙄

@Kayzer @jegern syns ikke dere oxo at damene burde hatt en hotline for oss som er avhengige?  I det minste en dag i uka😂

Hadde de bare visst hvor mye vi elsker akkurat DEM og ikke alle andre som har vært skuffende eller midt på treet. 

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Hadde de bare visst hvor mye vi elsker akkurat DEM og ikke alle andre som har vært skuffende eller midt på treet. 

Noen andre av dere som treffer dem nå må fortelle dem hvor høyt verdsatt de er.  At de er ettertraktet av mer enn tre menn på Norges største forum for horekunder.

• Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

@PeerGynt skrev til @LoveOWO

Har du vært fast hos henne?

Jeg fikk en noe høyere pris presentert, men så er jeg også førstereis. Virker som hun behandler nye og faste ganske forskjellig. Må vel få prøvd henne en dag ...

- Jeg tar det her i stedet for den tråden det står i, siden den handler om en bestemt dame.  Det har kanskje vært en egen tråd om priser før, men svaret er selvsagt JA.

Både hos eskorter og massasjesalonger er det et virvar av priser.  Det som oppgis i annonsene er utgangspriser.  Du kan forhandle på alt.  Vel, nå skriver noen jenter at om du gjør det så får du ikke møte henne.  Det har aldri skjedd meg så langt 😂

Når jeg har besøkt en eskorte mer enn tre ganger i løpet av et år, så tenker hun allerede på meg som en fast kunde.  Etter det andre besøket så diskuterer vi økonomiske ordninger som kan være til fordel for oss begge.  Og vet du hva?  Halvparten går med på enten prisavslag på 500 kr pr treff, eller extra inkludert.  Det siste er mest vanlig.  Jeg får ikke dette fordi jeg er så flink, ung, eller pen, men fordi det er enklere for sexarbeideren å forholde seg til en kar som kommer igjen og igjen, og samtidig oppfører seg ordentlig.  Kanskje jeg egentlig er en enkel kunde?

Med faste eskorter som kjenner deg er det oxo svært vanlig at du får beholde gamle priser over flere år.  Eks. halvtimes møte med sex til kr 500 (som var vanlig for 10-15 år siden) mens annonseprisene til disse damene nå er 1500 kr for samme tid.  Jeg betaler vanligvis 1k for 30 min. hos de jeg kjenner.  

Mange besøk til samme kvinne utløser oxo former for rabatter som gjør at du kan få helt andre priser på sextjenester enn det som annonseres.

• Thanks 2
Lenke til kommentar

@LoveOWO jeg vet at det er flere som har lignende avtaler.  For sexarbeideren er det fint å få et fast minimumsbeløp, som 2k.  Og om hun ikke har andre avtaler tett på så blir det lang tid og sex flere ganger.  Uten å betale timepris.

Med en av mine faste så får hun et fast beløp i mnd og så møtes vi og har sex når det passer for oss begge.  Ene uka kan det være 2x (som i forrige uke) og uka før det var det null.  Uansett en god deal så lenge begge er fornøyde med det.

• Like 4
Lenke til kommentar

I går fikk jeg et råd fra en eskorte som jeg kanskje kommer til å følge:

Sitat

Det holder med to kjøpesextreff i måneden.

Det er mer enn en halvering av dagens forbruk.  Men som @ZezeeRealBack har vært inne på i en tråd så er det litt synd om en skulle havne i samme situasjon som de sexavhengige mennene som snur på hver krone for å få nok til sexkjøp.  

• Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Exitmann skrev:

Jeg er nok mer en sånn periode, horebukk😅

Jeg skulle nesten ønske jeg hadde en månedlig periode hvor jeg ikke hadde lyst på sex

• Haha 7
Lenke til kommentar

@Phantom skrve; Hello. I am selling Miramistin - the best antiseptic! Highly active when applied to bacteria, fungi, viruses! Use after unprotected oral sex no later than 2 hours - 250 nok/50 ml + delivery, in Oslo you can pick it up at a meeting from Oslo S.
WA only +372 55937082

Nå savner jeg en admin her.  Dette er jo noe som hadde passet inn på http://www.finn.no for sexarbeidere.  @shawty lo er dette sånn munnskyll du bruker?

• Haha 2
Lenke til kommentar
På 24.10.2024 den 0.27, Tototre skrev:

@Phantom skrve; Hello. I am selling Miramistin - the best antiseptic! Highly active when applied to bacteria, fungi, viruses! Use after unprotected oral sex no later than 2 hours - 250 nok/50 ml + delivery, in Oslo you can pick it up at a meeting from Oslo S.
WA only +372 55937082

Nå savner jeg en admin her.  Dette er jo noe som hadde passet inn på http://www.finn.no for sexarbeidere.  @shawty lo er dette sånn munnskyll du bruker?

Miramistin solution is used for prevention of gonorrhea and syphilis after having unprotected sex. It is important to use the solution within 2 hours after sexual intercourse. Use in men: spray 2-3 ml of Miramistin into urethra 

• Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
På 19.10.2024 den 10.07, Tototre skrev:

Noen av oss har hotline 😉

på en normal dag chatter jeg på den hormonene i mellom 10-12 timer. (Dette jobber jeg hardt for å kutte ned)

Men.., jeg svarer ytterst sjelden når dere ringer.. Og da KUN etter avtale..

Årsaken er enkel. Som oftest hører jeg «klask, klask, klask, åååh høøøøh mmmm, snakk skittent til meg»

sorry folkens, ingen gratis sextelefon 🤷‍♀️

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 23.10.2024 den 23.27, Tototre skrev:

WA only +372 55937082

listerine-total-care-teeth--gum-munnskyll3200_1171971.thumb.webp.7965f2e3846c558554fe3dfd9de45509.webp

• Thanks 3
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Påsan skrev:

Bøyer meg i hatten for kongen av illustrerte kommentarer. Dette klassifiseres som en høydare. 

Jeg tar av meg en av mine minst seks hatter for @ShamanDureX, selv om jeg ikke er admin.  Hadde jeg vært det så hadde jeg kanskje gjort det samme som admin i tegningen.  

Lenke til kommentar