Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

36 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      13
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg anerkjenner deg kun som sugar daddyen til @sølvpilen.
Resten av folket her ser til deg som en speider leder.

Fortell gjerne om hva bonus sex er?

OK, ok, du har nok rett.

Når det blir en ny GM skal jeg forklare bonussex.  Du får minne meg på det.

• Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

@Bigpimping du kommenterer @PeerGynt og at han har vært i kontakt med ei jente på Eskortejenter i mange mnd uten treff.  Og sagt til henne at prisene hennes er hinsides.

Ja, sånn er det jo.  Noen menn liker seigpining med annonsører de finner andre steder enn RE.  Nå har jo @PeerGynt lykkes med dette noen ganger!

Om dama virkelig er fin så er det noen ganger verdt det.  Noen av de dyre og utilgjengelige er nettopp de.  Virker veldig moody i forhold til å selge sex.  Ofte har de ikke sted, men kan ordne det en gang i framtiden, eks neste uke/mnd.  Da blir kontakten langvarig. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Tototre skrev:

@Bigpimping du kommenterer @PeerGynt og at han har vært i kontakt med ei jente på Eskortejenter i mange mnd uten treff.  Og sagt til henne at prisene hennes er hinsides.

Ja, sånn er det jo.  Noen menn liker seigpining med annonsører de finner andre steder enn RE.  Nå har jo @PeerGynt lykkes med dette noen ganger!

Om dama virkelig er fin så er det noen ganger verdt det.  Noen av de dyre og utilgjengelige er nettopp de.  Virker veldig moody i forhold til å selge sex.  Ofte har de ikke sted, men kan ordne det en gang i framtiden, eks neste uke/mnd.  Da blir kontakten langvarig. 

Ikke så bekymret for den eventuelle selvpiningen han påfører seg selv.

Men at jevnlig kontakte (plage) en ung jente i starten av 20 åren i flere månader, kun med førmål om at hun ska senke prisen till det han mener den ska vara, er bara helt hinsides skamløst og smålig.

Om hun er "verdt" prisen hun etterspør har null med saken at gjøre.

Finns mange som ikke ser på dette som et karrierevalg for livet og foretrekker 2 kunder i månaden og 10.000+ ekstra som student fremfor at halve Oslo har pult dem etter et par år og med det alla sjanser at etablere et "normalt" liv etterpå. 

• Like 2
Lenke til kommentar

@Gaggball blir snart Grand Master (GM) her på forumet.  Han har bidratt svært godt så langt med https://www.noresk.com/forum/emne/9716-gaggball´s-review/ og mange gode innlegg og svar i snart et år med dette brukernavnet.

Er det flere som blir GM før året er slutt?  Om du lurer på hvordan du blir det kan du sende en PM til @SolanGundersen for han vet alt om dette.  Som GM kommer du til å bli invitert på lukkede samlinger, få billig sex og GB, om du tør!

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@Gaggball blir snart Grand Master (GM) her på forumet.  Han har bidratt svært godt så langt med https://www.noresk.com/forum/emne/9716-gaggball´s-review/ og mange gode innlegg og svar i snart et år med dette brukernavnet.

Er det flere som blir GM før året er slutt?  Om du lurer på hvordan du blir det kan du sende en PM til @SolanGundersen for han vet alt om dette.  Som GM kommer du til å bli invitert på lukkede samlinger, få billig sex og GB, om du tør!

gaggball, reaksjon nazist ja. null skam :(

• Haha 4
Lenke til kommentar

@Nymfopar henviser til nattens forslag om runketreff i skogen med deg og en dame i fokus.

Du har bare mulighet til å sende 10 PM i løpet av 24t her på forumet.  Det er litt pes å kommunisere slik noen ganger. 

Og til dere stalkere der ute som ikke er medlem på noresk ennå: som medlem kan du se hvem som er pålogget og hva de leser, event om medlemmet leser/skriver PM.  Sånn ser jeg noen av de som @Nymfopar skriver med i dag😂

• Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, nelson2 skrev:

Du får travle dager hvis du legger opp til å følge med hvem som er runkere på Noresk 😄

Nja, jeg blir vel for opptatt med å runke til at jeg bryr meg så mye om forumtrafilken. 

Mest for ikke-medlemmer som i itgangspunktet er nysgjerrige

• Haha 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, nelson2 skrev:

Du får travle dager hvis du legger opp til å følge med hvem som er runkere på Noresk 😄

Vi ønsker ikke bare runkere, men deltagere 👌

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
3 timer siden, Nymfopar skrev:

Vi ønsker ikke bare runkere, men deltagere 👌

Dette er en interessant utvikling. 

Og til alle dere som klager på at jeg tar stor plass her på forumet: Hos mange gir det større troverdighet enn når dere klager og sutrer over andres bidrag til fellesskapet. 

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 22.9.2024 den 8.14, nelson2 skrev:

Hehe... det er mange av forummedlemmene som kan mer enn å runke.  Heldigvis

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke erfaring med swinging.  Kjenner noen som har, og har forstått at det virkelig kan være litt av hvert.. 

@Swingers Fest prøver en kjøpevariant som hallik her på forumet.  Interessant.  Vi liker jo alle som kan tilby sex i en eller annen form.  Og dette ser ut til å være luksusutgaven.

Vi trenger bilder av henne!  Ekte.  Nye. Og helst et filmklipp. 

Og, vi betaler aldri forskudd.  Få av oss vil sende bilde når vi skal betale for sex. 

Er dette liv laga? 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Er det noen av dere utenlandske brukere som kan forklare @Swingers Fest hvordan oversette innlegg til enten norsk eller engelsk før de postes? 

Jeg holder på å gå fra konseptene når jeg leser de få tingene som er blitt postet så langt i dag.  Tenker jo at det er en god strategi for å opparbeide tillit her på forumet for framtidige gangbangs i luxusklassen, men da trenger jeg å forstå innholdet i det som presenteres.

@shawty lo eller @JoeRoganJosh, any help, please?  Is he from Poland?

Endret av Tototre
Poland
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
53 minutter siden, Tototre skrev:

Er det noen av dere utenlandske brukere som kan forklare @Swingers Fest hvordan oversette innlegg til enten norsk eller engelsk før de postes? 

Jeg holder på å gå fra konseptene når jeg leser de få tingene som er blitt postet så langt i dag.  Tenker jo at det er en god strategi for å opparbeide tillit her på forumet for framtidige gangbangs i luxusklassen, men da trenger jeg å forstå innholdet i det som presenteres.

@shawty lo eller @JoeRoganJosh, any help, please?  Is he from Poland?

jeg la merke til fra polsk to norsk så blir hun=han :-D

litt morsom når de latinske oversetter til norsk også " forrige uke i dag". de mener jo da "last day today" det blir rot.

LEARN NORWEGIAN YOU MOTHERFUCKERS 💖

• Haha 3
Lenke til kommentar
På 4.10.2024 den 12.10, shawty lo skrev:

jeg la merke til fra polsk to norsk så blir hun=han :-D

litt morsom når de latinske oversetter til norsk også " forrige uke i dag". de mener jo da "last day today" det blir rot.

LEARN NORWEGIAN YOU MOTHERFUCKERS 💖

Takk.  Det virker alt som om @Swingers Fest har blitt flinkere.  Innlegget i dag er mye bedre.  Om dere bruker Google translate: skriv teksten på ditt språk først.  Oversett til norsk, eller engelsk (engelsk går oxo fint å bruke her på forumet).  Så kopierer du den oversettelsen inn i translate igjen og oversetter til ditt eget språk igjen.  Slik at du dobbeltsjekke at det ikke blir sånne merkelig feil som @shawty lo viser til.  Her vil du kunne rett det opp igjen før du poster innlegget.

• Like 1
Lenke til kommentar

@SolanGundersen skrev: 

@Tototre Alle som har skrevet over 100 innlegg i forbindelse med thai-tråder bør få en egen kalkulator med noresk-logo på i julegave fra oss.

Ja, enig.  Ble tatt av ettertenksomheten her på kvelden foran laptopen: Hvor mange slike innlegg har jeg?  Ikke lett å finne ut sånn uten den noresk-kalkulatoren som du snakker om.  Kunne egentlig oxo passe godt med en storbrystet forumsekretær som er flink til å gi BJ mens jeg utfører tankearbeide.

Vel, under Østfold har jeg over 40 innlegg i den store thaitråden der.  Med alle de andre fylkene så er jeg straks over 100 totalt :-) 

• Haha 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Tototre skrev:

Vel, under Østfold har jeg over 40 innlegg i den store thaitråden der.  Med alle de andre fylkene så er jeg straks over 100 totalt :-) 

Jeg tok kanskje hardt i når jeg foreslå 100 innlegg. Bare antok at siden man hver gang det diskuteres pris og thaier så blir det tolv-tretten innlegg frem og tilbake om hva som inkludert, når det er inkludert, hva full pakke egentlig betyr akkurat hos denne dama, om hvem som får og ikke får, og hvorfor får noen som andre ikke får, også videre også videre.

Kanskje de med flere enn 50 innlegg bør få en kalkulator :-)

• Haha 1
Lenke til kommentar