Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

Akkurat nå, SolanGundersen skrev:

Må gi seg i kast med jusstudier her da:-)

Ah, kanskje noen som får sponset et brevkurs?

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Ah, kanskje noen som får sponset et brevkurs?

Selvfinansierende!

Tar på meg alle oppdrag for dem som har blitt tauet inn i Gøteborggata osv osv osv

Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Selvfinansierende!

Tar på meg alle oppdrag for dem som har blitt tauet inn i Gøteborggata osv osv osv

Jeg skal få deg inn på listen over anbefalte advokater for horekunder i nød

  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Nord universitet tilbyr en erfaringsbasert master i jus 😂

Bra studiet er tilnærmet gratis da:-)

Erfaringene derimot; de koster skjorta og vel så det:-)

  • Haha 1
Lenke til kommentar

OM du i stedet velger Norges Arktiske Universitet så kan du kanskje t.o.m. få til et samarbeid med Sandra Borch.  Det går rykter om at hun må gå omigjen

  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Nord universitet tilbyr en erfaringsbasert master i jus 😂

Må vel begynne å få kvittering fra pikene nå da.

Dokumentere utgifter til inntekts ervervelse.

 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

OM du i stedet velger Norges Arktiske Universitet så kan du kanskje t.o.m. få til et samarbeid med Sandra Borch.  Det går rykter om at hun må gå omigjen

Jeg skal sørge for å sitere deg etter alle kunstens regler og vel så det:-)

Skal ikke ryke på plagiat her nei:-)

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

En ting som irriterer meg nå er at bankene har begynt å ta uttaksgebyr fra minibankene.  Ikke mye, men det er forskjellige beløp fra ulike banker.  Her får du oxo en sak du kan ta til Forbrukerrådet, @SolanGundersen

Endret av Tototre
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

En ting som irriterer meg nå er at bankene har begynt å ta uttaksgebyr fra minibankene.  Ikke mye, men det er forskjellige beløp fra ulike banker.  Her får du oxo en sak du kan ta til Forbrukerrådet, @SolanGundersen

15 spenn for uttak på maks 2000,- i den jeg pleier å bruke på vei inn til byen

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Jeg skal sørge for å sitere deg etter alle kunstens regler og vel så det:-)

Skal ikke ryke på plagiat her nei:-)

Det blir vel litt rart og kanskje oxo uprofesjonelt å sitere en oppdiktet figur som figurerer på topp av Norges 10 på Topp Horekunder?

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, SolanGundersen skrev:

15 spenn for uttak på maks 2000,- i den jeg pleier å bruke på vei inn til byen

Kjenner meg igjen der.  Fant ut for en måned siden at jeg kunne få ut 3k mot et gebyr på 15 kroner i en lokal sparebank.  Det er beste jeg har funnet så langt

  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Det blir vel litt rart og kanskje oxo uprofesjonelt å sitere en oppdiktet figur som figurerer på topp av Norges 10 på Topp Horekunder?

Jeg venter jo på boka di selvfølgelig:-)

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Kjenner meg igjen der.  Fant ut for en måned siden at jeg kunne få ut 3k mot et gebyr på 15 kroner i en lokal sparebank.  Det er beste jeg har funnet så langt

Ja, jeg kan prøve å finne en bedre. Men beliggenhet og at den vil funke til min dekkhistorie for behov for cash teller også inn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Jeg venter jo på boka di selvfølgelig:-)

Kommer jo selvsagt under pseudonym.  Antakelig regner jeg med at Kagge Forlag kommer til å bite på 😂

 

  • Haha 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Kjenner meg igjen der.  Fant ut for en måned siden at jeg kunne få ut 3k mot et gebyr på 15 kroner i en lokal sparebank.  Det er beste jeg har funnet så langt

Kan få litt forklaringsproblem ved stadig uttak på 2-3000 midt på Grünerløkka

Lenke til kommentar
2 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Kan få litt forklaringsproblem ved stadig uttak på 2-3000 midt på Grünerløkka

Sendte deg et kontanttips på PM for viderekommende.  Du er nok snart der 🤣

  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Ness skrev:

Hvorfor ikke dele kontanttippset med resten av horebukkene?

Hei, kunne jo gjort det, eller latt være å skrive det, hadde vel egentlig vært bedre.  Nei, jeg har gjort et valg.  Det er av og til på grensen til ulovlig, så derfor deler jeg det kun på PM med de som har status som Mentor eller over.  Så der er det en fordel å holde på et nick over lenger tid og bidra på forumet.  Sorry, men derfor.

  • Thanks 3
Lenke til kommentar
På 9.06.2024 den 16:37, Tototre skrev:

Gang prostytutek i@don corleone jest członkiem zarejestrowanym samodzielnie.

Dla niektórych z nas wspólna rozmowa o hobby jest zaletą, ale na pewno nie dla wszystkich. Ekshibicjonizm nie jest dla każdego  😂

It's true that we are all on these sites voluntarily. But why can't you talk about your experiences? There are only advantages

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, don corleone skrev:

It's true that we are all on these sites voluntarily. But why can't you talk about your experiences? There are only advantages

Noen vil aldri snakke, eller skrive om at de kjøper seksuelle tjenester.  Fordi de er paranoide, eller forsiktige.  De vil ikke bli knyttet til det å kjøpe sex.  De aller fleste som leser her på forumet har jo ikke engang registrert en bruker slik at de kan skrive og svare på innlegg.  Det er vel kanskje fra 50-100 aktive brukere.  Vi trenger å komme opp i minst 200 aktive brukere hver dag for å kunne svare godt på spørsmål om forskjellige sexarbeidere og pågående politiaksjoner.

  • Like 5
Lenke til kommentar
19 timer siden, Tototre skrev:

Niektórzy nigdy nie będą mówić ani pisać o kupowaniu usług seksualnych. Ponieważ są paranoikami lub ostrożni. Nie chcą być przywiązani do kupowania seksu. Zdecydowana większość osób czytających tu na forum nawet nie zarejestrowała się jako użytkownik, żeby móc pisać i odpowiadać na posty. Aktywnych użytkowników jest prawdopodobnie od 50-100. Musimy codziennie dotrzeć do co najmniej 200 aktywnych użytkowników, aby móc odpowiedzieć na pytania dotyczące różnych prostytutek i bieżących działań policji.

A large number of people are married. There is a problem here too. And that's why they're hiding. But those who have nothing to lose are probably active. Whoever wants will contribute. But most people prefer to look and read. It's hard to say how many such people there are here. what matters is that they take part in it. And they can learn something 😁😉

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...