Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Idioten skrev:

Jeg er en djevel på korrekturlesing. Om ikke annet kan jeg i det minste bidra med det. Bra tiltak med listen. Mulig den kan kortes ned litt?

Vel, med kortere liste blir det noen som ikke får viljen sin

Jeg syns den er kort i forhold til hvor mange annonser som fins.  Så svært få vi med sikkerhet VET

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

@Donald Trump takk for valgkampsmøtet.  Det går rette veien selv om det ikke ser slik ut!

@Tototre @Mia Olsen @Tid for Nytelse @ZezeeRealBack @Karsten @Burt_Reynolds @Revenger @jegern @Mann1973 @hedexp @HerrSerr @LoveOWO @Langbein 

 

jeg liker hestekuk jo hardere jo bedre nam nam jeg blir knulla i rumpa mens jeg spiser tiss og bæsj fra mødrene deres nam nam

*jeg ble diagnotisert med lettere hjerneskade etter at fedrene deres banket meg opp etter at de innså at de måtte nøye seg med restemat til kvelds

Lenke til kommentar
4 timer siden, apelukt skrev:

@Tototre @Mia Olsen @Tid for Nytelse @ZezeeRealBack @Karsten @Burt_Reynolds @Revenger @jegern @Mann1973 @hedexp @HerrSerr @LoveOWO @Langbein 

 

jeg liker hestekuk jo hardere jo bedre nam nam jeg blir knulla i rumpa mens jeg spiser tiss og bæsj fra mødrene deres nam nam

*jeg ble diagnotisert med lettere hjerneskade etter at fedrene deres banket meg opp etter at de innså at de måtte nøye seg med restemat til kvelds

Gratulerer @apelukt, der havnet også du plutselig på min svært ærefulle ignoreringsliste. Nå er det 10 av dere der, hvem blir nr. 11 ? 😀

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

@Langbein det er forresten godt å se at du har blitt Mentor.  Vi trenger flere som er det.  Der er det noe som virkelig har forundret meg, at noen brukere har vært her siden 2013 og ikke kommet lenger enn Entusiast.  Sannheten er vel at de ikke bruker så mye penger på å kjøpe sex, men har dette som en tilleggshobby til andre ting.  Som du sikkert forstår er dette den største hobbyen min, i tillegg til å samle vin.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Dere kan legge merke til at oxo flere av de som har vært brukere her på forumet i 2-4 år (pre-post-korona) har hatt en utvikling i antallet merker.  Finner ikke noen egen liste over dette, men ser jo at @Karsten og @SolanGundersen oxo er Mentor nå.  Og en rekke brukere er på full fart oppover.  Bør vel ta med at Solan G har hatt den raskeste framgangen vi noen gang har sett.  Send han en PM og spør hva han har gjort om du lurer.  Fint at gamle gubber har blitt mer aktive.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Tototre skrev:

Dere kan legge merke til at oxo flere av de som har vært brukere her på forumet i 2-4 år (pre-post-korona) har hatt en utvikling i antallet merker.  Finner ikke noen egen liste over dette, men ser jo at @Karsten og @SolanGundersen oxo er Mentor nå.  Og en rekke brukere er på full fart oppover.  Bør vel ta med at Solan G har hatt den raskeste framgangen vi noen gang har sett.  Send han en PM og spør hva han har gjort om du lurer.  Fint at gamle gubber har blitt mer aktive.

Vi trenger flere av de som kommer med red hot feltrapport av og til som mr.darksoul og harvardsh. Mr.darksoul sin siste rapport sparte meg ønsket treff i morra hos milly jenta.

det er trist at burt_reynolds ble pensjonert av de latinske som lukter 😕

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

Dere kan legge merke til at oxo flere av de som har vært brukere her på forumet i 2-4 år (pre-post-korona) har hatt en utvikling i antallet merker.  Finner ikke noen egen liste over dette, men ser jo at @Karsten og @SolanGundersen oxo er Mentor nå.  Og en rekke brukere er på full fart oppover.  Bør vel ta med at Solan G har hatt den raskeste framgangen vi noen gang har sett.  Send han en PM og spør hva han har gjort om du lurer.  Fint at gamle gubber har blitt mer aktive.

HA! Jeg var nok bidragsyter her før du hadde sett lyset i denne tunellen. MenTor har jeg vært lenge, men tok meg (i egen oppfatning) en velfortjent pause fra faenskapen når ustrukturerte, rusa analfabeter og idioter som etterligner ditt nick dukket opp i horder her. Så får vi se hvor lenge min nett-tålmodighet holder.... 😱🤣🤣

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

@SolanGundersen etterspør reisetips til eskortene som en episode til Håndbok for horekunder.  Ja, greit det.

Er det noen som har erfaring med å spørre taxisjåfører om tips til gledespiker?

Husker at jeg gjorde det i gamle dager i noen utenlandske byer før det ble vanlig med smarttelefoner.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@SolanGundersen om Plan B

Er ikke det når det har gått hull på gummien?

Nei, for horekunder er plan A å treffe den foretrukne eskorten.  Helst med ekte bilder og avtalte tjenester til passende pris.

Plan B er en alt gledespike om plan A ikke innfrir.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, shawty lo skrev:

Er det noe matbuttiker som tar vipps i Oslo sentrum? 

Apple Pay bruker jeg overalt hele tiden, selv med kortet i lomma

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, jegern skrev:

Apple Pay bruker jeg overalt hele tiden, selv med kortet i lomma

Takker. Skal se på det

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Fitta til morra mi bruker jeg overalt hele tiden, selv med kuken til faren min i munn

:/

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...