Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

@Stein

@shawty lo skrev om hva han har med seg på besøk når han gjør incall hos en sexarbeider.  Det ble kalt for Horebukkenes førstekjelpspakke her: https://www.noresk.com/forum/emne/9574-hvem-var-din-siste-hore/?do=findComment&comment=64040

Når du leser litt ned i den tråden, så ser du at jeg legger til håndkle.  Det bør oxo med i standardutreustningen.  Så vidt jeg husker var det i en taxfree-pose denne gangen.  Her kan du selvsagt kjøpe en merket bag for formålet:  www.noresk.no 

  • Haha 4
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

@Stein

@shawty lo skrev om hva han har med seg på besøk når han gjør incall hos en sexarbeider.  Det ble kalt for Horebukkenes førstekjelpspakke her: https://www.noresk.com/forum/emne/9574-hvem-var-din-siste-hore/?do=findComment&comment=64040

Når du leser litt ned i den tråden, så ser du at jeg legger til håndkle.  Det bør oxo med i standardutreustningen.  Så vidt jeg husker var det i en taxfree-pose denne gangen.  Her kan du selvsagt kjøpe en merket bag for formålet:  www.noresk.no 

En profesjonell grisegutt har med alt som trengs selv😁🤣🤣🤣.

 

 

  • Haha 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Stein skrev:

En profesjonell grisegutt har med alt som trengs selv😁🤣🤣🤣.

Og dette var bare forspillet....før jeg gikk i dusjen.  Vel ute igjen, stående på stua, går jeg bort til buksa som henger over en stol.  Hun ser undrende på meg, og jeg fisker fram to stk kondomer av merket MySize fra Kondomeriet.  - You will understand, I tell her.  Før vi begge tar korteste veien opp i dobbeltsenga.

  • Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Tototre skrev:

Og dette var bare forspillet....før jeg gikk i dusjen.  Vel ute igjen, stående på stua, går jeg bort til buksa som henger over en stol.  Hun ser undrende på meg, og jeg fisker fram to stk kondomer av merket MySize fra Kondomeriet.  - You will understand, I tell her.  Før vi begge tar korteste veien opp i dobbeltsenga.

9 forskjellige str… du hadde fått tak i den minste. Eller lukter det selvskryt her😁😁

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, Stein skrev:

En profesjonell grisegutt har med alt som trengs selv😁🤣🤣🤣.

Når jeg har med håndkle, listerine, tannkrem, tannbørste, dusjsåpe og kondomer blir mange gledespiker imponerte.  Og de forstår at dette er noe jeg har gjort før.  

For min egen del gjør dette at jeg fjerner en del mulige irritasjonsmomenter ved å være forberedt og i stand til å løse dem her og nå.  Ingen har reagert negativt så langt 😁

Str blå

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Tototre skrev:

Når jeg har med håndkle, listerine, tannkrem, tannbørste, dusjsåpe og kondomer blir mange gledespiker imponerte.  Og de forstår at dette er noe jeg har gjort før.  

For min egen del gjør dette at jeg fjerner en del mulige irritasjonsmomenter ved å være forberedt og i stand til å løse dem her og nå.  Ingen har reagert negativt så langt 😁

Str blå

 

 

Bare venter på at det kommer noen som skal toppe dette nå.

»jeg har med egen koffert med utstyr, samt massasjebenk», samt en egen skjerpa til og bære. Han har erfaring fra Mount everest 😁😁😁

samt egen verktøy kasse for å fikse dusjen, evt andre utfordringer det måtte være med dusjen😁😁😁.

kommer i en jævla flyttebil for 30 min med en dame🤣🤣.

 

men på den andre måten, så kan jeg se det praktiske ved det😁. Men holder meg på super amatør stadiet tror jeg😊

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Det med verktøy og dusj er ikke så dumt.  Mange sliter med sluket..... særlig på thaimassasjesalonger

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Tynne kondommer har jeg vurdert i tillegg fremover, har resten.

de gangene jentene har brukt det…..wow. Tar imot forslag om de beste

 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Håndkle er lurt pga hygiene, og risiko for å få brukte skitne, våte, håndklær.

En ting jeg har tenkt på er å ha med egen intimsåpe, type Asan, for å vaske agurk og poteter. Det er lite fristende å vaske av fittesaft av ballene med den billigste mest etsende dusjsåpen horene kjøper, noe som gir deg sandpapirhud i ukesvis etterpå.

Dette med kondomer kan være en god tanke, jeg har merket at de veldig tykke røde kondomene skaper hudirritasjon. Dette er sikkert de billigste dongene man får tak i, og er ca 1cm tykke så man føler heller lite ved bruk også.

  • Like 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar
På 28.5.2024 den 9.39, shawty lo skrev:

Tynne kondommer har jeg vurdert i tillegg fremover, har resten.

de gangene jentene har brukt det…..wow. Tar imot forslag om de beste

 

 

Hei!Får vel melde meg på kveruleringen her på forumet😅. Hater kondomer, prøvd mye forskjellig i håpet om sikker sex med full nytelse. 

Rfsu true feeling er mitt valg nå, men litt kort. Følelsen med de er i alle fall et helt hav unna sånne tivoli kondomer i alle farger. 😊

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Prettyhung skrev:

Hei!Får vel melde meg på kveruleringen her på forumet😅. Hater kondomer, prøvd mye forskjellig i håpet om sikker sex med full nytelse. 

Rfsu true feeling er mitt valg nå, men litt kort. Følelsen med de er i alle fall et helt hav unna sånne tivoli kondomer i alle farger. 😊

Et par av de tynne kondomene jentene brukte kunne jeg føle alt varmen inni dem.

ja, verste er når de bruker smal kondom som er vaneskelig å ta av eller tjukke hvor du føler ingenting.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
59 minutter siden, Tototre skrev:

@jegern og @Burt_Reynolds, dere ville vært som hund og katt om dere ble plassert i samme bur og skulle diskutere innvandring, men ta en titt på den nye posten til @Chubbybear og hvem som har reagert på den størst avsporingen i foumet siden Sjakktrådene: https://www.noresk.com/forum/emne/11081-dårlig-arkitektur/

😂😂😂

Tror Burt har fått en ny profil jeg :) Vanskelig å være rasist når så og si alle damene jeg møter er utlendinger.

Skjønte ikke helt poenget med huset der jeg?

  • Haha 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, jegern skrev:

Tror Burt har fått en ny profil jeg :) Vanskelig å være rasist når så og si alle damene jeg møter er utlendinger.

Skjønte ikke helt poenget med huset der jeg?

Damene leverer en tjeneste.  Om den er fra Norge eller Kina er knekkende likegyldig for meg 😅

Først så jeg ikke humoren i arkitekturen.  Tenkte kanskje det var noe likt Pizzatråden til @Burt_Reynolds, men så hvisket en liten fugl meg i øret at dette kanskje kan være noe annet som noen ikke vil vi skal vite om.  Et horehus?  Kanskje det??

  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Damene leverer en tjeneste.  Om den er fra Norge eller Kina er knekkende likegyldig for meg 😅

Først så jeg ikke humoren i arkitekturen.  Tenkte kanskje det var noe likt Pizzatråden til @Burt_Reynolds, men så hvisket en liten fugl meg i øret at dette kanskje kan være noe annet som noen ikke vil vi skal vite om.  Et horehus?  Kanskje det??

Huset til noen ja...

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Nå minnes jeg den gode og interessante tråden om Årnes Massasje som inneholder foto og åpningstider og tips.

Kanskje noen kan kjøre forbi og se på postkassa?

  • Sad 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, tototRe1 skrev:

Jeg digger deg @jegern, skulle ønske jeg nådde deg opp til kneskålene. Noen ganger når jeg ikke har råd til å kjøpe en dame så tenker jeg på @jegern. Hvordan kan jeg bli så kjekk og vellykket som ham? Tror jeg skal spørre pappa om å få en PC, det er litt vanskelig å skrive med mobilen.

Takk! Ja, spør pappa om det, det tror jeg er lurt.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 29.5.2024 den 16.24, shawty lo skrev:

Et par av de tynne kondomene jentene brukte kunne jeg føle alt varmen inni dem.

ja, verste er når de bruker smal kondom som er vaneskelig å ta av eller tjukke hvor du føler ingenting.

 

Siden én av mine spesialitet er å «suge» (jeg bruker «» fordi jeg elsker med munn og tunge kombinert med vakuum på kuken, ikke bare kjedelig opp og ned… med de tynne gratis kondomene.., forbannet nesten alle kondomet.., for de så hva jeg gjorde, men følte lite av det..

med de jeg anbefaler, selv om de fremdeles forbanner kondomet.., så føler de vesentlig mer,

Jeg anbefaler disse på de varmeste. De er mye bedre enn de en får gratis som heter tynn. Utfordringen er at de er litt store hvis du har blandt de med små peniser som 10-12 cm.., på de må jeg bruke slimfit når vi går over til knullingen, ellers blir kondomet igjen i meg når jeg rir som den cowboyen jeg er 😏

image.jpg

  • Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
19 timer siden, Tototre skrev:

@Idioten takk for at du sjekket opp linkene 👍

Fort gjort at slike detaljer slipper gjennom

Jeg er en djevel på korrekturlesing. Om ikke annet kan jeg i det minste bidra med det. Bra tiltak med listen. Mulig den kan kortes ned litt?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...