Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

18 timer siden, Tototre skrev:

@Langbein og @jegern en liten notis i dag: Husk å være beredt når du skal sablere en flaske musserende!

223-vinskole20240517_185147.thumb.jpg.b3e5b34cfb89dd1298240cd060478aac.jpg

20240517_185221.thumb.jpg.81b5e640c523522ac680f96be1ff6296.jpg

Flaskehalsen gikk av, men tok med seg for mye glass.  Jeg sablerte riktig, så hvor ligger feilen?

20240517_185113.jpg

Velstelte negler ungemann. Godt å se du er en gentleman

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Savitar skrev:

Velstelte negler ungemann. Godt å se du er en gentleman

Kanskje kontorrotte?

  • Haha 2
Lenke til kommentar

@Savitar skrev: Merkelig hun slutta med sex og kun tilbyr massasje og små tjenester. Utrolig flott dame, fikk du noe hint til om det var mulig med fullpakke?

Vel, jentene kan gå begge veier.  Noen åpner for en større meny når de blit eldre, andre går motsatt vei

I vinter traff jeg ei fra Bulgaria som var eskorte før, men kun massasje med HJ nå.  Noen klarer det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@Savitar skrev: Merkelig hun slutta med sex og kun tilbyr massasje og små tjenester. Utrolig flott dame, fikk du noe hint til om det var mulig med fullpakke?

Vel, jentene kan gå begge veier.  Noen åpner for en større meny når de blit eldre, andre går motsatt vei

I vinter traff jeg ei fra Bulgaria som var eskorte før, men kun massasje med HJ nå.  Noen klarer det.

Personlig møter jeg ikke damer som kun leverer massasje og ikke mer. Er litt som sukkerfri brus, smaker ok men jeg føler det er noe som mangler, jo ekte sukker. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

223-vinskole

Iflg @Savitar husk rene og pene negler!

Iflg sommelier Merete Bø i  http://Www.dn.no var den største feilen at det musserende innholdet ikke var nok avkjølt.  Kom direkte fra vinkjeller

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Avenger skrev: Tantra er en forfremmelse. Høyere timepris, og du slipper å knulle. Legg til en og annen klient som betaler for å gi deg en gratis massasje, så har du et Kinderegg.

Interessant!

Jeg har lyst på tantrisk sex, ikke bare massasje.  Være inni munnen hennes, kjenne.varmen, fuktigheten og suget.  Uten at hun egentlig suger.  Ligge stille i fem minutter med penis i hennes vagina, men vi beføler hverandre med rolige bevegelser.

Er jeg inne på noe her, eller er dette non-tantric?

  • Like 3
Lenke til kommentar
10 timer siden, Tototre skrev:Er jeg inne på noe her, eller er dette non-tantric?

 

Ja, her er du absolutt inne på noe, eller rettere sagt, inne i noe. Utrolig deilig å bare ligge bak ryggen hennes helt i ro med penisen inne i vaginaen hennes og kjenne varmen bre seg i hele kroppen. Det er sånn jeg og Olga har oss hver gang. Da snakker vi om å virkelig nyte livet.

  • Thanks 3
Lenke til kommentar
På 11.4.2024 den 12.50, Tototre skrev:

@ordentligogrampete hei, hyggelig at du velger å følge meg fra denne dag.  Min glanstid er nok over, og det skal du være glad for.  Men det gjenstår noe arbeid med Håndbok for horekunder

 

Bare hyggelig. Alltid greit å følge med på stjernene ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Phantom skrev i tråden om Johanna, som svar til @Savitar:

1. Hun ser flott ut, alle burde se slik ut
2. Prisen per natt er 18 000 mindre enn de fleste 20-25 000, for eksempel 20 000 hos April
3. Hvis du ikke liker måten å snakke på, ikke gå til henne!

TILBUD OG ETTERSPØRSEL 

er det som gjelder for alle sexarbeiderne oxo.  Jeg har fått mye billig sex, value for money, fordi jeg ikke kun har gått til bimbodamene som er overpriset fordi de har et par, tre fristende attributter.

Det virker som Johanna er elsket av mange, så regner med at de som går til henne går en type merverdi som @Savitar ikke er ute etter.  Og derfor er de villige til å betale mer enn strengt tatt nødvendig.  For Johanna er det selvsagt bedre med få kunder som betaler mye, enn mange og lite.

@Phantom har du hatt en natt med henne?  Hva var din opplevelse?

  • Like 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, ShamanDureX skrev:

5051c2b8d30de.jpeg

En til 2k og to til 500 kroner.  Da varer opplevelsen lenger.  Om dollarkursen er feil, så bruker jeg resten på øl til meg selv.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 14.5.2024 den 19.31, SolanGundersen skrev:

Null stress. Har gått igjennom gamle tråder og trykker på det jeg liker.

Er det greit med likes på de helt nye trådene?

jeg beklager, her jobbet jeg med elon's merke som lagde irriterende lyd+ 12 timer skift arbeid, derfor utløsning. 

Endret av shawty lo
  • Haha 3
Lenke til kommentar

@kjekk73 du fant ut hvordan innholdet kunne slettes innen en time👍  Men resten blir liggende der.

Tyveri under besøk vil alltid være et risikoelement.  Har aldri opplevd det selv, og det er rart, eller så sier det litt om noen av de flere hundre valgene jeg har gjort av eskorter.

Kanskje 10-20 ganger jeg har tatt med lommebok, mobil og nøkler på badet ved dusjing.

Tyveri ved outcall synes å være mer utbredt.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Dette blir en merkelig fredag.  Er ikke en stor fan av fredagstreff, men i dag har jeg avtaler med to forskjellige eskorter med fire timers mellomrom.  Det er ikke hverdagsfredagskost😁

Noen andre som har gjort hyggelige avtaler i dag?

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Tototre skrev:

Dette blir en merkelig fredag.  Er ikke en stor fan av fredagstreff, men i dag har jeg avtaler med to forskjellige eskorter med fire timers mellomrom.  Det er ikke hverdagsfredagskost😁

Noen andre som har gjort hyggelige avtaler i dag?

da er det lørdag, ut med detaljer.

 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, shawty lo skrev:

da er det lørdag, ut med detaljer.

Glemte visst å fortelle at begge treffene var NS ((no sex).

Kl 12 i Sarpsborg.  En eskorte hjelper meg med noe praktisk på sitt sted.  Men jeg er trøtt og sover der en time.  Vi koser og kysser litt før jeg drar videre kl 15, når hun er ferdig med det praktiske.  Første hun spurte om var om jeg ville ha sex oxo.  Nei, ikke i dag.

Er hos den andre avtalen i Oslo kl 17.  Poengterer at jeg ikke skal ha sex.  Det har jeg heller ikke satt av tid til, svarer hun.  Vi jobber sammen med noe praktisk i 40 min for å bli ferdige.  Så er det en halvtime i sola med jordbær og drikke, før jeg drar videre igjen.  

Seinere på kvelden har jeg sex med en tredje kvinne.  Kan vel si at jeg sparte meg?

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
39 minutter siden, Tototre skrev:

Glemte visst å fortelle at begge treffene var NS ((no sex).

Kl 12 i Sarpsborg.  En eskorte hjelper meg med noe praktisk på sitt sted.  Men jeg er trøtt og sover der en time.  Vi koser og kysser litt før jeg drar videre kl 15, når hun er ferdig med det praktiske.  Første hun spurte om var om jeg ville ha sex oxo.  Nei, ikke i dag.

Er hos den andre avtalen i Oslo kl 17.  Poengterer at jeg ikke skal ha sex.  Det har jeg heller ikke satt av tid til, svarer hun.  Vi jobber sammen med noe praktisk i 40 min for å bli ferdige.  Så er det en halvtime i sola med jordbær og drikke, før jeg drar videre igjen.  

Seinere på kvelden har jeg sex med en tredje kvinne.  Kan vel si at jeg sparte meg?

Ah fint. Regnet med med 2 sex treff ja . Jeg har gjort det et par ganger, alltid slitsom. 
 

 

Endret av shawty lo
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, shawty lo skrev:

Ah fint. Regner med 2 sex treff ja . Jeg har gjort det et par ganger, alltid slitsom. 
 

 

Planlegging er nøkkelen. ta ei kl 11, ferdig 12. Ta en lunsj på punjabi tandori. ny avtale kl 15. Ferdig kl 16, Spis en god middag på Jewel of India. Så ny avtale kl 21.
 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, JoeRoganJosh skrev:

Planlegging er nøkkelen. ta ei kl 11, ferdig 12. Ta en lunsj på punjabi tandori. ny avtale kl 15. Ferdig kl 16, Spis en god middag på Jewel of India. Så ny avtale kl 21.

Absolutt!  God planlegging kan gi minneverdige opplevelser.  To siste fødselsdagene har jeg gjort sånn:

  • Ukedag med jobb, men lang lunsjpause.  Tok med en kjøkkenstol til eskorten i pausen.  Droppet maten og hadde deilig stolsex.  (hun var kjent fra tidligere, så jeg visse at hun ikke hadde dette leketøyet tilgjengelig)
  • Ukedag igjen.  Kort lunsjpause.  Dro derfor innom eskorten på fredag med et stykke marsipankake.  Mandag er treffet.  Hun åpner døra, finner fram kakestykket og mater meg.  Halvspist, så overtar jeg og hun starter med en sugejobb.  Avslutter med sex, før tilbake på jobb.
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

@johny1977 om du får til å lese norsk, eller oversette, så kan du finne en del generelt stoff om det å være horekunde i Håndbok for horekunder.  Sist i posten om STD er det en oversikt over episoder som er utgitt hittil.  Det kommer mer seinere.

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

@Karsten i en tråd som @AstralOslo spør om noe spesifikt, svarer du flg.

Det er hauger spm hir GS i Oslo. Bruk søkefunksjonen og let....

Ja, det er mulig å søke.  Søker du på f.eks sex uten kondom får.du vel opp ca 50 i hele landet som annonserer på RE.

RE-søk er ikke kvalitetssøk.  Å spørre om råd og tips gir vanligvis større kvalitet enn egne søk.  Det er min påstand!

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet om søkefunksjonen og jeg stoler heller ikke alltid på anmeldelser på RE. Jeg vet også av erfaring at mange ikke gir det di lover. Av den grunnen spør jeg vise menn her inne 😊

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...