Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

1 time siden, Longhairlover85 skrev:

 😍😍 
Glad dere tenker på meg 😁

Selvfølgelig er det noen her som tenker på deg!

Det hjelper oxo mye på at du er synlig, skriver poster, og i tillegg har en fetisj som mange av oss syns er interessant👍

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Longhairlover85 skrev:

Hvis noen her inne klarer å sette meg i kontakt med en jente (gledespike)med slikt hår så utlover jeg herved en dusør på 3000kr 🤣

Da er i hvert fall ikke denne her noe for deg:-)

Nei, jeg sender ikke deg 3000 for denne:-)

 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Da er i hvert fall ikke denne her noe for deg:-)

Nei, jeg sender ikke deg 3000 for denne:-)

 

Haha jeg så denne tråden…. neeeeeei takk 🤣

  • Haha 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Longhairlover85 skrev:

Haha jeg så denne tråden…. neeeeeei takk 🤣

Men hyggelig var hun:-)

Lenke til kommentar

@Karsten skrev noe om at det er viktig å tenne på eskorten som han vil besøke.

Jeg tenner på det meste med to tilgjengelige munner😁 men egentlig liker jeg det best når det blir kjempevått🤣

  • Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Tototre skrev:

@Karsten skrev noe om at det er viktig å tenne på eskorten som han vil besøke.

Jeg tenner på det meste med to tilgjengelige munner😁 men egentlig liker jeg det best når det blir kjempevått🤣

Synes det er deilig når eskorten tenner litt på meg også. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

 

@Karsten skrev noe om at det er viktig å tenne på eskorten som han vil besøke

 

Enig, dette er veldig viktig, og at de er flinke å fake på at de tenner på deg også 😄

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, shawty lo skrev:

@SolanGundersen kan du slutte med å gi meg likes for innlegg hver 10 min, seriøs irriterende.

Null stress. Har gått igjennom gamle tråder og trykker på det jeg liker.

Er det greit med likes på de helt nye trådene?

  • Like 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, shawty lo skrev:

@SolanGundersen kan du slutte med å gi meg likes for innlegg hver 10 min, seriøs irriterende.

LOL, jeg forstår at du og jeg sliter med litt forskjellige ting.  Akkurat dette er noe jeg ikke ser på som et problem.

  • Like 5
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tototre skrev:

LOL, jeg forstår at du og jeg sliter med litt forskjellige ting.  Akkurat dette er noe jeg ikke ser på som et problem.

Som sagt, null stress. Trenger ikke gi shawty noen likes hvis det plager ham. Skal ikke bli konspiratorisk med motivet hans for å legge det ut til alle, men... Han kunne jo bare sendt meg en PM så hadde dette ordnet seg greit.

Så lenge systemet for ranks er som det er blir det jo fristende å gi likes og tilbakemeldinger. Også i gamle tråder. Dessuten finner jeg mye nyttig informasjon i disse trådene. Det er jo også ment som en motivasjon til dem som kommer med informasjon på forumet.

Så ønsker jeg at du fortsetter å være aktiv på forumet, både høyt og lavt. For meg har det gitt mye informasjon. Ja, det kan bli litt mye iblant, men det avler mer info som jeg har nytte av. Du skal være bra manisk hvis du bare må lese det Tototre skriver. Det er jo enkelt å bare bla forbi. Scroll over.

 

  • Like 7
Lenke til kommentar

@jegern du ser at det har vært litt diskutert hva og hvor mye jeg skriver her på forumet.  I tillegg til det bildet jeg sendte deg på PM nettopp, så har jeg en ganske omfattende film- og bildebase av materiale jeg har mottatt fra forskjellige brukere her på forumet.  Har jo oxo delt noen av mitt eget.  I tillegg har jeg fått møte kvinner og deltatt på GB som resultat av aktiviteten her på forumet.  Så det blir helt feil å si at jeg ikke får noe igjen for dette.  Noen ganger gjør det jo oxo at jeg slipper unna de verste luremusene som bare vil ha pengene mine.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Ja du vil jo alltid ha de gnålebukkene som bare tenker på seg selv og tror noresk.com er telefonkatalogen, de skal ha info om en dame fort og greit, og hvis de må scrolle eller lete for mye så blir de sure. Sånn oppfatter jeg det. De har ingen anelse om hvordan forum fungerer og hvorfor informasjonen er der i første omgang.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Da blir brukerne som har skrevet mest utenomting angrepet, og da er du skyteskive @Tototre, men som du nevner så får du også mange goder pga nettverksbyggingen her

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

I et ideelt samfunn, noe a la det utopia som.Miljøpartiet de grønne ønsker seg, ville alle forumbrukere vært registrert med nick.  Og den som hadde noe på hjertet om det å kjøpe sex hadde fått svar i løpet av en time.  Vi kommer dit en dag at alle får svar når vi er mange nok.  Men 80% vil nok alltid være gjester som titter inn med skrekkblandet fryd.

  • Like 2
Lenke til kommentar

@Langbein og @jegern en liten notis i dag: Husk å være beredt når du skal sablere en flaske musserende!

223-vinskole20240517_185147.thumb.jpg.b3e5b34cfb89dd1298240cd060478aac.jpg

20240517_185221.thumb.jpg.81b5e640c523522ac680f96be1ff6296.jpg

Flaskehalsen gikk av, men tok med seg for mye glass.  Jeg sablerte riktig, så hvor ligger feilen?

20240517_185113.jpg

  • Haha 1
  • Sad 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...