Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

Nesten, den billige i venstrehånden var en kåt dø rån, ja, men et annet navn.  Hva holdt høyrehånden?

  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, SolanGundersen skrev:

he he he he

No, it was not the pole in public.  Nor a Domain Romanee Conti (too expensive)

  • Haha 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hva holdt høyrehånden?

Når budsjettet for denne måneden er brukt opp :)

  • Haha 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, jegern skrev:

Når budsjettet for denne måneden er brukt opp :)

Nei, det var den forholdsvis dyre, franske rødvinen.  Men alt er relativt.  I forhold til kjøpedamer er den likevel rimeligere enn en HJ hos en thaimassøse.  Et annet vindistrikt.  Rød.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Tototre skrev:

@jegern jeg ser jo at den omdømmestrategien/-stuntet er smart.  Og interessant på samme tid, for flere enn deg og meg og @Burt_Reynolds.  Kanskje noe vi kan gjøre i flere tråder?

Det var ikke ment som det, men har sett at noen gjør lignende på Linkedin, så skulle prøve det uten å opprette en ny tråd med ny poll

  • Haha 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Langbein skrev:

Chateauneuf-du-Pape. En klassiker fra det glade 70-tallet.

Hva du vet😁👍

Elsker jo denne.  Så er den kjøpte oxo dobbelt så dyr som det nye merket av kåt dø rån.  Kunne jo ha hjulpet til her, men da blir det for enkelt.

OK, litt mer enn en runk på en thaimassasjesalng for begge flaskene tilsammen.

Og husk, jeg har ennå igjen 2 fl av det andre merket av kåt dø rån.  Fet blir denne helgen!

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Tototre skrev:

Kunne jo ha hjulpet til her, men da blir det for enkelt.

 

Her må jeg nok dessverre melde pass, min kjære horekunde-venn.

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Langbein skrev:

Her må jeg nok dessverre melde pass, min kjære horekunde-venn.

Sluttsummen er jo helt avhengig av brand, nesten som hvilket land gledespikene kommer fra.  Jeg savner de russiske som annonserte hvor de var fra.  Og når vi kunne snakke sammen om kultur.

Totalen for de to ble 598, så da sier det seg vel selv at jeg vanligvis får en thai handjob for 500 😁

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Gratulerer til @jegern med et nytt merke som det ikke er så mange forumbrukere som har klart, ennå:

jeger.png.6293aa1eedf6d3d6cbd80442826516ba.png

Jeg begynner å mimre litt om gamle dager når jeg leser slikt.

postingmachine.png.d69f05da1e117751c2f524520dd60371.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Gratulerer til @jegern med et nytt merke som det ikke er så mange forumbrukere som har klart, ennå:

Takk takk! Det hjalp litt på telleren det sjakkpartiet med Langbein, og kommenteringen på partiene til @Revenger, sjakkstormesteren vår!

  • Like 3
Lenke til kommentar
11 minutter siden, jegern skrev:

Takk takk! Det hjalp litt på telleren det sjakkpartiet med Langbein, og kommenteringen på partiene til @Revenger, sjakkstormesteren vår!

Ja, det var lett å se.  Du starta vel faktisk her på forumet som en sjakkommentator?  Vel, jeg har lekt meg med noen andre tall, noe som sikkert vil glede @Revenger en dag.  Nei, det vil det ikke, for han ligger ikke så godt an.  Tallet jeg sikter til er forholdet mellom antallet innlegg og nettsamfunnsomdømme.  Med amerikansk øyemål ser det ut til at du ligger svært godt an der, @jegern

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

@Karsten og @jegern PK = politiks korrekthet i denne sammenhengen jeg brukte det.  sikkert forkortelse for en rekke andre ting oxo på mange forskjellige språk. 

Karsten, jeg vet at det tirrer deg noe når jeg skrev det jeg skrev i den nye tråden din.  Men prøver jo å holde meg til tråden og gi noen betraktninger rundt det at du ikke er kjip (når det kommer til betaling av eskoreter) og at 17. mai er en god dag for kjøpesex.  De tipsene jeg har går mer på vanilje-sex (girl friend experience) og måtte jeg ha brukt antonymet for å kaste perler for svin!

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
32 minutter siden, Idioten skrev:

Må være litt idiot for å lage en konto og poste på dette forumet ;-)

Nåja, jeg har vel etterhvert kommet til en slags selverkjennelse av at det oxo gir meg en viss tilfredsstillelse å være her.  Samt at det åpner opp for muligheter jeg tidligere ikke ville fått.  Og noe risiko, så klart.  Pluss at det er billigere å bruke tid her enn på kjøpedamer.  Dette er jo et sted hvor fantasi og virkelighet noen ganger går i ett.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

Pluss at det er billigere å bruke tid her enn på kjøpedamer.

Morsomt du skulle si det. Var sånn ca det argumentet jeg brukte til å rettferdiggjøre for meg selv at jeg skulle lage kontoen. Bruke litt mer tid på å kartlegge hva som er verdt pengene. Kvalitet > kvantitet.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...