Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Tototre skrev:

@jegern nå har jeg vært på pub med @Burt_Reynolds og ingen av oss har vært i nyhetene som horekunder.  Vel, Burt virket kanskje litt betenkt over to vektere som oppholdt seg lenge ved bardisken.  Han er antakelig på mitt sjakknivå.

Ikke enda nei... jeg følger med

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Ikke enda nei... jeg følger med

Ja, ja...trodde jakka ble gjenglemt og plukket opp av bergenseren.  Heldigvis falsk alarm.  Den lå i bilen.

Tenker kanskje å invitere Burt på sexklubb en torsdag.  Sånn derre bsdm, for å lære.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Jasså, driver dere og rotter dere sammen i det virkelige livet å? 😅

gøy det, å treffe folk med felles interesser 😉

Ingen fare, det er bare noen av oss som har funnet ut at siden vi kjøper sex som en del av behovet for spenning, så er det langt billigere å møtes for første gang på en pub og kun betale for noen øl.  Spenningen er der oxo, men kanskje i en annen del av kroppen?

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Langbein et spørsmål til deg, for nå er The Twilight Zone for meg her inne.  Kanskje livet her er mer virkelig enn vi tror, slik som @Revenger sier?

I den tråden til @Tinkerbell hvor du fikk kjeft for å ha vært off topic, ja, det er jo litt @Karsten over måten han skriver, men så sabler jeg han ned på en så fin måte som bare jeg kan, sånn at han nesten ikke merker sabelen bør i siste setning.  Vel, her kommer det rare: Jeg skrev et lite innlegg til noen minutter seinere.  Og det innlegget er fjernet.

Har vi administrator iblant oss?  Har han tenkt å innta en aktiv rolle som moderator?  @Langbein er du @Administrator eller er det @Admin-RE ????????

  • Confused 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@Langbein et spørsmål til deg, for nå er The Twilight Zone for meg her inne.  Kanskje livet her er mer virkelig enn vi tror, slik som @Revenger sier?

I den tråden til @Tinkerbell hvor du fikk kjeft for å ha vært off topic, ja, det er jo litt @Karsten over måten han skriver, men så sabler jeg han ned på en så fin måte som bare jeg kan, sånn at han nesten ikke merker sabelen bør i siste setning.  Vel, her kommer det rare: Jeg skrev et lite innlegg til noen minutter seinere.  Og det innlegget er fjernet.

Har vi administrator iblant oss?  Har han tenkt å innta en aktiv rolle som moderator?  @Langbein er du @Administrator eller er det @Admin-RE ????????

Herrens veger er uransakelige.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@Langbein fikk du med deg hva jeg skrev i det neste innlegget som nå er fjernet?

Nope, kanskje vi har en admin her. Skrev du noe kontroversielt kanskje?

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Herrens veger er uransakelige.

aha, ja der har du det.  Jeg fant ut av det nå, jeg tok feil av @Tinkerbell sitt innlegg og det som @briljant har skrevet her: https://www.noresk.com/forum/emne/10896-desperat-forsøk-gir-alle-tips-igjennom-10-år-i-retur/?do=findComment&comment=65593

Det er sistnevnte som jeg på en måte har jobbet mest imot det halvåret som jeg har vært aktiv her på forumet.  Alt hemmeligholdet.  Bytte av opplysninger.  Halliker som kontrollerer info.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Nope, kanskje vi har en admin her. Skrev du noe kontroversielt kanskje?

Jeg skriver vel aldri noe kontorversielt.  Nevner bare navn på noen politikere av og til når de har dummet seg ut.  Og det gjør de jo alle når de først har kommet på Tinget eller i regjering.

Neikda, det jeg skrev står her ennå, og det kan vel i verste fall oppfattes som spam i forhold til trådstarters intensjon: https://www.noresk.com/forum/emne/10896-desperat-forsøk-gir-alle-tips-igjennom-10-år-i-retur/?do=findComment&comment=65642

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det skal så lite til før jeg begynner å se fata morgana med åpne øyne.  I dag var det sikkert fordi middagen ble seinere enn vanlig.  Ikke spør hvorfor!

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Langbein og andre vininteresserte ( @jegern, husk kommende forklaring til uforstående til at vi kjenner hverandre fra en felles hobby)

Sitat

En Cotes du Rhone

Brunel de la Gardine     2022         14% alc

faktisk en god polpris: kr 175 (kjøpte tre flasker sist)

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

snart tom flaske

Fridag imorra etter det jeg forstår?

Har heller ingen avtaler om treff

Endret av Tototre
  • Like 3
Lenke til kommentar

Cotes du Rhône uttales kåt dy rån, enkelt å huske når man er en bevandret horekunde.

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Cotes du Rhône uttales kåt dy rån, enkelt å huske når man er en bevandret horekunde.

Merkelig at du skulle si dette?  Jeg kjøpte nemlig min 2. flaske av denne i forrige uke (grunnen til at jeg vet det sikkert er at jeg har en sånn vinapp som jeg registrer i).  Drakk den forrige helg, og gikk på polet og kjøpte ny ladning for fridagene nå.  Og jeg snakker jo alltid med personalet.  Håper på en ung kvinne i stilig, stram og tettsittende uniform, men neida, en gubbe på min alder med grått, som likevel ikke ville blitt karakterisert som en silver fox av mine faste gledespiker, men han snakket dog.  Og uttalte vinen akkurat slik som du sier uten å bruke det fonetiske alfabetet (det kan jo bli for meget nerding her inne)

  • Like 3
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

snart tom flaske

Fridag imorra etter det jeg forstår?

Har heller ingen avtaler om treff

Snart tom flaske? Startet på langhelga allerede?

  • Haha 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, jegern skrev:

Helsike, jeg glemte å dra på polet

Jeg har vinkjleller

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Snart tom flaske? Startet på langhelga allerede?

Familie som kommer på besøk.  Jeg kaller det for premedisinering

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Sånn!  Nå har jeg akkurat forklart @Ebentsen litt om Jungelens lov.  Og hvordan den funker her inne på forumet.  Han forteller om sitt siste møte med en thaikvinne (-jente?) uten å si hvor han traff henne.  Det er jo det vil vil vite, ikke hvor mange ganger hun tok imot satsen hans.  Men det sier han ikke noe om, ennå.....

Og det er greit.  Vi skal ikke røpe oss for eskortene.  Det kan være smart å holde identiteten her hemmelig for kvinnene, om du da ikke er en sånn som selger deg inn hos jentene at du kan promotere dem her mot å få rabatt hos dem.  @alpdlp var en av de som gjorde det før.  Det går aldri bra i det lange løp.

Vel, Ebentsen, du velger selv.  Om du snart en dag forteller sånn ca hvor du var, så vil du få en takk/liker fra meg på innlegget ditt.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Tototre skrev:

Sånn!  Nå har jeg akkurat forklart @Ebentsen litt om Jungelens lov.  Og hvordan den funker her inne på forumet.  Han forteller om sitt siste møte med en thaikvinne (-jente?) uten å si hvor han traff henne.  Det er jo det vil vil vite, ikke hvor mange ganger hun tok imot satsen hans.  Men det sier han ikke noe om, ennå.....

Og det er greit.  Vi skal ikke røpe oss for eskortene.  Det kan være smart å holde identiteten her hemmelig for kvinnene, om du da ikke er en sånn som selger deg inn hos jentene at du kan promotere dem her mot å få rabatt hos dem.  @alpdlp var en av de som gjorde det før.  Det går aldri bra i det lange løp.

Vel, Ebentsen, du velger selv.  Om du snart en dag forteller sånn ca hvor du var, så vil du få en takk/liker fra meg på innlegget ditt.

Jaja. 
Det mest hemmelige var vel at det kun ble 1 ladning, men det var iallefall ikke pga henne. Hun gjorde det hun kunne. 
Det minst hemmelige: Akersgata 73b 😁 (hun unge). 
Da jeg spurte om «hva tilbyr du utenfor massasje», måtte hun sjekke hva hun kunne tilby og priser med hun eldre. 
Men hun likte det. 😉

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Hva tror du det ble da?

Brunel de la Gardine Côtes du Rhône

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...