Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

2 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Admin? Finnes det en admin da?

Slik jeg forstår det..

Så kjøpte noen dansker forumet av en norsk mann som døde for noe tid tilbake. Denne mannen som nå er avdød, ble en periode betalt for å være admin på forumet.

Det som er helt sikkert er at vedkommende nå er død.

Lenke til kommentar
På 29.4.2024 den 22.59, Tototre skrev:

@thorm skrev:

Syntes bare det er fantastisk at et medlem med hele 16 innlegg som har vært medlem i hele 2 år kan påstå at forumet har ligget brakk i "mange" år. Er ikke enig i det men jeg har da bare vært medlem i over 30 år via forgjengerne til dette forumet og har hatt mange hundre innlegg. men hva veit vel jeg da lissom 

Jeg prøver igjen å få deg til å være on-topic her eller et annet sted.  Nå leser @Oslo_bukken dette snart.  Så kan dere fortsette her.

Ja @thorm, jeg har lest og likt mye av det du har skrevet.  Og vi er uenige om enkelte ting.  Og mye i forumet er fremdeles langt fra perfekt.

Men hvorfor så hårsår på at noen syns det er mer interessant å delta her nå?  Du er litt sånn "husker du" sammen med @Blue bell.  Jeg var oxo med på det forrige forumet.  Har vært horekunde i mer enn tre tiår.  Men det er ikke noe å skryte av, eller grunn til å sable ned noen som bare har 10-15 innlegg.  Argumenter saklig og gi begrunnelser på det du mener om sexarbeidere du har besøkt.  Please.

Hva snakker du om? Husker du? Husker ikke en dritt jeg?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Blue bell skrev:

Hva snakker du om? Husker du? Husker ikke en dritt jeg?

Husker du? Med Odd Grythe som programleder. Gikk på NRK fra 1971 til 1985. 

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
16 timer siden, Langbein skrev:

Husker du? Med Odd Grythe som programleder. Gikk på NRK fra 1971 til 1985. 

Nei husker ikke det heller 🙈var ikke født da, men husket Odd Grythe? Hehehe😅🤣

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
På 30.4.2024 den 0.52, Burt_Reynolds skrev:

Slik jeg forstår det..

Så kjøpte noen dansker forumet av en norsk mann som døde for noe tid tilbake. Denne mannen som nå er avdød, ble en periode betalt for å være admin på forumet.

Det som er helt sikkert er at vedkommende nå er død.

Skulle legge til litt ekstra informasjon om den saken, men tror admin må ha lagt inn et ord i et tekstfilter. Men mener å huske det var noe krangling mellom den nå avdøde mannen og de nye eierne.

Mener å huske han skulle lage et nytt forum og sendte en samlemail til alle brukerne, noe eierne åpenbart ikke satte pris på. Navnet på det nye nettstedet (som jeg ikke tror det ble noe av) er tydeligvis noe som gjør at meldinger må godkjennes av admin før de blir offentliggjort på forumet. 😅

Endret av HerrSerr
Ekstra info
  • Like 3
Lenke til kommentar

@Rafael skrev: Send pm med et bra vann så skal jeg teste bare mark og krok. Legg også til en med bra owo&cim i meldingen.

- Etter en liten utveksling med @Revenger.  Siden jeg oxo er organisator så er det jo klart at forumet oppretter en egen undergruppe for fiskeinteresserte.  Her kan du fiske etter både ørret og fitte.  Et fint supplement til sjakklubben for for fri og sansefylt sex, som skal bli stiftet medio juni om @Langbein får det til!

  • Like 2
Lenke til kommentar
48 minutter siden, Tototre skrev:

@Rafael skrev: Send pm med et bra vann så skal jeg teste bare mark og krok. Legg også til en med bra owo&cim i meldingen.

- Etter en liten utveksling med @Revenger.  Siden jeg oxo er organisator så er det jo klart at forumet oppretter en egen undergruppe for fiskeinteresserte.  Her kan du fiske etter både ørret og fitte.  Et fint supplement til sjakklubben for for fri og sansefylt sex, som skal bli stiftet medio juni om @Langbein får det til!

Høres ut som litt av hvert lusker rundt vannene i Oslo-marka:)

  • Like 2
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Revenger skrev:

Høres ut som litt av hvert lusker rundt vannene i Oslo-marka:)

Det er mange år siden jeg hadde sex med en jente i vannene der.  Neste utesex tror jeg blir i Drøbak eller på Nesodden :-) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

Det er mange år siden jeg hadde sex med en jente i vannene der.  Neste utesex tror jeg blir i Drøbak eller på Nesodden :-) 

Det var vel en periode veldig populært å møtes ute ved Svartskog også. Kunne vel oppleve mye og mangt på parkeringen der hvor veien knekker opp fra sjøen. Fra 2003-2010 var dette en av mine faste treningsrunder på sykkel.

  • Like 2
Lenke til kommentar

@Langbein vi bør vel tenke litt på en agenda for stiftelsesmøtet for sjakklubben sex og samliv?  Forslår flg.

  • navn
  • latinaer, kinadamer og norske
  • russiske, ukrainske og polske
  • andre fra Europa
  • øl

Det blir jo også sjakk innimellom, men det holder vel at to spiller om gangen, så kan de andre prate og analysere.  Skal vi sende live?

  • Like 3
Lenke til kommentar
21 timer siden, HerrSerr skrev:

Skulle legge til litt ekstra informasjon om den saken, men tror admin må ha lagt inn et ord i et tekstfilter. Men mener å huske det var noe krangling mellom den nå avdøde mannen og de nye eierne.

Mener å huske han skulle lage et nytt forum og sendte en samlemail til alle brukerne, noe eierne åpenbart ikke satte pris på. Navnet på det nye nettstedet (som jeg ikke tror det ble noe av) er tydeligvis noe som gjør at meldinger må godkjennes av admin før de blir offentliggjort på forumet. 😅

Dette avslørte faktisk en moderator-test dere kan gjøre selv. Det opprinnelige innlegget mitt ligger fremdeles skjult fordi en moderator må godkjenne det. Grunnen til at innlegget ble flagget er fordi jeg skrev navnet på det nye sexforumet som den tidligere eieren ville starte, og han skulle visst gjøre det med brukerbasen som danskene nettopp hadde kjøpt.

Ordet som er flagget på forumet er ment til å rime på sex. Skrives 'saks', men med en æ i stedet for a. Hvis innlegget noen gang blir godkjent har dere fått beviset på at en moderator har ankommet forumet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, HerrSerr skrev:

Dette avslørte faktisk en moderator-test dere kan gjøre selv. Det opprinnelige innlegget mitt ligger fremdeles skjult fordi en moderator må godkjenne det. Grunnen til at innlegget ble flagget er fordi jeg skrev navnet på det nye sexforumet som den tidligere eieren ville starte, og han skulle visst gjøre det med brukerbasen som danskene nettopp hadde kjøpt.

Ordet som er flagget på forumet er ment til å rime på sex. Skrives 'saks', men med en æ i stedet for a. Hvis innlegget noen gang blir godkjent har dere fått beviset på at en moderator har ankommet forumet.

Husker det forumet. Tidligere admin, inge vabekk elns? Solgte sjappa, ble betalt for å være admin, ble furten fordi danskene åpnet opp for google her. Nye forumet var en direkte kopi av dette, og varte noen måneder før han bynte å styre med å skulle ha betaling. Da døde det fort..

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg ser jo at @Trøndern ennå har det moro med å bruke min logo, t.o,m. med 223 som jeg har skrevet inn.  Det hadde vært greit nok om han brukte ferrari-logoen, men nei!  Han må jo kopiere inn den logoen som jeg bruker.  Har sendt deg PM om dette tidligere og bedt om fred rundt dette, men du står jo bare på og fortsetter... Du kommer til å være blokkert av meg så lenge du bruker min logo.  Forresten, ser du at jeg har endret litt på utsnittet.  Nå bruker du ikke den siste utgaven.  Har du ikke fått med deg det?  Dette skulle ikke være noe å krangle om, men jeg opplever det som et misbruk av mitt image.  Og det forstår du.  Dummere er du ikke.  Finn deg en egen logo, please!

Hvorfor holder du ennå på sånn?

Oppfattet det som at noen av dere syns jeg har tatt for mye plass her på forumet.  Ja, jeg har redusert noe for å komme dere i møte.  Flere gamle brukere med nye nick som klaget.  Vel, nå skriver jeg ikke lenger noe i hver eneste post hvor jeg kunne ha skrevet noe.  Kanskje dere skal forsøke å bidra litt mer konstruktivt?  Bytt logo, please!

  • Like 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, Trøndern skrev:

Husker det forumet. Tidligere admin, inge vabekk elns? Solgte sjappa, ble betalt for å være admin, ble furten fordi danskene åpnet opp for google her. Nye forumet var en direkte kopi av dette, og varte noen måneder før han bynte å styre med å skulle ha betaling. Da døde det fort..

Stemmer. Mener dette med googlesøk var en ting både han og mange brukere ergret seg over. Var aldri så mye på det andre forumet han startet fordi aktiviteten var så laber, men når han i tillegg startet med betaling var det over for hele greia hans.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Innlegget som har ligget øverst på forumets forside i natt er ikke skrevet av meg, men av @Trøndern som nok synes han er noe til kar.  Hvordan kan jeg ikke helt forstå.  Har han begynt å skrive noen gode anmeldelser?  Er han kun en snylter på alle livets områder?

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

Lenke til kommentar
13 timer siden, Tototre skrev:

Jeg ser jo at @Trøndern ennå har det moro med å bruke min logo, t.o,m. med 223 som jeg har skrevet inn.  Det hadde vært greit nok om han brukte ferrari-logoen, men nei!  Han må jo kopiere inn den logoen som jeg bruker.  Har sendt deg PM om dette tidligere og bedt om fred rundt dette, men du står jo bare på og fortsetter... Du kommer til å være blokkert av meg så lenge du bruker min logo.  Forresten, ser du at jeg har endret litt på utsnittet.  Nå bruker du ikke den siste utgaven.  Har du ikke fått med deg det?  Dette skulle ikke være noe å krangle om, men jeg opplever det som et misbruk av mitt image.  Og det forstår du.  Dummere er du ikke.  Finn deg en egen logo, please!

Hvorfor holder du ennå på sånn?

Oppfattet det som at noen av dere syns jeg har tatt for mye plass her på forumet.  Ja, jeg har redusert noe for å komme dere i møte.  Flere gamle brukere med nye nick som klaget.  Vel, nå skriver jeg ikke lenger noe i hver eneste post hvor jeg kunne ha skrevet noe.  Kanskje dere skal forsøke å bidra litt mer konstruktivt?  Bytt logo, please!

Har to ting å si til dette.

@Tototre Rent psykologisk gjør du det ikke mindre "artig" for vedkommende når du påpeker dette med logoen.

Og til @Trøndern får jeg vel nevne at logovalget nå gjør at jeg plutselig befinner meg i krangelen deres. Det er ikke et sted andre folk ønsker å være. Jeg ønsker bare å lese og svare vanlig på innlegg, uten alt dette andre som blir knyttet til dette.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@HerrSerr jeg leser hva du skriver.  Han ødelegger for meg.

Og så later han bare som om ingenting har skjedd.  Ja, om dette er mat for egoet hans, så skal han få mat.  Så enkelt å avslutte dette, og jeg har forsøkt.

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

 

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@HerrSerr jeg leser hva du skriver.  Han ødelegger for meg.

Og så later han bare som om ingenting har skjedd.  Ja, om dette er mat for egoet hans, så skal han få mat.  Så enkelt å avslutte dette, og jeg har forsøkt.

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

 

Skjønner jo det sikkert er irriterende. Men tror alle har fått med seg dette med logoen, og jeg så det var han som skrev og ikke deg. Har derimot ingen god løsning på problemet dere imellom. Hva slags krangel dere har gående mellom dere vet jeg lite om, men det er vel vanlig at personligheter clincher på forum av og til.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
10 minutter siden, HerrSerr skrev:

Skjønner jo det sikkert er irriterende. Men tror alle har fått med seg dette med logoen, og jeg så det var han som skrev og ikke deg. Har derimot ingen god løsning på problemet dere imellom. Hva slags krangel dere har gående mellom dere vet jeg lite om, men det er vel vanlig at personligheter clincher på forum av og til.

Ja, det er irriterende.  Det er bare et lite hakk mindre irriterende enn sånn som spammegjengen @Trøndern var med i rundt påsketider holdt på med å kalle brukere for det ene og andre nedsettende ordet.  De klarte ikke å senke forumet da.  Men han fyren her har jeg ikke tillit til.  Han fortsetter som om ingen ting skal ha skjedd.  Og jeg forer egoet hans til hen en dag sprekker.  Tenker det er litr fantasifullt gjort av han.  Og smålig.  Han får jo håpe at noen av de andre profilene det sies at han nå har opprettet kan få et bedre rykte enn @Trøndern.

Sånne som han gjør at jeg slutter å svare på PM (private meldinger)  For egen sikkerhet.

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@bikkuri2 er oxo dypt savnet av meg.  I likhet med @Oslung.  Men det blir jo tydelig etter kort tid hvilke nye brukere de har, for det kommer til å bli den samme type kritikk som før.  Framført i lite akademiske formuleringer.  Velkommen tilbake!

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

 

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Ja, det er irriterende.  Det er bare et lite hakk mindre irriterende enn sånn som spammegjengen @Trøndern var med i rundt påsketider holdt på med å kalle brukere for det ene og andre nedsettende ordet.  De klarte ikke å senke forumet da.  Men han fyren her har jeg ikke tillit til.  Han fortsetter som om ingen ting skal ha skjedd.  Og jeg forer egoet hans til hen en dag sprekker.  Tenker det er litr fantasifullt gjort av han.  Og smålig.  Han får jo håpe at noen av de andre profilene det sies at han nå har opprettet kan få et bedre rykte enn @Trøndern.

Sånne som han gjør at jeg slutter å svare på PM (private meldinger)  For egen sikkerhet.

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

Du virker litt furten tototre? Jeg har sagt det før, hesten er mitt krigstrofe.  Men fortsett å tagg meg ti ganger daglig å se hvor lenge freden varer

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Jeg har valgt å ignorere dine innlegg @Trøndern.  Jeg vil likevel se det når du bytter logo.  Det har du ennå ikke gjort.  Jeg har bedt deg om fred.  Det vil du ikke.

"Om du ser innlegg fra en bruker som kaller seg @Trøndern, som bruker samme logo som meg, så se etter brukernavnet mitt.  I en periode kalte han seg oxo totofire, totofem, osv.  Han er en spammer og upålitelig, og han sier selv at han har flere brukere her på forumet.  Derfor slutter jeg å svare på Personlige Meldinger (PM) inntil han slutter å bruke logoen jeg startet med her."

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg har valgt å ignorere dine innlegg @Trøndern.  Jeg vil likevel se det når du bytter logo.  Det har du ennå ikke gjort.  Jeg har bedt deg om fred.  Det vil du ikke.

"Om du ser innlegg fra en bruker som kaller seg @Trøndern, som bruker samme logo som meg, så se etter brukernavnet mitt.  I en periode kalte han seg oxo totofire, totofem, osv.  Han er en spammer og upålitelig, og han sier selv at han har flere brukere her på forumet.  Derfor slutter jeg å svare på Personlige Meldinger (PM) inntil han slutter å bruke logoen jeg startet med her."

Du..skal straffe andre, pga meg? Spennende og rettferdig vei å gå, lykke til :)

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Nå er det bare @Trøndern som troner rundt i ensom majestet med min gamle logo.  Og jeg forer egoet hans noen få dager til slik at egoet hens sprekker.  Nå har jeg bedt om sletting av kontoen min her.  Ikke pga. idioten nevnt over, men fordi en håndfull smarte individer jeg har blitt kjent med har gjort det før.

"Om du ser innlegg fra en bruker som kaller seg @Trøndern, som bruker samme logo som meg, så se etter brukernavnet mitt.  I en periode kalte han seg oxo totofire, totofem, osv.  Han er en spammer og upålitelig, og han sier selv at han har flere brukere her på forumet.  Derfor slutter jeg å svare på Personlige Meldinger (PM) inntil han slutter å bruke logoen jeg startet med her."

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...