Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

2 timer siden, Langbein skrev:

Jeg har også hørt mye positivt om sjakkpuben The Good Knight i Oslo. Har aldri vært der, men jeg har planer om  å teste den ut når jeg skal til Tigerstaden i sommer. Øl og sjakk er en perfekt kombinasjon, noen som tør å utfordre i lynsjakk ? 😀

Jeg tør :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, Brille skrev:

du er mer kjent med langsjakk, da? Liker å ta deg god tid. 

Ja, der har du meg.  Helst bare et trekk i døgnet.  Likevel taper jeg for @Revenger hver gang!

Men den gode samtalen er jeg god på over en øl😁

Endret av Tototre
  • Like 4
Lenke til kommentar

Prøver noe nytt denne uka:

Eskorte som setter opp et møte for meg på sitt sted med en semipro jente som ikke annonserer 😁👍

Noen andre med erfaring fra slikt?

  • Like 2
Lenke til kommentar

 

43 minutter siden, Tototre skrev:

Prøver noe nytt denne uka:

Eskorte som setter opp et møte for meg på sitt sted med en semipro jente som ikke annonserer 😁👍

Noen andre med erfaring fra slikt?

Ingen telt denne gangen? Nei, ikke testet to engang. En er plenty

Lenke til kommentar

Jeg trenger virkelig en sjakklubb som decoy.  Sammen med noen av dere andre innen samme tilleggshobby.  Ser for meg å delta på turneringer og spill både her og der.  Til og med med overnatting!

  • Like 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, jegern skrev:

Kh2 Dh4 ser vanskelig ut, det gjør også gxh3 Sdf4

Jeg kommer ikke på noe @Tototre :)

 

Flyttet kongen til f1 og lider en sakte død.........

Lenke til kommentar

@Tototre jeg trenger din ekspertise.

Si - rent hypotetisk - at du satt med 2500,- i budsjett. Hvilke alternativer velger du:

1. Bruke hele budsjettet på en "sure thing" som f.eks. 1 time + ekstra hos noen med veldig mange positive anmeldelser

2. Forsøke å dele opp budsjettet med f.eks. 30 minutt hos "sure thing" og 1000 kr quickie hos en annen? 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, kaffekoppen skrev:

@Tototre jeg trenger din ekspertise.

Si - rent hypotetisk - at du satt med 2500,- i budsjett. Hvilke alternativer velger du:

1. Bruke hele budsjettet på en "sure thing" som f.eks. 1 time + ekstra hos noen med veldig mange positive anmeldelser

2. Forsøke å dele opp budsjettet med f.eks. 30 minutt hos "sure thing" og 1000 kr quickie hos en annen? 

Enkelt å svare på😁

Har du alt kjøpt sex denne uka så går du for alt. 1. 

Det ville jeg gjort nå, etter at jeg er ferdig med alt. 2 så langt denne uka.🤣🤣🤣

  • Like 2
Lenke til kommentar
36 minutter siden, Tototre skrev:

Jo, d ser jeg nå.  Ble en raskere død enn antatt

Kanskje like greit, da slapp du å lide. En annen ting er at du burde ha gitt opp tidligere. Sjakk er en gentleman sport.  Med to offiserer under er det håpløst uansett, så lenge du ikke har et mattangrep på gang, noe som du åpenbart ikke har 🙂

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
25 minutter siden, Langbein skrev:

Kanskje like greit, da slapp du å lide. En annen ting er at du burde ha gitt opp tidligere. Sjakk er en gentleman sport.  Med to offiserer under er det håpløst uansett, så lenge du ikke har et mattangrep på gang, noe som du åpenbart ikke har 🙂

D sitter langt inne å gi seg.

Men jeg hører på en erfaren mann som deg, @Langbein.  Har sendt han kapitulasjonen uten betingelser nå nettopp.

  • Like 3
Lenke til kommentar

La likevel inn et siste fyndord til han om noe sånt som at dette er en av de få tingene han kan skryte av at han er bedre enn meg i, som vi foreløpig vet om.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Vil det si at du er mer kranglevoren - sannsynligvis delvis med en av dine andre identiteter - eller har du en annen vinkling? Uansett demonstrerte du litt dårlig taper stil nå...

Endret av Revenger
Lenke til kommentar
56 minutter siden, Revenger skrev:

Vil det si at du er mer kranglevoren - sannsynligvis delvis med en av dine andre identiteter - eller har du en annen vinkling? Uansett demonstrerte du litt dårlig taper stil nå...

Ja, der treffer du spikeren på hodet.  Jeg vil helst ha det siste ordet, og hater å tape.  Det andre med flere identiteter trodde jeg vi var ferdige med nå.  Jeg har kun to som jeg kjenner til selv.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Revenger skrev:

Ok navn da, men brudd på markedsføringsloven? Aæ e litta!

som kommentar til Alitta.

Under pandemien, norgesferie i Troms, så bilskiltet: Æ HA ME

Sikkert brukt i stedet for HC-bevis i bilen.  Tok litt tid før vi tokk'an

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Revenger skrev:

Får man HC om man har ME🙏🏻

Antakelig om det er ille nok, du har en god lege, en flink advokat, og om du var i slekt med tidligere helse- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol, som nå har blitt fraksjonsleder for ap i Olje- og energikomiteen på Stortinget.  Den ledes faktisk av ...her ble jeg stuck: første nestleder er Kjell Ingolf Ropstad fra krf?

Ingvill dyttet ned Mani fra ap.  Mani har gjort en slett jobb som auf-leder tidligere, og nå som fraksjonsleder.

Og så heter komiteen: miljø- og energi 🤣🤣🤣

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Hvor mange andre har dårlige erfaringer med jentene som holder til i Rubina Ranas gate?

Har hatt et vellykket treff der en gang, og to bomturer hvor jeg har blitt satt på vent.  Da har d alltid blitt plan B.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...