Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Langbein skrev:

Nei, vi er jo små, søte lam som gjør ingen fortred. 

Jeg er nok mer en vær enn et lam, men liker sammenligningen forøvrig

  • Like 3
Lenke til kommentar

Væren skulle gjerne stanget trollet @Trøndern ut i fossen fordinhan har vært så frekk å misbruke en svart hingst som ikke hadde noe liv uten det jeg har arbeidet og pustet inn i det gjennom flere måneder.

Så kommer denne feite tjukkasen og stjeler!  Ja, jeg vil huske det for alltid.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Er det noen jeg driter i om blokkerer meg er det nok tototre. Avkappet hingsthode lever jeg lenge på.  Ellers holder jeg fred til tototre blir for høy på pæra igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Kjære @Trøndern

Gjett hva?  Du er blokket av meg fordi du ikke kan oppføre deg voksent.  Hadde dette vært i næringslivet ville du fått advokathorene mine på nakken.  Og tipper du hadde tuslet rundt med halen mellom beina og gjort som du ble bedt om.

Har du noe å si får du få noen andre til å si det for deg.  Om noen gidder?

Om du skifter logobildet ditt blir jeg vennlig stilt.  Det kan jeg nemlig se.  Du er en vrien kranglefant, men den rollen kan jeg oxo leve meg inn i.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Kjære @Trøndern

Gjett hva?  Du er blokket av meg fordi du ikke kan oppføre deg voksent.  Hadde dette vært i næringslivet ville du fått advokathorene mine på nakken.  Og tipper du hadde tuslet rundt med halen mellom beina og gjort som du ble bedt om.

Har du noe å si får du få noen andre til å si det for deg.  Om noen gidder?

Om du skifter logobildet ditt blir jeg vennlig stilt.  Det kan jeg nemlig se.  Du er en vrien kranglefant, men den rollen kan jeg oxo leve meg inn i.

Trodde du blokket meg? Du er grunnen til all dritten,hvorfor tror du jeg gidder å gjøre noe for å føye deg? Facinerende.

Lenke til kommentar

Du vet utmerket godt at du skader mer enn du bygger.  I mine øyne.  Jeg er tidligere marshall her, så dette vet jeg litt om

Lenke til kommentar

@Trøndern jeg aner ikke hva du kommenterer?  Få deg en talsmann som kan megle.

Du har vel vært i sånne møter før?  Med personer som meg.  Ja, du hater meg kanskje og syns jeg skriver mye dumt og unyttig, men du er en simpel tyv i mine øyne.

Du kan gjøre det godt igjen med en liten datahandling

 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

@Trøndern jeg aner ikke hva du kommenterer?  Få deg en talsmann som kan megle.

Du har vel vært i sånne møter før?  Med personer som meg.  Ja, du hater meg kanskje og syns jeg skriver mye dumt og unyttig, men du er en simpel tyv i mine øyne.

Du kan gjøre det godt igjen med en liten datahandling

 

Sånn, datahandling utført

Lenke til kommentar

Det er dette tullekontoret vi har til chatte om slike ting.  Men du må handle på en av to måter:

1. Endre logobilde

Eller

2. Få deg en talsmann

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@Trøndern du trodde kanskje du skulle slippe unna med det?

Og fortsette som før dere startet spammekampanjen deres?

Kan da lett lage en ny bruker. Blir jeg sikkert å gjøre en dag og. Men frister jo ikke å dra når du blir så provosert

Lenke til kommentar
11 timer siden, Tototre skrev:

Kjære @Trøndern

Gjett hva?  Du er blokket av meg fordi du ikke kan oppføre deg voksent.  Hadde dette vært i næringslivet ville du fått advokathorene mine på nakken.  Og tipper du hadde tuslet rundt med halen mellom beina og gjort som du ble bedt om.

Har du noe å si får du få noen andre til å si det for deg.  Om noen gidder?

Om du skifter logobildet ditt blir jeg vennlig stilt.  Det kan jeg nemlig se.  Du er en vrien kranglefant, men den rollen kan jeg oxo leve meg inn i.

Og dette er en veldig voksen oppførsel eller 🤣😂så teit. Og du er ikke så lite kranglete selv heller mister🥴

Lenke til kommentar
5 timer siden, Blue bell skrev:

Og dette er en veldig voksen oppførsel eller 🤣😂så teit. Og du er ikke så lite kranglete selv heller mister🥴

På en måte har du rett, men ikke når vi betrakter dette samlet. Vanskelig å hevde at en kar ikke skal få ha "logoet" sitt i fred som førstemann. Særlig når duden har bidratt helt stellar! No? 
 

 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

På en måte har du rett, men ikke når vi betrakter dette samlet. Vanskelig å hevde at en kar ikke skal få ha "logoet" sitt i fred som førstemann. Særlig når duden har bidratt helt stellar! No? 
 

 

Men dette er barneskole krangel, blant jenter. "Frøken.....jeg hadde den først men hun tok den" Finn en ny logo da? Den er ikke så kul? Finnes mange mye kulere, Just saying🙄

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Blue bell skrev:

Men dette er barneskole krangel, blant jenter. "Frøken.....jeg hadde den først men hun tok den" Finn en ny logo da? Den er ikke så kul? Finnes mange mye kulere, Just saying🙄

Det er jo alt dette svada pjattet som gjør dette forumet dårlig, men det er bare min mening 

  • Like 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, Blue bell skrev:

Og dette er en veldig voksen oppførsel eller 🤣😂så teit. Og du er ikke så lite kranglete selv heller mister🥴

Vet det.  Hadde nok oppført meg mer som du vil om det hadde vært noen som kunne sanksjonert sånn oppførsel her på forumet.  Nå får vi positive nettsamfunnsomdømmepoeng samme hva vi skriver.  Det er sprøtt, det!

Likevel kommer jeg til å blokke @Trøndern og ha nag til han inntil han gjør en TYDELIG endring i logoen sin eller blir kastet ut av forumet.

Bare det at han vil beholde den fordi jeg nevner det viser hvor landet ligger.  @Revenger forklarer det faktisk godt, for de som vet litt om hvordan slike ting fungerer.  

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
23 timer siden, jegern skrev:

@Trøndern bytt logo til avkappet hingsthode så er problemet løst

@Trøndern har nok ikke de tekniske ferdigheter til å klare dette, ser det ut til.  Hadde vært bedre om han bare la ned nicket sktt og startet på nytt.  Han og de andre i spammerligaen vil bli husket med nickene jeg har blokket.  Så bare å gjøre som visse andre har gjort.  Blanke ark!

Oppfordrer alle til å blokkere disse brukerne slik at vi kan legge bak oss det gamle: 

 

Endret av Tototre
Link
Lenke til kommentar

Ser en tendens til at jentene her inne favoriserer rampungene, og så kommer de til oss og klager hvis det skjer noe? pøh

  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Trøndern og @alpdlp ser ut til at de ennå har vilje og guts i seg til å bryte ned forumet i stedet for å bygge opp.

Vær så god!

Det er ikke mitt forum.  Gjør hva dere vil?  Så lenge dere gidder.  Men @Trøndern skal sluttr å bruke den logoen som ligner på min første.  Det du gjorde der er sånn barn gjør mot hverandre fordi de ikke bet hva annet de skal gjøre.

Litt på samme måte som dere andre spammere gjør; reposte gamle innlegg for å ta plass?

Hvor er fantasien deres?

Eier dere ikke krativitet?

Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

@Trøndern og @alpdlp ser ut til at de ennå har vilje og guts i seg til å bryte ned forumet i stedet for å bygge opp.

Vær så god!

Det er ikke mitt forum.  Gjør hva dere vil?  Så lenge dere gidder.  Men @Trøndern skal sluttr å bruke den logoen som ligner på min første.  Det du gjorde der er sånn barn gjør mot hverandre fordi de ikke bet hva annet de skal gjøre.

Litt på samme måte som dere andre spammere gjør; reposte gamle innlegg for å ta plass?

Hvor er fantasien deres?

Eier dere ikke krativitet?

Har slutta å spamme for lenge siden jeg. Eneste som gjenstår er å bryte deg vekk. Logoen blir min. Spoils of war.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...