Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

På 8.4.2024 den 9.52, Tototre skrev:

Kvalitet er ikke bare pris heller.  Langt kundeforhold gir oxo økt kvalitet noen ganger.  Uten at en betaler ekstra for det :-) 

En av mine faste sier hun må legge på prisen. Har ikke fått vite hvor mye enda, men har betalt det samme i sikkert 8 år, og treffene har blitt lengre etter hvert, hun bor i Norge så det er vel den generelle prisstigningen som ligger bak. Jeg skal vel ikke klage, har hatt med gaver og vin og behandlet henne som en dronning så at prisen ikke har endret seg tar jeg som et tegn på at det har hatt en viss effekt? Jeg er litt spent hvor mye prisen øker. Dobler den seg halverer jeg antall treff og "flytter opp" venninnen hennes på listen. De har litt forskjellige tjenester inkludert men man får tilpasse seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, Minuss skrev:

En av mine faste sier hun må legge på prisen. Har ikke fått vite hvor mye enda, men har betalt det samme i sikkert 8 år, og treffene har blitt lengre etter hvert, hun bor i Norge så det er vel den generelle prisstigningen som ligger bak. Jeg skal vel ikke klage, har hatt med gaver og vin og behandlet henne som en dronning så at prisen ikke har endret seg tar jeg som et tegn på at det har hatt en viss effekt? Jeg er litt spent hvor mye prisen øker. Dobler den seg halverer jeg antall treff og "flytter opp" venninnen hennes på listen. De har litt forskjellige tjenester inkludert men man får tilpasse seg.

Hehe..etter så lang tid er det nok på tide at du betaler noe mer, ja.  Jeg sier det rett ut til de fire faste: holder du god pris kommer jeg ofte.  Ellers har jeg alternativer.  Og opplever vel at 1.5k -2k er helt greit å betale pr gang.  Får lenger tid enn en time og andre tillegg inkl. som f.eks owo.

Og det er jo en stor fordel at en blir prioritert når en er fast kunde.  De som vil kan lese mer om dette i Håndbok for horekunder

Endret av Tototre
Link
  • Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, shawty lo skrev:

admin droppet inn og ryddet opp, blant annet apeesel, zezeh er borte .

Hvorfor er zezeh borte?

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

mange gjester her akkurat nå.  Telleren viser 133.  Hva er det interessante i kveld?

Interessant spørsmål.

Klokka er nå 08.14 og jeg ser 17 medlemmer og 71 gjester pålogget. Hva skjer?

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
34 minutter siden, Langbein skrev:

Hvorfor er zezeh borte?

Det kan hende hun hadde aktiv konto sletting ønske og admin godkjente det 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Tototre skrev:

Hehe..etter så lang tid er det nok på tide at du betaler noe mer, ja.  Jeg sier det rett ut til de fire faste: holder du god pris kommer jeg ofte.  Ellers har jeg alternativer.  Og opplever vel at 1.5k -2k er helt greit å betale pr gang.  Får lenger tid enn en time og andre tillegg inkl. som f.eks owo.

Har fått de nye prisene fra jenta, og de er til å leve med. Skal nok overraske gledespiken med litt tips fremover.

Var kanskje stygt gjort men det ble et slags sosialt eksperiment av det. Hvor lenge man kunne holde det gående til samme pris ved å gi gaver og overlevere det vanlige beløpet med spørsmål om det var ok.

Kan være at jeg ubevisst ikke har besøkt henne så ofte men vekslet med andre. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Minuss skrev:

Har fått de nye prisene fra jenta, og de er til å leve med. Skal nok overraske gledespiken med litt tips fremover.

Var kanskje stygt gjort men det ble et slags sosialt eksperiment av det. Hvor lenge man kunne holde det gående til samme pris ved å gi gaver og overlevere det vanlige beløpet med spørsmål om det var ok.

Kan være at jeg ubevisst ikke har besøkt henne så ofte men vekslet med andre. 

Ikke noe minus i å eksperimentere @Minuss.  Slik får du jo svar.  Godt at du kan leve med nye priser da.  Tenker hun er verdt det.  På tross av gaver og annet.  Et par av mine faste er jeg oxo terapeaut for 😁

  • Like 1
Lenke til kommentar

For første gang vil jeg gi tommel opp/like til et innlegg skrevet av en anonym Gjest, men så er det ikke mulig🤣

Jeg liker dette innlegget om hva som er lov med tantrisk sex og hva onkel går etter når de får tilført ressurser fra Mehl og Co

 

Lenke til kommentar
4 timer siden, shawty lo skrev:

Det kan hende hun hadde aktiv konto sletting ønske og admin godkjente det 

Apen kommer nok tilbake under et annet nick snart.  Hold på bananene!

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@ordentligogrampete hei, hyggelig at du velger å følge meg fra denne dag.  Min glanstid er nok over, og det skal du være glad for.  Men det gjenstår noe arbeid med Håndbok for horekunder

 

Endret av Tototre
Link
  • Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Tototre skrev:

Apen kommer nok tilbake under et annet nick snart.  Hold på bananene!

yup, synes det er nesten umulig å være aktiv horekunde og ikke sjekke forumet her av og til. litt behind the scenes historier og info

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det synes jeg er bra, jeg synes også at vi må oppføre oss på forumet som vi gjør ellers her i livet, høflige og ordentlige :)

Endret av jegern
  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Det synes jeg er bra, jeg synes også at vi må oppføre oss på forumet som vi gjør ellers her i livet, høflige og ordentlige :)

Det er umulig!  Husk at jeg omgås ikke kriminelle til daglig som jeg vet om.  Her er det overflod av dem!

  • Haha 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

@Langbein det er ikke deg og meg jeg tenker på.  Men halliker, bakmenn, ranere, advokater, folk i POD, regjeringsmedlemmer og juksepolitikere.  Ja, oxo journalister med penger som betaler for info.

  • Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar

https://snl.no/kriminell

"Kriminell er det samme som forbrytersk, en som bryter lovbestemmelser, det som hører under strafferetten. Begrepet brukes i dagligtalen gjerne noe mer begrenset om en som med vilje har begått et straffbart forhold som kvalifiserer til mer enn en bot."

Det betyr at i dagligtalen er ikke vi kriminelle da det (i de fleste) tilfeller vanker bot på 25k

  • Like 3
Lenke til kommentar

@jegern du går i forsvar for din egen syke mor her.  Jeg er enig med deg at vi kan og skal være høflige mot andre inntil de viser at de helst ikke vil at vi skal være det.  De som ikke klarer å kommunisere tydelig blir jo ofte tatt i verste mening av noen alltid.  Kan ikke si keg liker @Trøndern noe særlig..

Og en håndfull andre som har nedbrytende, ja, direkte kriminell atferd.  Jeg kjenner lusa på gangen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Tototre skrev:

@Langbein det er ikke deg og meg jeg tenker på.  Men halliker, bakmenn, ranere, advokater, folk i POD, regjeringsmedlemmer og juksepolitikere.  Ja, oxo journalister med penger som betaler for info.

Nei, vi er jo små, søte lam som gjør ingen fortred. 

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...