Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

36 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      13
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

@Langbein nå skjer det igjen!  For mange PM🤣

Jeg elsker et variert utvalg av kvinner.  Latina, afrikaner og 2x europeer er mine favoritter.

Pluss at jeg er fast hos thaisalonger

• Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@Langbein nå skjer det igjen!  For mange PM🤣

Jeg elsker et variert utvalg av kvinner.  Latina, afrikaner og 2x europeer er mine favoritter.

Pluss at jeg er fast hos thaisalonger

Sorry @Tototre Når jeg har drukket for mye rødvin og Mack-øl blir jeg så ivrig. Pøser ut PM til alt og alle!

Endret av Langbein
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

RØDVIN

Felsina Fontalloro 2013 her i kveld.  Snart bånnski.  Skål!

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

RØDVIN

Felsima Fontalloro 2013 her i kveld.  Snart bånnski.  Skål!

Skål! 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, DelToro skrev:

@Langbein du får invitere @Tototre på mack-øl og måse-egg. Er ikke det en lokal "delikatesse"? Minus og minus blir pluss?

Absolutt @DelToro, mack-øl og måsegg er en delikatesse. For noen. Men ikke meg. Jeg er ikke særlig fan av måsegg. Liker hønseegg mye bedre!

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Andre vil kalle det mus..

Kjært damekjønn har mange navn: Høne, mus, skjede, vagina, , fitte, flere?

Lenke til kommentar

@Langbein du vet, i den nye sjakklubben for horekunder, som jo egentlig blir et skalkeskjul for koner, kjærester, arbeidsgivere og onkel, for hobbyen vår, så kommer vil garantert til å diskutere de beste forhandlingssetningene på engelsk for sexarbeidere som ikke er så flinke i engelsk.  Hva gjør du da?  Oversettelsesapp?

• Like 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tototre skrev:

@Langbein du vet, i den nye sjakklubben for horekunder, som jo egentlig blir et skalkeskjul for koner, kjærester, arbeidsgivere og onkel, for hobbyen vår, så kommer vil garantert til å diskutere de beste forhandlingssetningene på engelsk for sexarbeidere som ikke er så flinke i engelsk.  Hva gjør du da?  Oversettelsesapp?

Tja,  @Tototre ,jeg blir nok å slite litt i engelsk. Så da blir det nok kanskje å bruke en app. Men jeg trodde vi skulle drikke øl og  spille sjakk i sjakklubben for horekunder.

God søndag fra Nordens Paris.

• Like 4
Lenke til kommentar

@Tototre, nå har jeg lest det du skrev enda en gang og litt nøyere. Det blir sånn når man er litt oppe i årene, at man må lese ting to eller flere ganger for å forstå det som skrives. Du og flere andre her inne kommer nok dit dere også etterhvert, tro meg.

Det du skriver om at vi skal diskutere de beste forhandlingssetninger på engelsk med gledespiker som ikke så gode i engelsk. Nå har jeg vel skrevet det før en plass om at jeg aldri går inn i forhandlinger med en gledespike.  Har jeg gjort en avtale så står jeg ved den. Så får det bære eller briste hvor vellykket treffet blir. Som regel går det svært så bra, hver gang!

Endret av Langbein
  • Like 2
Lenke til kommentar

@Longhairlover85 

Sitat

Jeg ser nå at hun er litt dyrere enn sist jeg traff henne.. Men de må da justere for inflasjon disse jentene også, for ikke å snakke om den rævva kronen?? 😇 Kvalitet koster dessuten alltid penger, hadde ikke hatt noe problem å betale 2.500kr for 45 min med Masha

Hei longhairlover85, jeg kunne kommentert deg i den aktuelle tråden, men det kan fort komme til å spore helt av.  Enig med konklusjonen din, men virkeligheten er at utgiftene har steget mer enn inntektene for de aller fleste i Norge de siste årene.  Bedrer seg kanskje noe med lønnsoppgjøret i år?  Mange jenter har forsøkt å legge på prisene sine, men det er ikke nok kunder med betalingsvilje.  Det siste halvåret har jeg fått flere tilbud og avslag på pris enn noen tidligere år.  Fordi mange eskorter trenger kunder til å dekke sine faste kostnader.

Kvalitet er ikke bare pris heller.  Langt kundeforhold gir oxo økt kvalitet noen ganger.  Uten at en betaler ekstra for det :-) 

• Like 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg vet om flere reisende jenter som heller legger sine turer innom land med sterkere valuta enn vi har for tiden.

• Like 1
Lenke til kommentar
41 minutter siden, nelson2 skrev:

Jeg vet om flere reisende jenter som heller legger sine turer innom land med sterkere valuta enn vi har for tiden.

Ja, pluss at en del av de utenlandske som kommer til Norge oftere ber om å få betalt i annen valuta enn NOK

• Like 3
Lenke til kommentar
41 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, pluss at en del av de utenlandske som kommer til Norge oftere ber om å få betalt i annen valuta enn NOK

jeg gikk ut med 300 euro for en i mars som jeg har i trådet "hvem var din siste hore". det kom ut 3700 nok og det var jævlig :grin:. tror ikke det er forsvarlig for meg fremover med euro.

en del selvstendige jenter spør revoult og euro nå. det jeg liker med  byrå jentene er kr holder, de har sikkert system for norske valuta. 

• Like 4
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

Du vet at jeg vet @Langbein

Ja jeg vet at du vet @Tototre. Og du vet at jeg vet at du vet 😀

Fortell til @Zezeh at nå er det nystekte wienerbrød og nytraktet  kaffe å få her nord. Det er nok til deg også 😀

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 8.4.2024 den 19.51, Langbein skrev:

Ja jeg vet at du vet @Tototre. Og du vet at jeg vet at du vet 😀

Fortell til @Zezeh at nå er det nystekte wienerbrød og nytraktet  kaffe å få her nord. Det er nok til deg også 😀

Jeg er her @Langbein.Litt pause,men tur til Norges Paris er i plan 😊❤️

Lenke til kommentar