Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

36 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      13
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Tototre skrev:

@Langbein husker du at jeg spurte deg et spørsmål for noen dager siden?

Ja @Tototre, jeg husker at du stilte meg et spørsmål her om dagen. Men nå har jeg glemt hvilket spørsmål du stilte til meg. Etter noen glass rødvin og et par Mack-øl pleier jeg å bli litt glemsk, skjønner du.  Hva var det du spurte meg om @Tototre?

• Haha 2
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Langbein skrev:

Ja @Tototre, jeg husker at du stilte meg et spørsmål her om dagen. Men nå har jeg glemt hvilket spørsmål du stilte til meg. Etter noen glass rødvin og et par Mack-øl pleier jeg å bli litt glemsk, skjønner du.  Hva var det du spurte meg om @Tototre?

Nei, du vet.  I god, gammel 223-ånd så stiller jeg spørsmål som jeg svarer på selv, lenge før du blir edru og kan stave @Zezeh

• Haha 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Takk for at dere ler av vitsene mine.  Dette er svært dårlige pappavitser.  Men for hver gang dere hyler, eller knegger, så fortsetter min usannsynlige, eksponentielle vekst i Nettsamfunnsomdømmepoeng.  Godt jeg har litt å gå på, for en moderator hadde nok gitt meg 3-4000 minuspoeng for å være for mye til stede.

Ah. det er unnasluntrerne som ikke liker fraværsregelen som misliker at jeg alltid møter opp!

• Haha 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, alpdlp skrev:

@Revenger jeg vet du ikke er homo, men jeg klarer ikke slutte å tenke på deg.
kan du tenke deg å straffe meg litt? du kan pule moren min gratis.
line er moren min.

damn bro!

Lenke til kommentar
1 minutt siden, alpdlp skrev:

Wow jeg har  sugd 3848 kuker? Wooow du har den beste kuken @Tototre. @Revenger har jeg ikke smakt på enda. men drømmer om dagen jeg putter leppene mine rundt den tykke... der kom jeg i buksa gitt.

godt å høre

Endret av tototi
Lenke til kommentar
20 minutter siden, alpdlp skrev:

@Revenger din sjarmoffensiv er forgjeves 🙏🏽 selv om jeg er beæret må suge kuken til @Apeesel først 🙏🏽 join nå før ansiktet mitt blir dekket i sperm.

sant det, han elsker ansikt kremen sin. 

Lenke til kommentar
1 time siden, alpdlp skrev:

Jaaa @Revenger er min ste far. han slår meg alltid.

ja, han liker ikke dritt unger. du fortjener det vell sikkert.

Endret av tototi
Lenke til kommentar

Måtte foreta en nødtransport av en rest med Amarone Tommasi 2012 i går kveld: Det var tre dl igjen i en magnumflaske som ble flyttet over på en halvlitersflaske som det før hadde vært Trocadero fra Sverige i.  Drikker den nå, og det går bra❤️

• Like 1
Lenke til kommentar

@jegern nå er jeg ikke edru lenger...pga. amaronen.  Sterk.  15%.

Vel, du skriver kl 21 i morgen, jeg tenkte det var i dag.  Men du har helt rett.  Nå er det i morgen.  Lykke til, unge mann!  (huff, det var nesten slik @Apeesel ville ha sagt/skrevet det på sine siste dager her på forumet)

• Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Vet du forresten hva jeg skal i morgen?

På telttur :-) 

Det må vi høre alt om, tror ikke det er fake utfra det jeg har sett. Du har sikkert tatt dine forhåndsregler og undersøkelser også :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
4 minutter siden, jegern skrev:

Det må vi høre alt om, tror ikke det er fake utfra det jeg har sett. Du har sikkert tatt dine forhåndsregler og undersøkelser også :)

Jepp, skal ikke gå inn døra før den er åpen.  Og passer på å time åpningen.  Og det er noe jeg har glemt å si henne, det er at at jeg får den største og beste reisningen når jeg er totalt naken i samme rom som en naken kvinne.   Bør kanskje si fra om at jeg kler av meg?  Men det ser jo ut til å være fin utsikt når jeg gjør det.

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

I går kveld fikk jeg vite hvilken farge det er på teltet hun skal bruke ❤️

En kvinne med sans for detaljer.  Det kan jeg like.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@jegern nå gikk jeg tom for PM i dag, igjen!  Kan du sende den viktige meldingen fra meg til deg videre til @Pwhite i løpet av søndagen?

Ja, det er lurt, så han kan være forberedt på det som skal skje

Endret av jegern
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg har hørt rykter om at noe  stort kommer til å skje på forumet i morgen.  Jeg kommer derfor til å tilbringe hele morgendagen her i Andeby sammen med min bestevenn Mikke Mus til røyken har lagt seg.

Endret av Langbein
  • Like 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Langbein skrev:

Jeg har hørt rykter om at noe  stort kommer til å skje på forumet i morgen.  Jeg kommer derfor til å tilbringe hele morgendagen her i Andeby sammen med min bestevenn Mikke Mus til røyken har lagt seg.

Håper bare at det blir til det bedre. 

• Like 2
Lenke til kommentar