Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

Du forstår vel at du har vært savnet, @Langbein?  Jeg har hatt lyst på kaffe og wienerbrød.  I kveld var jeg så sugen at jeg så finalen i Bakemesterskapet på Nrk.  Da er suget stooooooort

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Nå venter jeg på sex med en kvinne med former.  Litt som vanlig, altså

Sex er alltid best med kvinner med former, etter min mening.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Du vet at du kanskje er den neste som kommer til å bli fotfulgt av spammerne?  De er nøye med å se på profilen min flere ganger om dagen for å se hvem som reagerer å innlegg.  Så velger de et nytt nick. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Sex er best med villige kvinner som blir tente og våte.  Elskerinnen min sa tidlig: Du må behandle meg sånn at jeg får lyst på deg.  Det kan være litt jobb, men vet du hva resultatet ofte er?

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Du vet at du kanskje er den neste som kommer til å bli fotfulgt av spammerne?  De er nøye med å se på profilen min flere ganger om dagen for å se hvem som reagerer å innlegg.  Så velger de et nytt nick. 

No problem. Jeg har opplevd det meste og tåler det meste.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Sex er best med villige kvinner som blir tente og våte.  Elskerinnen min sa tidlig: Du må behandle meg sånn at jeg får lyst på deg.  Det kan være litt jobb, men vet du hva resultatet ofte er?

 

Bedre sex!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Bare å blokke de verste.  Jeg har vært i tenkeboksen med @Skrue for han syntes ikke å ha tilstrekkelig respekt for eldre mennesker.  Men han har holdt seg i skinnet siste døgnet.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Bedre sex!

Ja, og ikke bare plaskvått med god glid, hun sier ofte: Ikke stopp! Ikke stopp!

nesten så jeg får egenprestasjonsangst

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Langbein skrev:

Bedre sex!

god sex er så mye forskjellig.  Hørte akkurat fra en som pulte en hore på en bar i et utland bak et forheng.  Det er pirrende!

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

god sex er så mye forskjellig.  Hørte akkurat fra en som pulte en hore på en bar i et utland bak en forheng.  Det er pirrende!

Alltid hyggelig å chatte med deg @Tototre. Men nå må en gammel mann ha skjønnhetssøvnen sin. Vi chattes plutselig igjen.  God natt!

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar

Du skal kanskje få treffe han (ikke seksuelt, altså) når du blir valgt til president (den første) i horekundesjakkspillklubben SOLDAN

  • Like 2
Lenke til kommentar

@SolanGundersen og @Solan navnet SOLDAN har ikkeno med nickene deres å gjøre, altså.  Det er et akronym for noe jeg ikke helt husker akkurat nå.  Men ser at om vi fjerner et konDom, altså D, så blir det dere

  • Like 1
Lenke til kommentar

@nelson2 

Sitat

Det er noen her som har veldig stort revir, det kan jo ha med nicket til @Revenger å gjøre også.

Ja, det der er en sak jeg tenker på noen ganger: revir.

Har vi egentlig det, mange av oss er ensomme ulver som vandrer rundt og rundt på søk etter det neste, gode ligget, eller avsugningen

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg syns jo mer og mer at sjakklubben SOLDAN og OTB (over the board) treningsøkter kan komme til å bli årets skyggeoperasjon(er)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

ellers er det interessant å se at posten til @Noogii om Årnes Massasje har fått mer enn 2.3k visninger ut at det ser ut til at noen av oss ennå har hatt noe helt konkret å melde.  Ja, kanskje bortsett fra @Pwhite http://Pris for Fp tror jeg var 2500+massasje tillegg

Det høres jo dyrt ut når de ikke har annonse på RE med falske bilder!  Men jeg kan prute, jeg.  Mener å huske at jeg aldri har betalt mer enn 2.8k for full pakke med massasjegebyr, owo, sugejobb, runkejobb, b2b og sex med kondom på det meste.  Så 2.5k + er utenfor allfarvei.

Endret av Tototre
Link Årnes
Lenke til kommentar
11 minutter siden, nelson2 skrev:

Noen ganger er det sånn at man kan sitte i reviret sitt, passivt, man trenger ikke som @Langbein absolutt å oppsøke alle latinas med store romper.

Vel, han blir jo godt kjent i latinamiljøet

  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Langbein jeg vet jo at du ennå er på https://www.noresk.com/forum/emne/10605-norges-10-most-wanted-horekunder/ til neste publisering i slutten av april.  Men det ser faretruende ut nå som det er så mange spammere som klatrer oppover med sitt spam.  Ja, jeg har jo oxo fått hjelp av noen for å komme dit jeg er nå.  Vi er jo en sirkel i et ekkokammer som liker og kommenterer hverandres innlegg.  Men jeg er i alle fall åpen om det.  Og forstår kanskje litt av hvordan dette funker.  Så gøy er det!

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Langbein det jeg ville fortelle i forrige post var at du får prøve å utnytte det så godt du kan mens du kan.  Smi mens penis er hard, er godkjent omskrivning av et kjent ordtak.  Du kan ikke vite hvor lenge det vil vare.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@Langbein det jeg ville fortelle i forrige post var at du får prøve å utnytte det så godt du kan mens du kan.  Smi mens penis er hard, er godkjent omskrivning av et kjent ordtak.  Du kan ikke vite hvor lenge det vil vare.

Du vet @Tototre, en gammel mann gjør så godt han kan. Prøver å vedlikeholde stivheten på penisen så mange år som mulig fremover. Oppskriften er mye sex med latinaer med store romper samt litt egenhjelp .

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

ellers er det interessant å se at posten til @Noogii om Årnes Massasje har fått mer enn 2.3k visninger ut at det ser ut til at noen av oss ennå har hatt noe helt konkret å melde.  Ja, kanskje bortsett fra @Pwhite http://Pris for Fp tror jeg var 2500+massasje tillegg

Det høres jo dyrt ut når de ikke har annonse på RE med falske bilder!  Men jeg kan prute, jeg.  Mener å huske at jeg aldri har betalt mer enn 2.8k for full pakke med massasjegebyr, owo, sugejobb, runkejobb, b2b og sex med kondom på det meste.  Så 2.5k + er utenfor allfarvei.

Ikke vært der, bare gjetter

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...