Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

34 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      6
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Ok.., hjelp 🫣

jeg har forsøkt å gå inn på varsler på innstillinger.., satt opp slik at jeg skal få Mail 1g per dag…, likevel.., hver gang det skrives noe her inne, får jeg Mail.., for hver kommentar 😱🫣🤯

hvordan stopper jeg dette??

IMG_4201.png

TFN du må blokkere meg

• Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

Men bro hva gay ass shit er det liksom, å ta kaffe med noen her inne er det siste jeg ville foretatt meg. Du veit at det vi driver med er ulovlig? 🤙🏽

Skal ikke gå inn på innholdet i kaffen, det tenker jeg er privat. Men fikk gode råd og tilgang til noen flotte milf damer som ikke annonserer 😉

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Jeg har fått spørsmålene dine før.  Hva er min agenda?  Det har vært å få et levende forum.  Med flere brukere med flere interesser, men felles hobby i bunn.  Programerklærimgen min er åpent tilgjengelig her https://www.noresk.com/forum/emne/9889-gjester-the-tipping-point/

DET ER JO NETTOPP DETTE SOM ER PROBLEMET!!! Ingen normal oppegående person leser de piss novellene du legger ut!!! Du lider av main character syndrome, du spammer hele forumet med piss. 

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Skrue skrev:

DET ER JO NETTOPP DETTE SOM ER PROBLEMET!!! Ingen normal oppegående person leser de piss novellene du legger ut!!! Du lider av main character syndrome, du spammer hele forumet med piss. 

Hisser du deg opp?  Ro ned.  Jeg skriver hva jeg vil.  Og får faktisk god feedback på.mye.  Har sagt det før, blokker meg om du ikke orker lese.  Fiske etter info er du forresten god til.  Jeg har den egenskapen at jeg får flere til å bidra.på forumet.  Mer aktivitet.  Flere skriver gode anmeldelser enn før.  Og du verken ser eller forstår dette fori du ser deg blind på nicket mitt. 

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Hisser du deg opp?  Ro ned.  Jeg skriver hva jeg vil.  Og får faktisk god feedback på.mye.  jar sagt det før, blokker meg om du ikke orker lese.  Fiske etter info er du forresten god til.  Jeg har den egenskapen at.jeg får flere til.å bidra.på forumet.  Mer aktivitet.  Flere skriver gode anmeldelser enn før.  Og du verken ser eller forstår dette fori du ser deg blind på nicket.mitt. 

HHAHHHAHAHAHAH fy faen kompis du er borte i hodet. Ingen bryr seg om innleggene dine og hva du skriver. Si meg hvilken erfaring du har bidratt med i det siste? Eneste du kommer mer er slitne brianna, bestemoren i jessheim. Samtidig skal du pule en dame i et telt, liksom, virkelig? Du har null erfaringer å bidra med. 

Lenke til kommentar

her var det mykje lågmål. 
kvaliteten på forumet har gått ned etter all denne kranglingen.
håpar de er fornøgde med dere sjølv og den barnslege åtferda deira. tviler på at burt eller dei andre kjem til å skriva noko særleg omtaler når de held på sånn.

Endret av tannlegen
  • Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@Skrue problemet i dag er ikke meg, men gjengen som henger sammen med judas og som vil.ødelegge

Jeg kjenner faen ikke han karen @alpdlp men fyren har jo et godt poeng. Du bare prater piss og lever i din egen psykose.😂😂😂😂🤣

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Skrue skrev:

HHAHHHAHAHAHAH fy faen kompis du er borte i hodet. Ingen bryr seg om innleggene dine og hva du skriver. Si meg hvilken erfaring du har bidratt med i det siste? Eneste du kommer mer er slitne brianna, bestemoren i jessheim. Samtidig skal du pule en dame i et telt, liksom, virkelig? Du har null erfaringer å bidra med. 

Det forteller at jeg kanskje har noe mer livs- og kundeerfaring enn deg?

Hvor mange tror du gjør pengeoverleveringsritualet nå etter at jeg skrev et "unyttig" innlegg om det?

Antakelig ingen, eller?

• Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, tannlegen skrev:

her var det mykje lågmål. 
kvaliteten på forumet har gått ned etter all denne kranglingen.
håpar de er fornøgde med dere sjølv og den barnslege åtferda deira. tviler på at burt eller dei andre kjem til å skriva noko særleg omtaler når de held på sånn.

Her er det bare å ta påskeferie, tannlege, om du ikke er på vakt

Tror jeg har en krangel med en kjent trojaner her.  Det er forfriskende for hodet etter de hjernedøde innleggene til spammerne.

• Like 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Det forteller at jeg kanskje har noe mer livs- og kundeerfaring enn deg?

Hvor mange tror du gjør pengeoverleveringsritualet nå etter at jeg skrev et "unyttig" innlegg om det?

Antakelig ingen, eller?

Dette blir siste innlegget fra meg til deg. Det er ingen som bryr seg dude, du lever på dette forumet og er aktiv 24/7. Du har NULL erfaringer å komme med utover novellene dine du skriver, som ingen leser. Du yapper mye som vi unge kaller det. Ditt nye navn er fra nå av mr yapping. Folk er interresert i erfaringer med eskorter og damer de kan møte, ikke sirkel runk venne gjengen din som chatter luft. Gå å skriv en ny novelle som ingen skal lese, det er vel det du kan. Å pule en hore og legge ut en review, nei det kan du ikke tydeligvis, driter i erfaringen din, gatekeeper du virkelig på et forum? 

Endret av Skrue
Lenke til kommentar

det går bra, har alltid lurt på korleis det er å jobba i barnehage.
No forstår eg kvifor eg skaffa meg ei utdanning. de må berre hugsa meg når de får nav pengane deira.
tannlege vakta er open 24/7

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Alpldp skrev:

jeg ser opp til tototre, jeg håper han en dag vil bli vennen min

jeg også bro, jeg også.🤣🤣🤣

Lenke til kommentar

jeg vil beklage til forumet på vegne av mine andre personligheter.
@Autismeprince @Totofire @Totofem @Totoseks @Hore bukk @HankyPanky @alpdlp @Alpldp vi er alle samme person. vi beklager så sterkt.
jeg har mange komplekser. jeg vokste opp uten kjærlighet, jeg mottar stønader. jeg ser stygg ut.
alt jeg ønsket var litt rabatt hos @Zezeh. beklager så mye. jeg forstår at oppførselen min var dårlig. jeg skal begynne å ta medisinene mine. jeg lover! 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, alpdlp skrev:

Jeg skammer meg ikke over å ha tilbudt den røya rabatt, hu sier selv at hu gir rabatt hele tiden. En slik megge kunne jeg fint betalt 500 spenn for en kjapp avsugning og munnsprut.

beklager, jeg har tourette syndrome.

Lenke til kommentar

Nei du har nok heller downs 

vi har downs, jeg glemte VI. må huske at det er bare mine personligheter.
VI skal gi en heftig blowjob til @Tototre, det blir som en gangbang, med bare en person, men mange personligheter.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, alpdlp skrev:

Kjenner jeg Tototre rett betaler han deg nok for opplegget, i det minste spanderer han vel en kaffe for strevet 

@Tototre lovet cum in mouth til @alpdlp og @Totofem om vi fortsatt å poste.
nå er vi i mål snar. jeg gleder meg til å suge den deilige pikken.

Lenke til kommentar

Hehe, virker som du har fått en ny motivasjon til å ødelegge her inne! Men si meg, hvilke accounts er du egt?? 😅

vi er en og alle samme med deg. vi ønsker bare stor kuk. beklager for at vi har oppført oss så dårlig bro.
@alpdlp fortalte meg mens vi var innlagt på psykiatrisk at vi ikke skulle spise tablettene vi fikk. jeg skal slutte å høre på stemmene i hode nå. beklager til alle sammen.

Lenke til kommentar
57 minutter siden, Alpldp skrev:

yesterday @ShamanDureX gave me 2 creampies for free. Contact Him if needed. But he probly busy fucking zezeh . So tid for nytelse just try to contact Him on all his accounts. If not you probly find him at my girlfriends house, he always gives that bitch creampies.

ja han er flink til å kjøre ende tarmene våre. vi er jo fulle av dritt alle våre brukere.

Lenke til kommentar