Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

eg burde definitivt vera på lista av dei du ikkje stoler på. dagsordenen min er å skjula mine spor, levera fakta og sabotera dei nye brukarane som spammer forumet.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, ShamanDureX skrev:

Dårlig utvalg i oslo fortiden.
Etter at miss ariel dro, så er det ikke mange bra igjen.

Hva ser du etter? Kan hjelpe deg å lete

  • Like 3
Lenke til kommentar

Er det noen av våre nye landsmenn her som har familie i Israel, eller på Gazastripen?  Jeg håper virkelig at dere alle kan finne fred med hverandre å få det bedre sammen etter denne påsken ❤️

  • Like 2
Lenke til kommentar

Latinske er det dårlig med ser jeg.

Er det forresten trendy å ha lepper så store at de glir i ett med nesa? Syns naturlige lepper er hundre ganger penere

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, ShamanDureX skrev:

For mye hat på begge sider.
Situasjonen kommer aldri til å bli bedre så lenge ledere på begge sider ikke ønsker fred.
Alt dem ønsker er mer penger, mer makt og mer lidelse til folket de skal tjene.

Hvem er disse lederne?

Jeg undres når det demonstreres i Norge.  Hvorfor gjør de det?  Norge er vel ikke med, annet enn at vi lager våpen.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hva gjør egentlig hamas med homser og de som er for et fritt sexliv?  Har noen knullet en palestinsk kvinne her i landet, eller er det haram?

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg undres når det demonstreres i Norge

Ikke store demonstrasjoner, men det er stadig noe utenfor Stortinget og Utenriksdepartementet

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Hvem er disse lederne?

Jeg undres når det demonstreres i Norge.  Hvorfor gjør de det?  Norge er vel ikke med, annet enn at vi lager våpen.

Uansett hva Norge vil og ønsker, så må vi huske at Israel er en suveren stat.
De hører ikke på Norge, vi kan skrike stopp folke mordet til ingen nytte.
Plo / hamas vs den sittende regjering i Israel.
De fleste normale jøder vil leve i fred.
De fleste normale palestinere vil leve i fred.
Dessverre så vill disse makt sultne gribbene alltid prøve og spise mer av kaken. 
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Hei! Hun Bettina ble et bomtreff for meg! Jenta ligner ikke helt på bildene og var ekstremt frekk. Ingen av tjenestene ble levert med innlevelse.

Lenke til kommentar

Jeg får et sånt inntrykk av at det er 50% sjanse for å få et godt treff i Oslo.  For få som snur i døra?

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Skrue skrev:

Hei! Hun Bettina ble et bomtreff for meg! Jenta ligner ikke helt på bildene og var ekstremt frekk. Ingen av tjenestene ble levert med innlevelse.

Takk, jeg skulle akkurat til å skrive at hun nok er litt for ung for meg, men da stemmer ikke bilder heller så da kan jeg glemme henne :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Takk, jeg skulle akkurat til å skrive at hun nok er litt for ung for meg, men da stemmer ikke bilder heller så da kan jeg glemme henne :)

Ja det var bortkasta penger. Kom til døra og hun åpner med «stop looking like idiot». Dette var min andre eskorte, jeg ble litt satt ut og forvirret. Om det er noe positivt jeg kan trekke frem, så likte jeg at hun var frekk og sur. Fikk meg til å innse at jeg har interesse for dominante damer. 

Lenke til kommentar

@Skrue om du vil, tør og kommer deg gjennom en ekte horekundes opptaksprøve, slik at vi vet 100% at du ikke er onkel, eller journalist, eller fysakk-sinna-hallik, så kan du bli med i SOLDAN, sjakklubben for horekunder som vil diskutere hobby i Oslo.  Månedsskiftet apr/mai.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Skrue skrev:

Ja det var bortkasta penger. Kom til døra og hun åpner med «stop looking like idiot». Dette var min andre eskorte, jeg ble litt satt ut og forvirret. Om det er noe positivt jeg kan trekke frem, så likte jeg at hun var frekk og sur. Fikk meg til å innse at jeg har interesse for dominante damer. 

Liker holdningen din:-) Finn det positive i enhver situasjon:-) Ha fin fin kveld!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@Skrue om du vil, tør og kommer deg gjennom en ekte horekundes opptaksprøve, slik at vi vet 100% at du ikke er onkel, eller journalist, eller fysakk-sinna-hallik, så kan du bli med i SOLDAN, sjakklubben for horekunder som vil diskutere hobby i Oslo.  Månedsskiftet apr/mai.

Jeg er nok ikke onkel eller en hallik. Har egentlig ikke stor nytte av forumet lenger heller. Fikk god kontakt med et par medlemmer som jeg holder kontakt med på andre plattformer, vi tok også en kaffe 😀 med mindre admin kommer på banen og rydder opp i forumet, vil det nok dø ut. Jeg vil uansett benytte meg sjansen til å legge til erfaringer i ny og ne. 

Lenke til kommentar

Mange tror og har trodd at jeg er onkel.  Kanskje på jobb, og horekunde på fritida?  Sånn som kameraten i politidirektoratet (ja, vi elsker å sparke oppover mot sjefene!)

Høres fint ut det du skriver, @Skrue.  Du måtte uansett gått gjennom noen harde forhør.  Og opptaksprøve.

Lenke til kommentar

@Skrue du vet, ingen av oss som har holdt på med dette i 20-30 år går inn i et lokale med ukjente folk som vi ikke har møtt før.  Om vi har avtalt å møtes der.  Det har vært individuelle møter i forkant.  Fortrinnsvis gjennom trekantsex, hvor han og jeg har pult samme kvinne.  De stoler jeg på😁

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...