Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Tototre skrev:

Fikk lyst til å dele denne her oxo, siden det er litt flere her enn i sjakkspalten vår: 

@Langbein inviterer på øl og sjakk i Oslo, om jeg ikke tar svært feil?

En god kombinasjon,  tro meg!

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Jeg har.  Kom!

Er skeptisk til hva hvite kremen inneholder om jeg spiser kaken din..🙄

Lenke til kommentar
På 26.3.2024 den 0.15, Tototre skrev:

Tullekontoret er ikke et dumt sted for å lufte saker og ting.

  • Hvem er det som tjener på å sende spam på forumet?
  • En som vil hindre at bestemte jenter ikke får besøk.  Det brenner under føttene hans, og inntjeningen er dårlig.  Så hvilke jenter er det som har slike bakmenn/halliker?  Vi trenger ikke være blåøyde selv om vi er det.

Vi har hatt veldig bra content her i en periode, og mange kan ha blitt oppmerksom på både de vi advarer mot etc, og evt trafficking problematikk.  Da kan det ha oppstått motivasjon for å sabotere

  • Like 4
Lenke til kommentar

Dressmann har vel stort sett de samme klærne og tilbudene år etter år. Men skjortene er helt ok, varer i par mnder med normal bruk. Kan anbefale for hverdagsbruk men skal jeg ha litt mer kvalitiet blir det nok tur til ferner. 

Lenke til kommentar
36 minutter siden, Apeesel skrev:

Dressmann har vel stort sett de samme klærne og tilbudene år etter år. Men skjortene er helt ok, varer i par mnder med normal bruk. Kan anbefale for hverdagsbruk men skal jeg ha litt mer kvalitiet blir det nok tur til ferner. 

Vek, vel, vel...kommer fra overklassen men har klasset ned til et mer bærekraftig, noen vil nesten si wokeaktig nivå, jeg.  Dressman og tilsvarende i Tyskland og Franrike er steder jeg frekventerer uten blygsel.  Men ikke oftere enn jeg må.  Gledespikene får jo betalt av meg.  Det er kun thaiene jeg trenger å imponere!

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Vek, vel, vel...kommer fra overklassen men har klasset ned til et mer bærekraftig, noen vil nesten si wokeaktig nivå, jeg.  Dressman og tilsvarende i Tyskland og Franrike er steder jeg frekventerer uten blygsel.  Men ikke oftere enn jeg må.  Gledespikene får jo betalt av meg.  Det er kun thaiene jeg trenger å imponere!

Godt poeng!, eller? De blir tøffere forhandlere, eller enda værre - husbandhunters🤕

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Forumet er i alle fall ikke likegyldig for de som deltar her.  Hadde jo sett at det kunne komme til å bli noe kaos, men her er det jo et par som går rundt med håndgranater i lommene uten å vite at sikringene er av.... mens de er i deres egne lommer!

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg og mange andre har spekulert og lurer fremdeles på hva: HVA VAR DET SOM UTLØSTE krigen?  En liten, enkel grenseoverskridelse?  Eller var det langvarig underernæring?

Lenke til kommentar

Men når alt kommer til alt elsker jeg en god kamp.  Selv om midlene ikke er regulert av genevekonvensjonen eller Norges lover.  Det er akkurat det lovløse elementet her som tiltaler meg sterkt.  Det å kunne leve et altenativt liv, som i et online dataspill.  Hvor ble Vikingskipet av!!! The Gathering!  Savner deg sterkt i dag!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Før jul forstod jeg jo at det ville komme motkrefter.  Alle som har et revir ønsker å beskytte det.  Noen gjør det med nebb og klør fordi de har så mye å tape.

Jeg trodde den største motstanden ville komme fra halliker som ikke likte ærlige anmeldelser.

Så kommer det gærne kvinner som @Nayla som henger ut en mulig horekunde med bilde.  Og det er ikke sikkert det er han engang.  Deretter kommer advokater, journalister og etterforskere som et kobbel av jakthunder på jakt etter reven.  Hvem er reven?

Og de siste mostanderne er noen få horekunder som har funnet ut at de kan få en plass i solen (dvs. litt berømmelse) om de lar sine prepubertale impulser slippe løs.  Det var vel det siste jeg hadde ventet at noen ville ødelegge for seg selv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
25 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg og mange andre har spekulert og lurer fremdeles på hva: HVA VAR DET SOM UTLØSTE krigen?  En liten, enkel grenseoverskridelse?  Eller var det langvarig underernæring?

Min oppfatning er at det startet med den fakturaen som ble postet screenshot av. Der kan man lese navnet på mottaker. Istedenfor å ta dette direkte med den som postet bildet har da spammer’n tatt ut sin vrede på forumet. 
Forum uten moderering/admin er en risikosport.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
30 minutter siden, alpdlp skrev:

 

gå selv og sjekk profilen til @Zezeh og hva hun har postet. Du skjønner ganske raskt at hun blander sammen 10 forskjellige personer. Burde ringe noen bjeller når hun outer så mange, det er liksom ikke snakk om bare en person! 

@Tototre sin rolle er litt mer sammensatt, her tror jeg mange medlemmer rett og slett har sett seg lei av at han skal leke sjef, og blande seg inn i absolutt alle tråder. Han poster på mange tråder uten å bidra med noe konkret, det blir bare veldig støyete. 

Min personlige "beef" med fyren er at han driver å fremsnakker og forsvarer  @Zezeh på bekostning av private johns her inne, uakseptabelt og skammelig. Jævla tyster...

Jeg har egentlig veldig liten interesse av hva zezeh poster, styrer greit unna henne både her på forumet og ute i virkeligheten.

Tototre er heller ikke immun mot blokkering, kanskje du bør prøve det..😀

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Forumet har vært dødt i flere år, når det endelig har blitt aktivt igjen må enkelte ødelegge pga de føler seg krenket. Om enkelte opplever @Tototre sine innlegg som spam kan dere ignorere han, bruk funksjonen forumet har til nettopp det. @Trøndern at du faktisk gidder å opprette ny profil for å spamme og gjøre det samme sier mye om deg. Blitt rene barnehagen her, savner tidene det var kun en retard her inne (meg) som hadde det moro med @Idaws❤️

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
4 minutter siden, alpdlp skrev:

Vel jeg nærmere meg det jeg er ute etter, at folk skal føle på et ødelagt forum. Det går mot lysere tider kjære brødre, dette forumet har ikke utspilt sin rolle 🙏🏽

Å oppføre seg respektfullt og hensynsfullt er avgjørende for å opprettholde harmoni og trivsel på forumet….jeg håper du skjerper deg og innser at du gjør mer skade en nytte, ta det heller på PM som alle andre. Admin dropper nok innom etterhvert, inntil videre bidrar du bare til høyere konfliktnivå og splittelse. 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

Vi får se har ikke bestemt meg ennå kommer ann på innsatsen til de andre spammerne 🙏🏽 jeg har som sagt bare en account her. Kanskje jeg lager en ny og begynner med ferske ark 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 kanskje ikke 🙏🏽 klarer et ape esel som deg @Apeesel å dealen med livets paradoks?

Jeg har forståelse for at du opplever det som krevende og skamfullt at en eskorte eksponerte deg på den måten. Traumatiske opplevelser kan sette sine spor og etterlate arr. Om du ønsker, kan resten av oss ha en traumesensitiv tilnærming til deg? 

Lenke til kommentar
7 minutter siden, alpdlp skrev:

Vi får se har ikke bestemt meg ennå kommer ann på innsatsen til de andre spammerne 🙏🏽 jeg har som sagt bare en account her. Kanskje jeg lager en ny og begynner med ferske ark 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 kanskje ikke 🙏🏽 klarer et ape esel som deg @Apeesel å dealen med livets paradoks?

Jeg sender varme tanker og gode ønsker til deg. Må dine dager være fylt med lys, kjærlighet og fred. Husk alltid at selv i de vanskeligste øyeblikkene, er det alltid håp og muligheter for lykke.

Lenke til kommentar
12 timer siden, Apeesel skrev:

Jeg sender varme tanker og gode ønsker til deg. Må dine dager være fylt med lys, kjærlighet og fred. Husk alltid at selv i de vanskeligste øyeblikkene, er det alltid håp og muligheter for lykke.

Det må ha vært en vanskelig natt til skjærtorsdag.  Og historisk satt inn i påskesammenheng er det nok oxo helt helt rett.  En av mine tidligere følger har vendt seg mot meg (av kjærlighet til seg selv?)  Helt utrolig å bli møtt av dette på skjærtorsdags morgen:

alpheadings.png.78f284cf5720d61df8f348bb8e64a3f7.png

  • Haha 1
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Tototre skrev:

Det må ha vært en vanskelig natt til skjærtorsdag.  Og historisk satt inn i påskesammenheng er det nok oxo helt helt rett.  En av mine tidligere følger har vendt seg mot meg (av kjærlighet til seg selv?)  Helt utrolig å bli møtt av dette på skjærtorsdags morgen:

alpheadings.png.78f284cf5720d61df8f348bb8e64a3f7.png

Hat avler bare mer hat, møt han med kjærlighet, respekt og forståelse ❤️🙏

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...