Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret


Tototre

Chatterommet på Tullekontoret  

32 stemmer

  1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

    • ja
      12
    • vel, bare om det er gratis
      5
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      6


Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg ser av forumforsiden at det begynner å bli mye spam nå av vår uvenn.  Og i tillegg har han fått selskap av min onde kloning.  Da er det nok tid for å finne på noe annet i dag.  Husk at du kan https://www.noresk.com/forum/emne/10583-svarteliste/

Bare å ignorere, de/han gir seg en dag. Rarest forum dette her, wild wild west som andre har påpeket.  autismeprince er sånne typer som irriterer jentene også. Hvis bare mamma hans svelget han……

  • Haha 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Apeesel skrev:

Ikke meg nei, jeg er retarda men har ikke fritidsproblemer hvor jeg lager flere kontoer og spammer.

Hæ? Tror kanskje jeg har misforstått noe. Trodde vi skulle gjette hvem entourage til Zezeh var da Tototre traff henne. Hadde i mente noe om en gangbang, så trodde det var dette jeg svarte på. Det må være lov å være forvirret på tullekontoret.

  • Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, HerrSerr skrev:

Hæ? Tror kanskje jeg har misforstått noe. Trodde vi skulle gjette hvem entourage til Zezeh var da Tototre traff henne. Hadde i mente noe om en gangbang, så trodde det var dette jeg svarte på. Det må være lov å være forvirret på tullekontoret.

@HerrSerr jeg er nok like forvirret som deg noen ganger nå de siste dagene.  Ser svarte hingster på gul bakgrunn på steder hvor jeg ikke har vært.  Må ta på brillene for å se at det er noe annet enn 223...kopiidioten!

du hadde et godt drikkeforslag, forresten🧉

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Langbein 

Ja @kaffekoppen. Paloma/Lina ble besøkt kl. 13 idag, nøyaktig på annonsert tidspunkt. Så ikke noe til @Tototre, han var sikkert forkledd.

Treffet var ingen høydare. Kommer ikke til å treffe henne igjen.  Fyldigere rapport kommer senere.

 

Du er jammen lite redd til å være en paranoid horekunde?  Kanskje du skal ta et grunnkurs i paranoia?  Fint at du fikk deg litt påskegodjente-som-var-tilgjengelig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Langbein skrev:

Applaus!

Jeg liker å være mer selektiv😊 Liker å tenne skikkelig på en vakker kvinne.
Når det er sagt, tror jeg kanskje at jeg er mer fleksibel enn mange av dere! Variety is the spice of life! Kvinners bryster er som oftest vakre uansett, det samme med det aller helligste. Nok sagt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, alpdlp skrev:

Nok en gang, jeg stiller meg undrende til dette opplegget @Apeesel, men hva kan man egt forvente av en krysning av en ape og et esel...Jeg er kun meg, alpdlp is one and only ;) 

Å du er så teit
Alt du tilbyr meg e'kke det jeg ønsker meg jeg vil ha respekt av deg
Du må låve meg la det aldri gjenta seg
Si det så jeg tror på deg så skal jeg nokk tilgi deg

Lenke til kommentar

@Apeesel du kler din nye rolle som Mahatmaens disippel her på forumet.  du sprer jo nesten like mye fred, glede og ro som den gode @ShamanDureX ❤️

Jeg tenker at vi tar et møte på KOK på Oslo S (ja, dere onkler og tanter + ungdommene i huset ved Lutvann), dere kan gjerne komme dere oxo! En gang etter teltturen jeg skal på med @Vixenida.  Da har vi garantert ferskt stoff å snakke om!

Lenke til kommentar

Tullekontoret er ikke et dumt sted for å lufte saker og ting.

  • Hvem er det som tjener på å sende spam på forumet?
  • En som vil hindre at bestemte jenter ikke får besøk.  Det brenner under føttene hans, og inntjeningen er dårlig.  Så hvilke jenter er det som har slike bakmenn/halliker?  Vi trenger ikke være blåøyde selv om vi er det.
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tototre skrev:

Tullekontoret er ikke et dumt sted for å lufte saker og ting.

  • Hvem er det som tjener på å sende spam på forumet?
  • En som vil hindre at bestemte jenter ikke får besøk.  Det brenner under føttene hans, og inntjeningen er dårlig.  Så hvilke jenter er det som har slike bakmenn/halliker?  Vi trenger ikke være blåøyde selv om vi er det.

Det er vel en som ble fornærmet antar jeg

Lenke til kommentar
5 timer siden, Apeesel skrev:

Jøss fjerna profilbilde @Tototre?

Påskekamuflasje, du vil likevel kjenne meg igjen på KOK.  Sitter der hver dag kl 17.00

Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Påskekamuflasje, du vil likevel kjenne meg igjen på KOK.  Sitter der hver dag kl 17.00

KOK?

Lenke til kommentar
På 24.3.2024 den 10.48, Langbein skrev:

Hola!

God påske til alle gledespiker og horekunder!

 

Ha en fin påske du også din grabukk. ( Heders betegnelsen i nord Norge)

Lenke til kommentar

Fikk lyst til å dele denne her oxo, siden det er litt flere her enn i sjakkspalten vår: 

@Langbein inviterer på øl og sjakk i Oslo, om jeg ikke tar svært feil?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...