Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Gjest

Chatterommet på Tullekontoret  

37 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      14
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Autismeprince skrev:

Sorry i can tell you i have only this acc. 

Dear @Autismeprince, im still waiting for you to write about me aswell. Im really looking forward to the blowjobs with cim, @Zezeh is giving out! @tannlegen is not the only one who deserves it, so do i! Bj with cim is expensive nowdays!

Lenke til kommentar

@Revenger og @jegern etter deres nylige interesse for gledespiken Brianna som jeg nå velger å kalle Kolbotneskorten, kommer jeg i tanker om jeg kanskje skal lage en Brianna-quiz når dere har vært på visitt og avlagt deres ærender hos henne!  Det skal vel litt til at det blir en påske-quiz, men hvem vet?  Jeg er klar for det meste, jeg.  Ganske sikker på at hun veide 59 kg sist hun veide seg på vekten sammen med meg.  Så når det står 62 i annonsen må det vel være bra!  Hun er i alle fall ingen luremus.  Her er det topp innsats.

Blir dere med på en quiz når dere har innhentet litt mer førstehåndskjennskap?  (førstehånd, ja, hvor vil hånden gli...?)

Lenke til kommentar

Tenn lys
Et lys skal brenne for denne lille jord
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor
Må alle dele håpet så gode ting kan skje
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det

Lenke til kommentar

@Engelsk86  gikk du ut med toppkarakter i faget i 1986?  Eller er du føst det året?  Brianna sa alltid at nordmenn er så lite fantasifulle når de legger til årstallet de er født i nicket sitt.  Jeg syns det er en grei ordning, men så er jeg vokst opp her

Lenke til kommentar
1 minutt siden, HerrSerr skrev:

Velger å løse dette med Støre-metoden. Skal følge saken nøye fremover. Setter kanskje ned et utvalg som kan ta stilling til dette om et halvt år eller noe sånt.

Hehe..ja, ignorere 

Lenke til kommentar

det er kanskje verre med noen som er helt nye her inne, og ser hva som skjer.  Men jeg vet jo at så lenge innholdet er søkbart og de fleste som kommer er på jakt etter mer info om en bestemt eskorte, så er det håp selv om en hel side er fullt av tullball fra en arbeidsledig bussjåfør som har fått for lite sex og tilbakemelding tidligere i livet

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

det er kanskje verre med noen som er helt nye her inne, og ser hva som skjer.  Men jeg vet jo at så lenge innholdet er søkbart og de fleste som kommer er på jakt etter mer info om en bestemt eskorte, så er det håp selv om en hel side er fullt av tullball fra en arbeidsledig bussjåfør som har fått for lite sex og tilbakemelding tidligere i livet

Min erfaring er at det beste bare er å ignorere og ikke gi det oksygen. Har faktisk ikke fått med meg hva saken gjelder, men har ikke lest så nøye på forumet siden jeg har vært litt opptatt.

• Like 1
Lenke til kommentar