Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Gjest

Chatterommet på Tullekontoret  

37 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      14
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Apeesel skrev:

Som Kanye West sier: Beautiful, naked, big-titty women just don't fall out the sky, you know? 

Det er mange som passer inn i  den beskrivelsen..

Lenke til kommentar

Huff, her er jeg borte et par små timer for å gjøre en leveranse til en pike ved OSL og så tar det helt av her på Tulleforumet uten at jeg får være med å spamme mitt unyttige spam!  Noen må si fra til meg!!! @Hore bukk det kan bli din oppgave på forumet?  Så gjør du noe nyttig.

@Apeesel om jeg var en eskorte med pupper og riktig utformet understell ville jeg hatt owo inkludert i timesprisen som skulle vært 2k pr idag.  Om du ville jeg skulle svelge, måtte du ut med 500 ekstra.  Mitt siste tilbud.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

IMG_0695.jpeg

IMG_0686.jpeg

IMG_3685.jpeg

@Tid for Nytelse du sender en kort melding til @Zezeh dagen før vi tar vår forretningslunsj, så kan hun fortelle deg litt om hvordan jeg ser ut, hvem jeg er, og kanskje litt mer om hva jeg vil og kan.  Det er nok ikke helt lett å forstå hvorfor telt-setup-på-hotellrom med mannen på badet er så kontroversielt blant en del av forumets medlemmer.  Bla. så har @Apeesel advart meg sterkt mot arrangementet.  Men jeg håper ennå at @høy oxo vil gjennomføre på den dagen han har fått tildelt?

Ellers har jeg mye godt å si om Apen, selv om vi ikke er ordentlige venner som tar hverandre i hendene og synger Kumba Ya, ennå.

Lenke til kommentar

@Totofem 

Sitat

Som den gode sheriff jeg er har jeg rapportert denne til gofundme, og linket til denne tråden.

Hei, 225, nå gir jeg det litt basic digital opplæring her.  Om du vil si at du er sheriff så må du i det minste smykke deg med stjernen.  Finn innlegget om dette fra @jegern og meld deg som frivillig.  

Men du forstår visst ikke helt reglene som gjelder for horekunder?  Vi er ikke helt en 1%-klubb, for vi er ingen klubb.  Men noen av oss utgjør et laug, og du utfordrer jo virkelig lauget ved å gå bak ryggen på oss med å gå myndighetenes ærende.  For du vet at det er det du gjør når du rapporterer noen slikt?  Eller er du totalt uvitende om konsekvensene for deg?

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Totofem skrev:

Ja jøss. Linket til et forum hvor alt er indeksert i google og eierne ikke gidder ha en admin engang.  Big secrets revealed. Woop woop

Nei, det er ikke noen store hemmeligheter her.  Da har du misforstått.  Vi er åpne om ganske mange ting her som andre vil hemmeligholde.  F.eks falske bilder, falske annonser, hvilke steder som kan være åsted for trafficking osv. som vi gjerne vil at onkel skal ta en titt innom og gjøre noe med.  Men de som driver med det vil jo ikke det.

Det du ikke tenker på er hvilke konsekvenser dette får din andre bruker her på forumet når vi en dag finner ut at du angir helt vanlige horekunder, mens det er menneskehandlerne du burde jobbet mot.  Men du er kanskje interessert i små, forsvarsløse jenter som ikke har kommet hit av egen fri vilje?  Slike menn avskyr jeg!

Lenke til kommentar

dette er mykje hat på innsida av dette barnet. visdomstann er noko han aldri kjem til å få. men håpar han kan fortelja om eit treff han har gjort med ei som han betalte for.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Totofem skrev:

Greit du er flinkest i klassen til avsporing, men å linke en rapport til gofundme til støtting av trafficking? 😅 Litt overivrig selv til deg (meg) å være.

Har satt KI-programmene mine til å gjøre en tekstanalyse av deg og samtlige andre innlegg her dette året for å finne ut hvilken bruker du egen er, og som du ikke tør å miste.

Men med din hang til både det ene og det andre.  Har du mye kontakt med russ?  Er du redd for å miste oppdrag om det blir flytting av russefeirningen?  Det siste dagers nyheter kan jo tyde på at ganske mange politikere ønsker det.  Blir det mindre ungjenter som du får være sammen med, og hvorfor er dette så trist og fælt for deg?

Jeg er som haren, jeg hopper akkurat dit jeg vil.  Nå krever jeg svar fra deg før jeg svarer deg igjen!

Lenke til kommentar

@Totofem holder hodet ditt på å sprenges?  Lurer du på om det er verdt å svare meg?  Eller vet du ikke hva du skal svare for å svare så smart som du tror kan være smart?  Det vil uansett ikke være smart nok, for jeg skal plukke de gule fjærene av deg og rulle deg i tjære før alle oppegående forummedlemmer skal kaste nye, rosa fjær over deg til spott og spe.  Og de skal du få gå med hele påskeuka

image.jpeg.087e009011ca8e615a94ea0838ed3f69.jpeg

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

tvilen kjem deg ikkje til gode. du er ikkje apeesel og ikkje revenger. du er autist prinsen. betre kjent som adhddip. dei treffa du snakkar om var med psykologen din. ho tokk deg på handa. det var det mest erotiske du har opplevd sidan din mør fødde deg ut.

Lenke til kommentar

@Totofem tooooo toooooo feeeeeeeeeeeeeeem! Jeg ser at du er her ennå.  Du har ikke gått og lagt deg.  Har du fått din daglige dose med alkohol, eller rakk du ikke innom Systembolaget før de stengte?

Hvorfor ble du stille?  Fikk du vondt i hodet, eller en tann?  Eller kjenner du det begynne å banke på innsiden av tinningen?  Ta en paracet og pust dypt.  Ikkeno sprit i kveld.  Da blir det verre imorra.

Har du noe å si som det er fornuft i, så si det.  Ellers nyter jeg stillheten som om jeg var på en fjelltur uten oppblåsbar kano og Lars Monsen.

Lenke til kommentar

@Totofem det eneste som mangler nå, og som kanskje kan forklare hvorfor du plutselig er blitt så innmari treig, er at du tror du er smart.  Skal du virkelig be kompisen din om å registrere en bruker her på forumet for å komme deg til forsvar?  Ja, for du har jo ingen andre venner her til din nye bruker, tullebrukeren 225, og den gamle vil du ikke risikere, men det har du alt gjort.  Du skal bare vite hva KI-tekstgjenkjennelse finner ut av....  lister opp: det er ikke Revenger, det er ikke Tid for nytelse,   det er ikke...

Jeg gleder meg!

Du må gi kameraten din et kræsjkurs i hvordan forumet virker, husk å fortelle at alt blir indeksert på google, og at ikkeno kan slettes.

Lenke til kommentar

Et rop til i natten på @Totofem og så går jeg hjem!  Du får en sjanse til fra meg til å gjøre noe godt det nærmeste døgnet: Skriv noe sant om Brianna i Akershustråden hvor hun er, og hvis jeg kan bekrefte det du skriver så legger jeg ned stridsøksen.  Fra imorgen tidlig blir du ignorert av meg (og sikkert mange andre oxo).  Men vi glemmer ikke hvem du er!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke truffet den gode, kreative åren i tankearbeidet med å lage påskenøtter, eller krim eller quiz.  Eskorter er det nok av, men det å lage en påskesetting som over... noen kreative sjeler der ute som kan inspirere?

Lenke til kommentar

Eskorten som vender tilbake, kanskje en som var kjent før korona?  Der er det flere å velge blant.  Så kommer hun hit under nytt nick og utgir seg for å være en horekunde

Lenke til kommentar