Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Gjest

Chatterommet på Tullekontoret  

37 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      14
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

Gøy med assosiasjoner - får veldig Hjortejegern - assosiasjoner. Der var det et Russisk-ortodoks bryllup tidlig. En Revenger - dude hadde en Cameo.

Noen som husker replikken?

Lenke til kommentar

Har ikke sett Hjortejegeren på mange år.  Husker best den russiske ruletten.  @Revenger

Men tenker på overskrifter som kunne vært interessante:

• Gledespiker over 60 år med fine former og stor, barbert/vokset vulva
  • Gledespiker under 160 som tar den i baken

Håper det kan være noen som har noe å skrive om noe tilsvarende.  Jeg har det ikke ennå.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Har ikke sett Hjortejegeren på mange år.  Husker best den russiske ruletten.  @Revenger

Men tenker på overskrifter som kunne vært interessante:

• Gledespiker over 60 år med fine former og stor, barbert/vokset vulva
  • Gledespiker under 160 som tar den i baken

Håper det kan være noen som har noe å skrive om noe tilsvarende.  Jeg har det ikke ennå.

600px-TDH-Colt5.jpg

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Apeesel skrev:

Jeg er imponert over at du snart har 3k innlegg her

Per-willy har ekstra god tid til å spamme her for tiden skjønner du, han mista nylig alle verv

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Trøndern skrev:

Per-willy har ekstra god tid til å spamme her for tiden skjønner du, han mista nylig alle verv

Er nysgjerrig på hvem han er og hvordan han plutselig dukket opp ut av det blå. Forumet har aldri vært så aktivt før, selv når admin var aktiv par år tilbake. Nysgjerrig på agendaen

Lenke til kommentar
27 minutter siden, Apeesel skrev:

Jeg er imponert over at du snart har 3k innlegg her

Takk.  Fleksibel inntekt med muligheter.  Og så er det dette med å være dedikert.  Go all in to make a difference!

25 minutter siden, Trøndern skrev:

@Trøndern jeg tror nesten jeg må ha en privattime med deg.  Jeg er ikke sånn som @Revenger, en mann av få ord.  Hemmelighetsfull.  Jeg gir folket hva folket vil ha.  Tror jeg.  Mange ganger.  Ofte.  Og når jeg gir så mye som jeg gir så følger det ufrivillig med litt spam.  Det må du nesten bare godta.

En anekdote fra RL (til @Trøndern ):

Statminister Churchill, kan du komme i klubben og holde en tale for oss?

Churchill: Ja, hvor lenge vil dere jeg skal holde på?

Det bestemmer du selv.  Du er jo en anerkjent og utmerket taler som alle elsker å lytte til.  Hvorfor spør du om hvor lenge?

Churchill: Om jeg får 5 minutter trenger jeg en uke til forberedelse.  Om jeg får en time, må jeg forbedrede meg en dag i forveien.  Dersom dere gir meg ubegrenset med tid kan jeg komme med en gang!

Lenke til kommentar
34 minutter siden, Apeesel skrev:

Er nysgjerrig på hvem han er og hvordan han plutselig dukket opp ut av det blå. Forumet har aldri vært så aktivt før, selv når admin var aktiv par år tilbake. Nysgjerrig på agendaen

Det med agenda kan jeg svare kort på (til å være meg) SYNTES DET VAR DRTT KJEDELIG HER.  Tok for lang tid før det kom noe nytt og interessant.  La en strategi for endring, noe jeg er god på: https://www.noresk.com/forum/emne/9889-gjester-the-tipping-point/

Nå, etter noen måneder, og mange timer her, har jeg fått et stort nettverk, er interessant for mange på nye måter.  Får mange tilbud.  Venter på onkel.  Skal besøke @Vixenida og håper at eierne av http://www.noresk.comen dag tar kontakt og gir meg et fett kontraktstilbud.  Ellers vil jeg uansett kunne få noe mer ut av å publisere Håndbok for horekunder i andre kanaler seinere.  Kort fortalt har jeg skaffet meg ny kunnskap som kommer til nytte.

Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

En anekdote fra RL (til @Trøndern ):

Statminister Churchill, kan du komme i klubben og holde en tale for oss?

Churchill: Ja, hvor lenge vil dere jeg skal holde på?

Det bestemmer du selv.  Du er jo en anerkjent og utmerket taler som alle elsker å lytte til.  Hvorfor spør du om hvor lenge?

Churchill: Om jeg får 5 minutter trenger jeg en uke til forberedelse.  Om jeg får en time, må jeg forbedrede meg en dag i forveien.  Dersom dere gir meg ubegrenset med tid kan jeg komme med en gang!

Liker å sitere meg selv oxo!

Poenget er at jeg kan godt skrive mine og bedre hver gang.  Kanskje et par, svært gode og nyttige innlegg, hver uke.  Og jeg vet mange ville satt pris på det.  Det er mulig.  Noen holder på sånn og får kred for det.

Min strategi er å skrive mest mulig for å treffe flest mulig forskjellige folk.  Det som du liker, er det en annen som misliker.  Det er opp til deg som leser om du skal gidde å lese eller ei.  Og så passer jeg jo på å legge inn noe snadder der du minst venter det.  Som f.eks. her med navnet til scammeren

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Tototre skrev:

@Langbein jeg tok en tidlig fredag med @Zezeh siden hun er i hovedstaden.  Hun er ikke så gal som jeg fryktet.  Nå ble det ikke kaffe og wienerbrød, men hva det hun spiste med øl til får hun fortelle selv.  Her er bilde m/øl20240322_163253.thumb.jpg.fe83452f0c635f0f323b2fc4aefa5c99.jpg

Dæven steike @Tototre. Middag med @Zezeh en fredagskveld i Tigerstaden.  Det er noen som får det til ja.  Sa jeg at jeg er misunnelig....abosolutt ikke....

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Strengt tatt var det en sen forretningslunsj.  Vi snakket så lenge på engelsk at vi ble sultne på litt mat.  Holdt ikke bare med drikke, ser du!

Det tviler jeg ikke på. Mat må man ha! Men etter middagen da,  blir det noe 'dessert"?. Eller er det bare hjem og i seng?

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Det tviler jeg ikke på. Mat må man ha! Men etter middagen da,  blir det noe 'dessert"?. Eller er det bare hjem og i seng?

Det ble vi enige om at @Zezeh skal svare på, for vi forutså at spørsmålet ville komme.  Her kunne jo jeg skryte på meg både det ene og andre, men la den andre få svare.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Det ble vi enige om at @Zezeh skal svare på, for vi forutså at spørsmålet ville komme.  Her kunne jo jeg skryte på meg både det ene og andre, men la den andre få svare.

Nå gleder jeg meg til svaret fra @Zezeh

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

hahaha, a gentleman dont kiss and tell.

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Zezeh skrev:

@Tototre mat

Han er utrolig fint!😊Kanskje folk mā gå ut og treffe faktisk folk i RL istedfor a plage andre 😊

nydelig selskap,og han har ikke glemt til kjøpe brød til konå.Det var søt ❤️

8dabeae0-6791-4d5b-bad9-3ff2df63102f.jpeg

@Tototre er en gentleman.  Hvis du kommer til @Zezeh så skal du få wienerbrød og kaffe, med någo attåt  😉

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

@Tototre er en gentleman.  Hvis du kommer til @Zezeh så skal du få wienerbrød og kaffe, med någo attåt  😉

Tror det bli mulig i mai ta rn tur til Tromsø..er det 25 av mai den whale watching season i Andenes,ikke sant?

Lenke til kommentar
24 minutter siden, Zezeh skrev:

Tror det bli mulig i mai ta rn tur til Tromsø..er det 25 av mai den whale watching season i Andenes,ikke sant?

Usikker,  men jeg tror det.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Ble det noe hanky panky på deg med @Zezeh i kveld. Spør av ren nysgjerrighet,  selv om jeg ikke er nysgjerrig. 

2 timer siden, Langbein skrev:

Ble det noe hanky panky på deg med @Zezeh i kveld. Spør av ren nysgjerrighet,  selv om jeg ikke er nysgjerrig. 

Ikke overrasket at verken @Tototre eller @Zezeh svarte på mitt siste og altfor nærgående spørsmål.  Stillhet betyr som regel alltid hanky panky. Flott, la de unge få kose seg.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar