Gå til innhold

Tullekontoret, en avlegger av Trygdekontoret

Gjest

Chatterommet på Tullekontoret  

37 stemmer

1. 1. Etter påtrykk fra flere lever organismen sitt eget liv. Er du glad for at Tullekontoret er åpnet?

• ja
      14
    • vel, bare om det er gratis
      7
    • hva er dette for noe tull
      9
    • nei
      7

Anbefalte innlegg

Et sånt lite spørsmål som kan få store konsekvenser:

Vil det være lurt å lage en egen tråd med alle annonsører som vi vet er scam?  Kanskje tre forskjellige tråder:

1. Hun som har denne annonsen er 100% scam lurer deg for penger
  2. Hun her har falske bilder, enten gamle, fixet på eller av andre.
  3. Hun her er det kun dårlige erfaringer med siste 12 måneder.
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@Apeesel jeg har ikke hatt planer om å drikke kaffe med @Burt_Reynolds.  Men har vært i forhandlinger med @Karsten og @benny49 om å møtes på KOK på Oslo S.  De har ennå ikke innfridd kontraktsforslagene mine.  Men det skjer nok en dag.  Deg kommer jeg nok til å møte i en dør når det er ei som dobbeltbooker.  Du får huske å hilse!

Ja hvem ved @tototre pludselig drikker vi kaffe sammen

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg skrvet to forskjellige tråder om bilder som eskortene bruker i annonsnene sine.  100% ekte annonsebilder er egentlig ganske grei å diskutere.  Om noen er uenige med noen andre så kan vi diskutere det åpent.  Og det vil jo være til stor hjelp for mange førstegangskjøpere som lurer på hvem han vil komme til å møte

Lenke til kommentar

Den andre tråden er hakket verre: Ikke 100% ekte bilder, men det er henne

Jeg opplever at dette nesten er like vanlig som helt falske bilder.  Men jeg gjennomfører ofte treff med dem i stedet for å snu i døra.  Og noen slike kvinner har vært mine faste gledespiker over flere år.  

Er det noen som tror det vil være en god idé å lage en tråd om 100% falske bilder?  Jeg lager ikke den!  Kanskje oxo en tråd om de som utgir seg for å være en sexarbeider, men som er scam.  Gutter og menn som lurer penger i forskudd fra kåtinger.

Lenke til kommentar

Om hun er verdt et gjenbesøk er det jo du som vurderer, men hun ser pen ut. Ikke minst så får man tillit til jentene når de  presenterer bilder som er tatt en plass som man kjenner igjen.

Men vet du sliter med noen fetisher, får du utløp for dem her, @Tototre?

Rart du ikke spør @Apeesel siden dere har sammenfallende smak.

Lenke til kommentar

@Apeesel, som en liten kuriositet, som kanskje ikke er så liten likevel.  Har du vært hos disse damene en eller annen gang, som jeg sier har ekte bilder her: https://www.noresk.com/forum/emne/10516-100-ekte-annonsebilder/

I så fall kan jeg jo bare begynne å spørre deg på PM når jeg lurer på en kvinne🤣  Det har jeg nok personlige meldinger til, for jeg knuller sjelden mer enn en om dagen.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@Apeesel, som en liten kuriositet, som kanskje ikke er så liten likevel.  Har du vært hos disse damene en eller annen gang, som jeg sier har ekte bilder her: https://www.noresk.com/forum/emne/10516-100-ekte-annonsebilder/

I så fall kan jeg jo bare begynne å spørre deg på PM når jeg lurer på en kvinne🤣  Det har jeg nok personlige meldinger til, for jeg knuller sjelden mer enn en om dagen.

Eneste jeg ikke har vært hos er candy, hun er i Ski og derfra har jeg dårlige erfaringer. Holder meg for det meste i Oslo/lillestrøm/lørenskog området. Men satan hun frister, for en rumpe. Skulle likte å ta den i 🦮

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

Jeg oppfatter det sånn som at Katerina kanskje har blitt mer som en sexarbeider enn det hun var da jeg møtte henne for mange år siden.  Den gangen var det akkurat det at hun var ung, ganske ny som eskorte, og utforskende som ga merverdi til besøkene.

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Jeg oppfatter det sånn som at Katerina kanskje har blitt mer som en sexarbeider enn det hun var da jeg møtte henne for mange år siden.  Den gangen var det akkurat det at hun var ung, ganske ny som eskorte, og utforskende som ga merverdi til besøkene.

Det er helt sant generelt. For meg skjer det uansett (nesten😏) hver gang jeg møter en ny igjen...

Lenke til kommentar
47 minutter siden, Revenger skrev:

Det er helt sant generelt. For meg skjer det uansett (nesten😏) hver gang jeg møter en ny igjen...

Det er tidlig.  Faren for å bli en kynisk horekunde er nærliggende. 

Lenke til kommentar

@nelson2 

Sitat

Var litt engstelig for å legge ut denne fordi jeg trodde @Tototre kom til å spørre om tips til hvem som kunne handtere ølglasset.

Vil nødig bruke av pm-ene hans heller.

Haha...jeg prøver så godt jeg kan å ta alle sånne trådavsporinger som mulig med hit for videre kommentering.  Jeg liker nemlig chatteformatet enormt bra.  Det var den største mangelen med dette forumet slik det var for et år siden.  Altfor statisk i forhold til hvordan folk lever i dag.

@nelson2 bildet av Fru Kloppen satte tankene i sving, ja.  Har aldri sett noen som er så stor IRL, annet enn cartoons.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Slik er ståa hos meg:

345

Ja, det var smart å beskjære det slik at tallet ser større ut.  Det trikset skal jeg oxo bruke neste gang.  Hadde du en finger med i kjøpet av Meråker Brug?  for du er vel senterpartist?

Lenke til kommentar