Gå til innhold

Marisa 89 (thai)

daxi

Anbefalte innlegg

La ut denne på Noresk-reddit i dag, kopiert også hit:

Besøkte marisa89 i dag - Hokksund. Oppsummert:
- God forhåndskommunikasjon på WA. Enda en av disse thaidamene som snakker svensk (har ikke skjønt hvorfor så mange gjør det...)
- Litt uklar beskrivelse av sted. Jeg endte først opp på kjøkkeninngang til kebabsjappe
- Petit ok utseende. Trolig silikon.
- Massasje begynte bra, men avtok etterhvert som "full pakke" oppsto
- Trang og veldig deilig å knulle
- Etter akten ble det litt mer halveis massasje
- Betalte for 1 time. Satt ute i bilen igjen etter 36 min
- 3 av 5. + for deilig å knulle. - for amatør massasje og ikke full tid

• Like 2
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
  • 3 months later...
På 23.2.2024 den 22.11, daxi skrev:

Enda en av disse thaidamene som snakker svensk (har ikke skjønt hvorfor så mange gjør det...)

Det kan jo være fordi at det har vært lettere å få visum og oppholdstillatelse i Sverige i forhold til Norge. Jeg vet om flere som har flyttet til Sverige fra Danmark for å kunne "importere" dame. Mulig noen nordmenn har gjort det og.

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Har møtt henne to beg med litt massasje  før hun satte seg på pikken  å reid meg bb til jeg sprutet i henne så litt massasje til jeg var klar igjen tok henne ett tak i doggey til jeg sprutet i henne igjen.gang fine silikon pupper trang mus 43 år 

• Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...