HerrSerr Skrevet Februar 21 Share Skrevet Februar 21 Vil bare informere alle om at det finnes en funksjon for å ignorere andre brukere. Trykk på egen profil oppe i høyre hjørne. På listen ser du da overskriften "innstillinger". Her er det et valg som heter "ignorerte brukere". Går du inn der finner du en liste over brukere du har ignorert. Du kan legge til de brukerne du vil ignorere på denne siden. Har ikke sett en funksjon for å velge dette i forumet gjennom GUI, men muligheten er i alle fall til stede for de som ønsker gjøre dette. Det er mulig at behovet for å ignorere brukere vil oppstå fremover, så ville bare være i forkant og å forklare at funksjonen finnes. 7 2 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Februar 21 Share Skrevet Februar 21 ..... gærninger har dukket opp siste tiden ser jeg. @Tototre vil du fortsatt ha mer brukere i forumet ? 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Februar 21 Share Skrevet Februar 21 @shawty lo jaJajaJA Et par tusen til😁 Kjekt å være fra Bergen, tror jeg. Mye vil ha mer. Om noen timer er jeg grand master. Fra neste uke blir det en klarere rollefordeling til noen her på forumet. @DelToro har HMS. Mer skal fordeles. Så skal det bli hardere selvjustis her på hjemme-alene-festen. Se bare hvordan jeg strammer opp Morten nå for et kvarter siden. Du har ikkeno å frykte om du er snill og grei og kjøper horer, men om du vil andre vondt skal det gå deg ille og du får ingen god og lang levetid i forumet. Takk oxo til @HerrSerr for tidlig planlegging. Beredskapsplan 12/24 er nå tatt fram. 4 1 Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 På 21.2.2024 den 15.09, HerrSerr skrev: Vil bare informere alle om at det finnes en funksjon for å ignorere andre brukere. Trykk på egen profil oppe i høyre hjørne. På listen ser du da overskriften "innstillinger". Her er det et valg som heter "ignorerte brukere". Går du inn der finner du en liste over brukere du har ignorert. Du kan legge til de brukerne du vil ignorere på denne siden. Har ikke sett en funksjon for å velge dette i forumet gjennom GUI, men muligheten er i alle fall til stede for de som ønsker gjøre dette. Det er mulig at behovet for å ignorere brukere vil oppstå fremover, så ville bare være i forkant og å forklare at funksjonen finnes. Som de sa på salgsannonser på nakenprat: vil bumpe denne. @HerrSerr forklarer her hvordan du kan blokkere brukere. Føler det er høyaktuelt med så mange spamboter (og til en viss grad troll) som opererer her inne nå. Huk av alle fire boksene, det gjør det mindre støyete. 5 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet November 1 Forfatter Share Skrevet November 1 6 timer siden, Plogen skrev: Som de sa på salgsannonser på nakenprat: vil bumpe denne. @HerrSerr forklarer her hvordan du kan blokkere brukere. Føler det er høyaktuelt med så mange spamboter (og til en viss grad troll) som opererer her inne nå. Huk av alle fire boksene, det gjør det mindre støyete. Jeg var ganske fersk da jeg skrev den innledende meldingen. Nå vet jeg det er en enda enklere metode. Bruk musa og la pila ligge over brukernavnet til den du vil ignorere. Når det dukker opp en liten firkant med info om brukeren kan du gå nederst til høyre og klikke på knappen "ignorer medlem". En kommer da direkte til forumdelen der en ignorerer. Som du beskriver må man sjekke at alle fire alternativer er krysset av for at det skal få full effekt. Klikk så "oppdater preferanser" og vedkommende er lagt til lista. 4 1 Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 Det funker for de som bruker PC, ja. Du forklarer fint for de som bruker tlf:) 3 Siter Lenke til kommentar
ShamanDureX Skrevet November 7 Share Skrevet November 7 @savitar slår til igjen. Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet November 8 Forfatter Share Skrevet November 8 La oss ikke gjette på hvem det er. Vedkommende kan bare sitte og sperge så lenge vedkommende gidder. Litt irriterende mens det står på, men forumet er fullt ut funksjonelt. Og det går fint an å blokkere. Det er godt at det ikke er noen med IT-kunnskap som har valgt å ødelegge forumet. Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet November 27 Share Skrevet November 27 Legger det inn i denne tråden så den kommer opp igjen. Har akkurat blokkert @sanjana som spammer en link. @223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min. Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet November 27 Share Skrevet November 27 Altså, er det faktisk noen som trykker på disse linkene? Det må sikkert være noe å tjene på dette siden det stadig dukker opp spammere som poster linker? 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet November 27 Share Skrevet November 27 (endret) 1 time siden, Chen skrev: Altså, er det faktisk noen som trykker på disse linkene? Det må sikkert være noe å tjene på dette siden det stadig dukker opp spammere som poster linker? Ja, det er alltid noen som gjør det. 15% av mannlige nettbrukere har en tilbøyelighet til dette når det står noe om sex eller gevinst. Du ser jo ut fra intelligensnivået til enkelte brukere her, som f.eks. @TomX at vi trenger slike advarsler for at de ikke skal rote bort pengene sine på tull. Det å klikke på linken er nok ikke farlig i seg selv, men så er det noen som leser og blir overbevist, og til slutt så har de likevel gjort noe dumt. @223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min. Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her. Endret November 27 av Tototre Glemte min faste melding til @223 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mandag klokken 11:47 Share Skrevet Mandag klokken 11:47 Spam det siste døgnet. Fra Jonny uten h. Det ser litt rart ut det nicket, men Johnny var vel tatt alt. Alle har lest meldingen hans. Det er forsåvidt interessant info. Ser faktisk at det er to målgrupper som kan ha nytte av den: Omreisende eskorter og eskorter som er mellom boliger. Menn som trenger et alternativt sted å invitere eskorten på outcall. Til det siste ser jeg for meg at @jegern og @SolanGundersen kunne leie et slikt rom et par dager, bare for å prøve og kjenne på følelsen av hvordan det er å selge sex. Til dere som har rom/leiligheter/hus som er ledig til utleie: Vær litt kritisk til slike mellommenn og nettsteder som Jonny er administrator for. Onkel følger med og er interessert i den delen av virksomheten. 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mandag klokken 12:19 Share Skrevet Mandag klokken 12:19 1000 kr dagen for et rom? På enkelte steder i Oslo er det en dårlig pris. Det er dårlig betalt for å få besøk av 3-4-5 horebukker om dagen, tiltrekke onkels oppmerksomhet, og risikere å ikke få betalt når eskorten forsvinner. 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mandag klokken 20:19 Share Skrevet Mandag klokken 20:19 etter at jeg akkurat la til @saraxoxo på listen over ignorerte, har jeg kommet til side to med nick på svarteliste 😬 @jegern klager du på prisene oxo nå? skal du leie ut? Jeg trodde dere skulle selge sex? Da er det jo om å gjøre å holde innsatsfaktoren lav. Det opplever jeg ofte hos nye jenter jeg besøker. 1 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mandag klokken 22:38 Share Skrevet Mandag klokken 22:38 2 timer siden, Tototre skrev: @jegern klager du på prisene oxo nå? skal du leie ut? Jeg trodde dere skulle selge sex? Ja det er vanskelig å komme inn i det gamet her som middelaldrende menn, selv om jeg tror @SolanGundersen trekker ned snittalderen vår? Må vi selge Veitvet leiligheten og leie en hytte ved Sognsvann? Vent og se 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Tirsdag klokken 00:10 Share Skrevet Tirsdag klokken 00:10 12 timer siden, Tototre skrev: Til det siste ser jeg for meg at @jegern og @SolanGundersen kunne leie et slikt rom et par dager, bare for å prøve og kjenne på følelsen av hvordan det er å selge sex. Trodde det var godt etablert at @jegern og meg holder til på Veitvet . 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Tirsdag klokken 00:16 Share Skrevet Tirsdag klokken 00:16 1 time siden, jegern skrev: Ja det er vanskelig å komme inn i det gamet her som middelaldrende menn, selv om jeg tror @SolanGundersen trekker ned snittalderen vår? Må vi selge Veitvet leiligheten og leie en hytte ved Sognsvann? Vent og se Nå vinterstid kan vi tjuvlåne en hytte på Rodeløkka kolonihage. Adresse Rosenhoffveien er jo ok sentralt. 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Tirsdag klokken 16:51 Share Skrevet Tirsdag klokken 16:51 Eller låne et tannlegekontor ? Med tannlege jenter som kan hjelpe 1 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet i går, 15:05 Share Skrevet i går, 15:05 Tips: du kan ignorere kun signaturen til noen. så slipper du å se den motbydelige urinsexgifen i signaturen til en bruker på her… 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet i går, 16:06 Share Skrevet i går, 16:06 59 minutter siden, Dirty Harry skrev: Tips: du kan ignorere kun signaturen til noen. så slipper du å se den motbydelige urinsexgifen i signaturen til en bruker på her… Takk for opplysningen. Ja, det er jo innlysende når en leser det som står, men jeg hadde jo ikke tenkt å ignorere @ShamanDureX - men har gjort det med signaturen nå 😂 Det ble litt mye, ja! 1 1 Siter Lenke til kommentar
ShamanDureX Skrevet i går, 20:36 Share Skrevet i går, 20:36 Haha, jeg har fått rykte på meg for å være en av de kvalmeste brukerne. Jeg føler uskyld, hvem liker ikke jenter som pisser på hverandre??? Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 2 timer siden, ShamanDureX skrev: Haha, jeg har fått rykte på meg for å være en av de kvalmeste brukerne. Jeg føler uskyld, hvem liker ikke jenter som pisser på hverandre??? Med måte! Ble litt mye når jeg måtte se det hver gang jeg søkte opp der du hadde vært. Skal kanskje spandere en øl på @Dirty Harry for tipset seinere i uka. 1 Siter Lenke til kommentar
jazmin Skrevet akkurat nå Share Skrevet akkurat nå https://vipurl.pro/dirtysecret Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg