anonymbruker Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 her en en plattform for @Idaws og @Apeesel til å gå løs på hverandre under kontrollerte former. ingen slag under beltestedet, nyrer, rygg, nakke eller bakhode. vi alle setter pris på om dere tar krangelen deres her fra nå av. ønsker dere begge lykke til, håper vi får en "clean" fight, dere kan begge gå tilbake til hjørnene deres...ding ding🛎️ da starter kampen!🥊🤵♂️ 1 1 3 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 Jeg skal ikke være dommer! 1 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 17 Forfatter Share Skrevet Februar 17 5 minutter siden, Tototre skrev: Jeg skal ikke være dommer! jeg tar på meg den oppgaven siden jeg inviterte til stevet. jeg har dressen klar! 🧑💼 2 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 18 Share Skrevet Februar 18 10 timer siden, anonymbruker skrev: her en en plattform for @Idaws og @Apeesel til å gå løs på hverandre under kontrollerte former. ingen slag under beltestedet, nyrer, rygg, nakke eller bakhode. vi alle setter pris på om dere tar krangelen deres her fra nå av. ønsker dere begge lykke til, håper vi får en "clean" fight, dere kan begge gå tilbake til hjørnene deres...ding ding🛎️ da starter kampen!🥊🤵♂️ Den eneste plattformen som kan hjelpe eselet er Helse Norge. Fyren dukket opp fra intet og gikk til angrep. Det vitner ikke om et friskt sinn. Og det går mest i misunnelse og projisering. Han er ignorert og blokkert, i den grad man kan blokkere noen her inne. Jeg gidder ikke å forholde meg til troll med mentale utfordringer. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 18 Share Skrevet Februar 18 47 minutter siden, Idaws skrev: Den eneste plattformen som kan hjelpe eselet er Helse Norge. Fyren dukket opp fra intet og gikk til angrep. Det vitner ikke om et friskt sinn. Og det går mest i misunnelse og projisering. Han er ignorert og blokkert, i den grad man kan blokkere noen her inne. Jeg gidder ikke å forholde meg til troll med mentale utfordringer. Må da være utfordrende å ikke være på medisiner idaws. Kanskje akutten kan ta deg inn igjen? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg