Gå til innhold

Duo - noen med erfaring?

Dall

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Zezeh skrev:

Hun ta 3000 i time her i Norge.8000 det er middagsdate..

Ja jeg vet, en flott dame. Men i Dubai så betaler mange 8000 for en time siden dem er rike. Kanskje du kan be henne komme til Norge igjen? Flott dame.

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Zezeh skrev:

Tror jeg vet hvem hu er,hun er helt fitness,ikke sant?

Hvis det er hun,hun har bli utsteng i fra Norge noen mnd siden.Hun var ikke ulovlig,men litt uteb av schengen grense.(det er nien a gjør med portugisisk opphold)

usikker på om det er fitness hun drev, bildene stemte 100%. hun var her sist  i mai 2023 i St. Hanshaugen . treff henne første gang i nov 2022. håper ikke hun er utestengt, hennes type finnes ikke i lille Norge. 

Endret av shawty lo
  • Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Apeesel skrev:

Ja jeg vet, en flott dame. Men i Dubai så betaler mange 8000 for en time siden dem er rike. Kanskje du kan be henne komme til Norge igjen? Flott dame.

Hun vil kommer.RE har deaktivert hennes profil,jeg kan spør henne nå hun kommer.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, shawty lo skrev:

usikker på om det er fitness hun drev, bildene stemte 100%. hun var her sist  i mai 2023 i St. Hanshaugen . treff henne første gang i nov 2022. håper ikke hun er utestengt, hennes type finnes ikke i lille Norge. 

Jeg er treningsglad,men hun er helt andre level…veldig strengt!

Latinsk dama er veldig opptatt med utseende,siden vi er barn.Og vi lurer minst vis du sammenligne med polsk eller rumensk.

En av den mest popular latinsk dame her i omradet er master av bruke falsk bilde,men samme tlf nummer.Vi alt vett det er hun 🤣Når hun begynt a bruke hennes bilde.Hun er ikke stygg og hun er veldig professional,bare har så mye kunde om hu har ikke tid a ta professional bilde..er det penger?hun er med 😀

Lenke til kommentar