Gå til innhold

Sophia12

KriS

Anbefalte innlegg

Min analyse er som følger, se på knærne, fingrene, og ansiktet.

Detektiv Poirot ville ha konkludert med at denne kjerringa aldri i livet er 32.

Hun er 42-45, og du må nesten regne med at hun er overvektig, aldri i livet om jeg hadde gidda å bruke penger der.

C70AAEBD-B55C-4AAA-B049-4E6BE7F2F840.jpeg

30FA127D-1589-4A4A-BDA2-25FE14C6B618.jpeg

4C953BFA-9DD2-4431-94EE-69B5F9F3C584.jpeg

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg har møtt henne. Veldig hyggelig jente. Men besøker ikke igjen. Alder kan nok være nærmere 40 tallet. Hun var litt lubben. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Ikke enig med Burt her, hun er under 35 men litt slitt i kantene. Bra former men har nok aldri satt sin fot i et treningssenter så hvis du er ute etter slim/fit så er det ikke hit du skal gå.

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 7 months later...
På 26.9.2024 den 23.56, Tukleren skrev:

Ser hun er tilbake nå.

Hun er lekker! Var innom henne forleden. Digge pupper og kropp på henne og god munnjobb . En av mine favoritter om du liker de litt Curvy. 

• Like 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, Legend skrev:

Digge pupper og kropp på henne

Hun var jo egentlig litt overvektig sist hun var her, har det blitt bedre? Husker hun hadde hengemage som ikke var spesielt digg.

Vurderte en tur tilbake men ble med tanken, finnes mye strammere kropper der ute.

• Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tukleren skrev:

Hun var jo egentlig litt overvektig sist hun var her, har det blitt bedre? Husker hun hadde hengemage som ikke var spesielt digg.

Vurderte en tur tilbake men ble med tanken, finnes mye strammere kropper der ute.

mer skuffende var de slappe titsa, ble litt forbannet i januar. i fleste bilder så ser de ut som de er feite runde mugger. veldig hyggelig. du merker alder i ansiktet også. 

• Like 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, Tukleren skrev:

For min del må ikke damer være stram men ja hun er ikke fitnessmodell. 

• Like 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, shawty lo skrev:

i fleste bilder

Nå må du vel regne med at bildene er 5+ år gamle minst. Hun var sikkert veldig digg for 10-15 år siden men tiden og tyngdekraften har innhentet henne.

Slappe pupper er ikke verdens undergang, stor mage og litt cellulitter var mer turn off for meg.

Endret av Tukleren
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Det virker som hun har mistet en del vekt ut fra noen nye bilder hun bruker. Har puppene blitt mindre? Litt slappe går fint for min del, så lenge de er ikke helt “deflated” 😅

• Like 1
Lenke til kommentar

Hva er sannsynligheten for at bildene er av nyere dato? Og hvis noen går ned i vekt vil det aldri slå positivt ut på puppene.

Sammenlign med Aisha noen spurte om her om dagen, de er hakket større men virkelig fyldige og myke.

• Like 1
Lenke til kommentar