Gå til innhold

GT

thorm

Anbefalte innlegg

Noen som husker ei dame litt oppi årene som kalte seg GT. Er hun aktiv enda? Hadde nummeret hennes men har surret det bort. Ringte av og til for et treff. Virket som hun hadde lagt om men fant tid til å treffes som regel. Sikkert for å dekke egne behov og få betalt. Hu var jævlig kåt.

Hun møtte jeg i et mørkt parkeringhus i bil på Økern, i skogen ved Linderudkollen, hjemme hos meg og hjemme hos henne  i Risløkka distriktet når ikke mannen var hjemme. Hun kunne  suge krommen av et eksosanlegg og knulla som en kasse kaniner.

Om noen vet..... eller har nummeret hennes tar jeg det :-)

• Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, thorm skrev:

Noen som husker ei dame litt oppi årene som kalte seg GT. Er hun aktiv enda? Hadde nummeret hennes men har surret det bort. Ringte av og til for et treff. Virket som hun hadde lagt om men fant tid til å treffes som regel. Sikkert for å dekke egne behov og få betalt. Hu var jævlig kåt.

Hun møtte jeg i et mørkt parkeringhus i bil på Økern, i skogen ved Linderudkollen, hjemme hos meg og hjemme hos henne  i Risløkka distriktet når ikke mannen var hjemme. Hun kunne  suge krommen av et eksosanlegg og knulla som en kasse kaniner.

Om noen vet..... eller har nummeret hennes tar jeg det :-)

Er det hun som bodde rett ved statens vegvesen på risløkka? I boligfeltet

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

Goodtime har nok lagt opp, ja, men kjenner jeg henne rett så holder hun døra på gløtt for gode, gamle kunder dersom lysten, humøret, anledningen og behovet er der. 

Hun er en av de morsomste og kåteste jeg har truffet på i flere sammenhenger, inkludert gangbang, hjemme hos meg og hos henne. Da jeg var hos henne prøvde hun å time det slik at gubben kom hjem mens vi var godt i gang så han kunne nyte synet av henne på rygg med bena i været mens jeg pumpet den villige musa full. Det var alltid en fornøyelse å knulle henne. 

• Like 1
Lenke til kommentar