thorm Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 Noen som husker ei dame litt oppi årene som kalte seg GT. Er hun aktiv enda? Hadde nummeret hennes men har surret det bort. Ringte av og til for et treff. Virket som hun hadde lagt om men fant tid til å treffes som regel. Sikkert for å dekke egne behov og få betalt. Hu var jævlig kåt. Hun møtte jeg i et mørkt parkeringhus i bil på Økern, i skogen ved Linderudkollen, hjemme hos meg og hjemme hos henne i Risløkka distriktet når ikke mannen var hjemme. Hun kunne suge krommen av et eksosanlegg og knulla som en kasse kaniner. Om noen vet..... eller har nummeret hennes tar jeg det 1 Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 GT-Sara? 1 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 13 minutter siden, Joshua skrev: GT-Sara? Hu hadde det ihvertfall i kjeften. Men om det inkluderte suging tviler jeg på. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 (endret) 5 timer siden, thorm skrev: Noen som husker ei dame litt oppi årene som kalte seg GT. Er hun aktiv enda? Hadde nummeret hennes men har surret det bort. Ringte av og til for et treff. Virket som hun hadde lagt om men fant tid til å treffes som regel. Sikkert for å dekke egne behov og få betalt. Hu var jævlig kåt. Hun møtte jeg i et mørkt parkeringhus i bil på Økern, i skogen ved Linderudkollen, hjemme hos meg og hjemme hos henne i Risløkka distriktet når ikke mannen var hjemme. Hun kunne suge krommen av et eksosanlegg og knulla som en kasse kaniner. Om noen vet..... eller har nummeret hennes tar jeg det Er det hun som bodde rett ved statens vegvesen på risløkka? I boligfeltet Endret Februar 14, 2024 av Apeesel Siter Lenke til kommentar
sixax Skrevet Februar 14, 2024 Share Skrevet Februar 14, 2024 (endret) Du snakker om @goodtimetipper jeg. Fantastisk dame. Ganske sikker på at hun har lagt trusene på hylla for godt. Endret Februar 14, 2024 av sixax 1 Siter Lenke til kommentar
MysteryGuy Skrevet Februar 15, 2024 Share Skrevet Februar 15, 2024 GoodTime var i Sandvika i sommer,hun er fortsatt aktiv til tider 1 Siter Lenke til kommentar
puppemann Skrevet Februar 16, 2024 Share Skrevet Februar 16, 2024 Er nok Goodtime du mener her ja. Hun var ei fantastisk dame, mener at hun la opp for noen år siden. Er hun fortsatt aktiv altså? 2 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Februar 17, 2024 Share Skrevet Februar 17, 2024 Si gjerne ifra vil gjerne prøve 1 Siter Lenke til kommentar
Bulle Skrevet Februar 17, 2024 Share Skrevet Februar 17, 2024 Goodtime har nok lagt opp, ja, men kjenner jeg henne rett så holder hun døra på gløtt for gode, gamle kunder dersom lysten, humøret, anledningen og behovet er der. Hun er en av de morsomste og kåteste jeg har truffet på i flere sammenhenger, inkludert gangbang, hjemme hos meg og hos henne. Da jeg var hos henne prøvde hun å time det slik at gubben kom hjem mens vi var godt i gang så han kunne nyte synet av henne på rygg med bena i været mens jeg pumpet den villige musa full. Det var alltid en fornøyelse å knulle henne. 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 17, 2024 Share Skrevet Februar 17, 2024 Litt sånn: jeg forbanner tidens elv - det har vært noen fantastiske kjøpekvinner (og andre kvinner) i livet mitt... 1 Siter Lenke til kommentar
draugen Skrevet Februar 20, 2024 Share Skrevet Februar 20, 2024 På 14.2.2024 den 13.03, thorm skrev: Noen som husker ei dame litt oppi årene som kalte seg GT Tenker du på ? 2 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Februar 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2024 Nei men GT Sara var ei rå dame 2 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 20, 2024 Share Skrevet Februar 20, 2024 Tipper du kunne tenkt deg en trall med GT! 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg