Steinbukken Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 Jeg har vært en del ganger i Aberdeen uten å få tømt meg. Når jeg sjekker de forskjellige nettsidene så virker det som det utelukkende er falske bilder. Ringer jeg eller sender melding er det liten respons. Noen som har god erfaring derfra i det siste som kan anbefale noe? Liker petite damer, eller damer med store naturlige pupper. Har også lyst å treffe en deilig ebonybabe 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 Har ingen erfaring fra Aberdeen, men fra London og Edinburgh. Bruker du Adultwork (klikk for link) ? Lønner seg å lage en bruker der, da en del damer KUN har kontakt via meldingssystemet til AW. Legg inn det du ønsker, og se på de som har mange reviews. Funket fint for meg i London og Edinburgh 1 3 Siter Lenke til kommentar
Steinbukken Skrevet Februar 13 Forfatter Share Skrevet Februar 13 ok, prøver det! takk for svar Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 4 timer siden, Steinbukken skrev: ok, prøver det! takk for svar Dette betinger tilbakemelding på hvordan det gikk 4 Siter Lenke til kommentar
Steinbukken Skrevet Februar 14 Forfatter Share Skrevet Februar 14 7 timer siden, Gaggball skrev: Dette betinger tilbakemelding på hvordan det gikk Skal over i slutten av måneden, tilbakemelding etter det 😅 4 Siter Lenke til kommentar
Steinbukken Skrevet Februar 29 Forfatter Share Skrevet Februar 29 Da har jeg vært i Aberdeen og gikk i fellen. Jeg var innom flere nettsteder og prøvde å få kontakt. Lite respons. Så kom jeg over VivaStreet, og fant flere digge damer. Jeg chattet med en dame en stund, telefon nr i annonsen. Skulle få full pakke og hun skulle møte på rommet mitt. Det gikk en time så var hun der. Ikke hun på bilde, men sykt deilig. Det var det hele… ingen klining, ingen puppesuging, ingen fingring, ingen owo. Og når vi holdt på, fikk hun vondt i musa. Det endte med en kjapp doggy og ut med henne… Turde ikke la henne snu i døren da hun kom, for hun hadde kontakt med et menneske på telefon til hun var innenfor døren. At hun ikke var dama på bilde, var fordi hun var opptatt og de måtte sende en annen. Så, fikk tømt meg, men følte meg jævla snytt. Neste gang blir det på strøket og sjekke opp før jeg avtaler noe. 1 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg