taloong Skrevet Februar 13, 2024 Share Skrevet Februar 13, 2024 Hei, er det noen som har vert hos en kvinne som kaller seg for Kinky Dame (45-50 år) lyshåret, hun holder til i Kristiansand Vennesla. Håper noen kan fortelle meg om henne. Ser at hun tidligere var på dette forumet. Fikk i dag tilbud fra henne om å komme på besøk. 1 Siter Lenke til kommentar
Kerryhill Skrevet Februar 20, 2024 Share Skrevet Februar 20, 2024 Har du link eller annen kontaktinfo Siter Lenke til kommentar
nikon Skrevet Mars 6, 2024 Share Skrevet Mars 6, 2024 På 13.2.2024 den 17.18, taloong skrev: Hei, er det noen som har vert hos en kvinne som kaller seg for Kinky Dame (45-50 år) lyshåret, hun holder til i Kristiansand Vennesla. Håper noen kan fortelle meg om henne. Ser at hun tidligere var på dette forumet. Fikk i dag tilbud fra henne om å komme på besøk. Hvor fikk du det tilbudet ? Kan ikke se henne noe sted. Siter Lenke til kommentar
DelToro Skrevet Mars 6, 2024 Share Skrevet Mars 6, 2024 Ingen kinky damer i Kristiansand. Det kan jeg bekrefte. Siter Lenke til kommentar
DelToro Skrevet Mars 6, 2024 Share Skrevet Mars 6, 2024 Akkurat nå, DelToro skrev: Ingen kinky damer i Kristiansand. Det kan jeg bekrefte. Å ja. Vennesla. Ja der er de kinky... 1 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Mars 6, 2024 Share Skrevet Mars 6, 2024 5 timer siden, DelToro skrev: Å ja. Vennesla. Ja der er de kinky... Eneste grunnen jeg kan komme på som kan rettferdiggjøre en tur til Vennesla. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 8, 2024 Share Skrevet Mars 8, 2024 (endret) Oggevatn nord i nabokommunen er et padleeldorado for de som liker rolig innsjøpadling og sex. Kanskje det er kinky for enkelte? Jeg holder kurs der til sommeren! Endret Mars 8, 2024 av Tototre Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg