Gå til innhold

Nina Hottie

Anbefalte innlegg

• 8 months later...
  • 3 weeks later...
På 12.10.2024 den 22.50, smili skrev:

Nei ass, får håpe hun tar seg en tur til hovedstaden!

Kanskje hun har vært her før?

Hun er her nå , jeg skal ta en tur i morgen og sjekke. Virker solid i chattingen for avtale, men man vet ikke før man står der

• Like 2
Lenke til kommentar

Var innom for en tidlig lunsj. 

Avtale gikk veldig bra , og jeg fikk en følelse at hun var søt og munter. Da jeg kom frem var ikke inngangen det mest diskre, men hun var rask til å slippe meg inn så jeg ikke stod utenfor mer enn nødvendig. 

Første inntrykk da hun slapp meg inn i selve leiligheten var "wow nice". 

Solbrun liten brunette med veltrent kropp!

Hun deler leilighet med en veninne som jeg ikke så noe til men hørte dem snakke mens jeg dusja. 

Kom ut av dusj og på sengen ventet det hun med rumpa opp og ristet på den innbydende mens hun fniste litt lekent. Og da var det ikke annet enn å hoppe i det! 

Leken i senga, gode tungekyss (ekstra) og ville at jeg skulle være fornøy. 2 runder med massage i mellom og ingen klokke, men jeg måtte kaste inn håndkle i runde 2 som vanlig. 

Søt og fin å snakke med. 

Så ja, de anmeldelsene på RE stemmer , jeg skal legge inn en selv og senere i dag. 

Endret av naff
  • Like 3
  • Thanks 4
Lenke til kommentar