Gå til innhold

Tips om Thaimassasje sted

Bareknulle

Anbefalte innlegg

Hei 

Har ett tips til ett Thaimassasje sted jeg var innom nylig. 

Hvis en går av trikken på Birkelunden, går til venstre, rett over gata og forbi puben. Der  ligger det to Thaimassasje Salonger rett etter hverandre. 

Jeg prøvde den som het Mia el 

Svart inngangsdør av jern. 

Tynn veldig pen Thaidame. 

Veldig bra massasje og alt av ekstra på menyen. 

• Thanks 2
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Larsens skrev:

Hvorfor lager du en egen tråd om thai massasje???. Da det allerede er en her som har over 1,5 millioner klikk.

Fordi han kan, står det i reglene at han må skrive i thaimassasje tråden? La folk dele det dem vil og hvor dem vil. Sist jeg sjekka er det villevesten her nå, ingen admins og selvom admin var aktiv, hadde det ikke vært et problem.

Lenke til kommentar
1 time siden, Larsens skrev:

Ja da han kan rote til så mye han ønsker.  Men, langt enklere for oss som brukere , når alt som gjelder ett evne havner i samme tråd. 

Ja, sånn som vi gjør nå.  Roter til spørsmålet hans om thaimassasje.  Nå har vi fire innlegg her som handler om helt andre ting, som plassering av spørsmålet.  Det med hvor folk plasserer ting er revnende likegyldig for meg om det bare er et tema som jeg finner interessant nok.  Da finner jeg det!  Tror nok at den gode mannen som @Bareknulle vil må legge inn spørsmålet i https://www.noresk.com/forum/emne/8-thaimassasje/ for å få raskere og bedre svar.

@Apeesel vi poster vel til Titanic synker?

Lenke til kommentar
30 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, sånn som vi gjør nå.  Roter til spørsmålet hans om thaimassasje.  Nå har vi fire innlegg her som handler om helt andre ting, som plassering av spørsmålet.  Det med hvor folk plasserer ting er revnende likegyldig for meg om det bare er et tema som jeg finner interessant nok.  Da finner jeg det!  Tror nok at den gode mannen som @Bareknulle vil må legge inn spørsmålet i https://www.noresk.com/forum/emne/8-thaimassasje/ for å få raskere og bedre svar.

@Apeesel vi poster vel til Titanic synker?

Jo si det du. Er litt nysgjerrig på hvor admin ble av. Kanskje han tenker det fortsatt er lite aktivitet, forumet har blitt veldig aktivt i det siste. Han burde sette inn noen nye admins som kan ha begrensende roller. 

Lenke til kommentar
58 minutter siden, Apeesel skrev:

Jo si det du. Er litt nysgjerrig på hvor admin ble av. Kanskje han tenker det fortsatt er lite aktivitet, forumet har blitt veldig aktivt i det siste. Han burde sette inn noen nye admins som kan ha begrensende roller. 

Om det er sånn at http://www.noresk.com ennå mottar reklameinntekter fra de irriterende annonsene som dukker opp på sidene her, så vil det før eller siden være en eller annen som løfter hodet opp fra sanden og spør: Hva skjer her?

Stakkars @Bareknulle.  Ja, ja, nå har han lært the hard way.

Lenke til kommentar