Gå til innhold

Amanda-Hot i bergen

BjørgvindBjørn

Anbefalte innlegg

Tja, det kan være litt suspekt, ja.  Det er i alle fall tydelig at det er noen som ser ut til å ha funnet et forretningskonsept som funker.  Les deg gjerne opp på noe av det som er sagt tidligere om de omreisende kinesiske det siste året https://www.noresk.com/forum/emne/9146-kinesiske-damer/

For dere som ikke orker å lese alt der, hovedkonklusjonene er:

• det er noen som bruker ekte bilder, men det er en sjanse du må ta (snu i døra om du ikke liker det du ser).
  • de aller fleste er en del eldre enn modellen i bildene.  Du kan forvente en pen MILF.
  • de ser ut til å levere OK tjenester og holder tiden ut.
  • alle tilbyr sex uten kondom (stor risiko) for kr 500 ekstra, selv om de ikke annonserer med det.
  • de har noen steder i noen byer som de skifter mellom å være på.  Litt sånn som thai, bare at her vet du at sex i form av samleie er inkludert.

Jeg har møtt to av dem.  Et møte var bra, det andre var dårlig.  Dårlig fordi hun klaget mye underveis og ville bare bli ferdig så raskt som mulig.  Jeg tar ikke sjansen på en kinadame igjen om jeg ikke leser en anmeldelse om en bestemt kvinne som er god, og så treffer jeg faktisk henne når døra åpnes. 

Lenke til kommentar

For de av dere som leste NOU fra etterretningstjenestene i dag eller så pressekonferansen, er det noen andre som tenkte en paranoid tanke om at besøk hos kina damer kan medføre pressmiddel fra statlige agenter?

skjønner at det kan virke vel konspiratorisk, men dette var jo en kjent taktikk under den kalde krigen og noen blant alle oss her på forumet kan kanskje falle i en kategori som er innenfor det som er aktuelt for de å forsøke å gå etter for å ha noe pressmiddel?

Husker fra Treholt saken sin tid at dette ble brukt av sovjet som en del av etteretnings strategiene.

Spør av ren nysgjerrighet og med noe fornyet skepsis på å besøke disse damene, selv om jeg betviler at jeg selv innehar noen innflytelse de er ute etter.

skal innrømme at det har fristet så har prøvd noen ganger, men det har bare vært venting og tomme løfter om møte og no show. Sånt er jo irriterende nok i seg selv, men tenker at den håndboka om etterretnings rekruttering antakelig er i bruk ennå. I en amerikansk film hadde damene da vært finere en de ser ut til å være.. Men her er det på sin plass med en klar exit strategi er min foreløpige tanke, enten det er slik eller sånn😅

Endret av Kaxda
Lenke til kommentar

At du besøker en kina-dame er vel ikke noe stort press middel? Den samme damen flere ganger, perhaps.

Samme spørsmål kan vel stilles om russiske damer oxo.

Islam er jo største trussel sa de, hold deg unna de få av den sorten. :lol:

• Like 1
Lenke til kommentar