Lars Monsen Skrevet Februar 20 Share Skrevet Februar 20 @Samantha do you do anal sex? i dont care what they say, i just want to lick you from your head to your toe. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 Noen vekka dama ser jeg, opera var ny. Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 På 8.2.2024 den 0.48, shawty lo skrev: første gang jeg ser denne annonsen, har ikke tatt tur. begynner å bli lei av mye gåter og spekulasjoner i dette forumet. hvis noen andre her inne kan konfirmere det du sier så er jeg villig å beklage. @Tototre har vært horebukk siden 90-tallet, har han noe å komme med angående denne jenta? Ikke lenger enn siden 90 tallet 1 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 Det er en inni her som har vært horebukk siden 80-tallet 😁. 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 35 minutter siden, shawty lo skrev: Det er en inni her som har vært horebukk siden 80-tallet 😁. Vel, det er lenge siden vi snakket om Alise var hun, han eller hen. Ser det var anmeldelsen der som var starten. Og nå er vi ved alder vi har hatt hobbyen? Mener at det er minst en som har svart i en undersøkelse i år at han kjøpte første gangen før 1960. Å være horekunde har ingen øvre aldersgrense. Har du penger nok vil du få! Men å begynne å kjøpe før du er 15, det er veldig ulovlig. For den ene parten. Som vanligvis gjør det som er lovlig. Huff, nå går jeg snart av med pensjon som Veteran her... klarer ikke la være å skrive i dag ser det ut til. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg