Gjest Skrevet Februar 7, 2024 Share Skrevet Februar 7, 2024 Hei Ringte henne for ei uke side for treff. Hun sa at hun ville ha forskudd. Jeg sa høflig nei. Det virket som om at hun ble irritert . Hun sa at jeg ikke skulle ringe igrulbakeog la på. Er detnoen som har opplevd henne slik ? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 7, 2024 Share Skrevet Februar 7, 2024 Da er det nok du som sa noe feil/galt. Hun har aldri krevd forskuddsbetaling men betaling når du kommer i døra med engang. Sikker på at du ikke var full eller rusa når du ringte? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 På 7.2.2024 den 13.00, Apeesel skrev: Da er det nok du som sa noe feil/galt. Hun har aldri krevd forskuddsbetaling men betaling når du kommer i døra med engang. Sikker på at du ikke var full eller rusa når du ringte? Hei Jeg verken går på knark eller alkohol. . Syntes at det var bare merkelig Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 50 minutter siden, Hore bukk skrev: Hei Jeg verken går på knark eller alkohol. . Syntes at det var bare merkelig Hei Kanskje jeg ordla meg feil. Misforståelse. Kanskje jeg skal prøve på nytt. Være forsiktig og ydmyk Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 (endret) 5 timer siden, Hore bukk skrev: Hei Kanskje jeg ordla meg feil. Misforståelse. Kanskje jeg skal prøve på nytt. Være forsiktig og ydmyk G Endret Februar 8, 2024 av Apeesel Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 Under vill ha emne vill ha gang bang. Uten å tenke meg om nevnte jeg ett navn. Angret etter på Kan du hjelpe Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 16, 2024 Share Skrevet Februar 16, 2024 På 8.2.2024 den 15.26, Hore bukk skrev: Hei Jeg verken går på knark eller alkohol. . Syntes at det var bare merkelig Hei Var I kontakt med henne 2 dager side. Hun vill ha 12 timers varsel på treff. Fikk 2 meldinger som jeg synes var merkelig. Du har ett poeng med adhd og asberger + rus. . Hun virket litt ovenpå. At hun vet at hun et populært og attraktiv virker som på meg. Men for all del. Hun er jo fin Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 16, 2024 Share Skrevet Februar 16, 2024 2 timer siden, Hore bukk skrev: Hei Var I kontakt med henne 2 dager side. Hun vill ha 12 timers varsel på treff. Fikk 2 meldinger som jeg synes var merkelig. Du har ett poeng med adhd og asberger + rus. . Hun virket litt ovenpå. At hun vet at hun et populært og attraktiv virker som på meg. Men for all del. Hun er jo fin Vi kreves forhandsbetaling nå vi synes kunde er plagsom i tlf.De slutt samtale og ingen plagge oss mer. Siter Lenke til kommentar
Einarelg Skrevet Februar 16, 2024 Share Skrevet Februar 16, 2024 Denne Synnøve er stein hakke gal ellers så går hun på noe. Møtt henne en gang, aldri mer. Utseende er det ingenting å si på. 1 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 På 17.2.2024 den 0.43, Einarelg skrev: Denne Synnøve er stein hakke gal ellers så går hun på noe. Møtt henne en gang, aldri mer. Utseende er det ingenting å si på. Hvordan var hun stein hakke gal? Personlig syntes jeg gærne jenter er topp i køya og jeg har vurdert en tur til henne en stund, men er hun typ C.Borthen gærn, så er det greit å styre unna. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 28 minutter siden, Jeff Pezos skrev: Hvordan var hun stein hakke gal? Personlig syntes jeg gærne jenter er topp i køya og jeg har vurdert en tur til henne en stund, men er hun typ C.Borthen gærn, så er det greit å styre unna. Hei For min del går jeg til jentene hver 2-4 månede. Da må man være trygg på jenta er bra og hyggelig. Da ender man opp med de kjente og de som man føler seg trygg på. Ikke ett dopphaug. Uten at jeg sikter til noen spesielle Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 2 minutter siden, Hore bukk skrev: Hei For min del går jeg til jentene hver 2-4 månede. Da må man være trygg på jenta er bra og hyggelig. Da ender man opp med de kjente og de som man føler seg trygg på. Ikke ett dopphaug. Uten at jeg sikter til noen spesielle Har gåtti mange år til ei Portugisisk dame som jobber til vanlig i ei skjøhetsalong med spesialfelt øyenvipper . Hun føler jeg meg trygg på og hun er hyggelig og høflig Siter Lenke til kommentar
Einarelg Skrevet Februar 20, 2024 Share Skrevet Februar 20, 2024 11 timer siden, Jeff Pezos skrev: Hvordan var hun stein hakke gal? Personlig syntes jeg gærne jenter er topp i køya og jeg har vurdert en tur til henne en stund, men er hun typ C.Borthen gærn, så er det greit å styre unna. Hun stilte utrolig mange rare spørsmål om alt og ingenting. Hvis jeg ikke svarte slik hun forventet ble hun lettere irritert. Det hele ble skikkelig turnoff. Jeg var der for å pule, ikke svare på spaca spørsmål. Har aldri vært borti slik merkelig oppførsel noen gang. Rett og slett ubehagelig var det. 1 1 Siter Lenke til kommentar
GOpro Skrevet April 24, 2024 Share Skrevet April 24, 2024 Er det en jeg aldri skal møte er det hun Synnøve. Var litt nysgjerrig på hun tidligere, og begynte å følge hun på Facebook. Hun bare posta scam. Bla frk.Lene eller hva hu het (mest sannsynlig feil navn) husker ikke farta . Jeg sa ifra til hun at den profilen hun poster er scam. Hun ble dritforbanna og begynte å skjelle meg ut 😂 er nok hu som har laget noen ekstra scam profiler. Søkte opp scam profilen på maltego. Var ganske mange som hadde blitt scammer av denne profilen. Frk lykke eller no sånt var det . Jeg tenker siden Synnøve blir så sint når man påpeker scammen hun legger ut. Så holder det meeeer en nok for meg. Ønsker hu og vennina hennes lykke til jeg. 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 (endret) Jeg klarte bare ikke å dy meg og tok meg en tur til denne snasne godbiten, da det alltid pirrer litt ekstra i boxeren av slike halvgærne damer. Så jeg tenkte, fuck it, let`s go! Og jada, liker du gærne damer, så tviler jeg sterkt på at det er mange steder du i så måte får mer "valuta" for pengene enn hos den eminente Frk.Synnøve. Her er det ikke noe fake, skuespill crazy-bitch-act, denne dama ER batshit crazy! Hun ser unektelig bra ut, ingen som helst tvil om den saken, faktisk mye bedre enn på bildene vil jeg påstå, så dette kunne ha vært midt i blinken for min "loko-babe-fetish". Men, dette ble i røffeste laget selv for en dreven jeger. Som en skriver lengre opp i tråden, du blir her kryssforhørt i beste CIA-style, krav blir stilt til at du har gjort skikkelig research på forhånd, lest deg opp på alt av sider hun viser seg på, og sendt inn ønskeliste med ektratjenester via Altinn i god tid. For ja, hun har selvfølgelig registret AS må vite og har faktisk ganske brukbare tall, og 2022 regnskapet viste driftsinntekter på 1.367mill. Med de prisene for ektratjenester, så henger det helt klart på greip, for her går også takstameteret på speed, så legger du til en OWO på ønskelista, så er du enda 1,5K fattigere før du vet ordet av det. Bare gudene vet hvor mye full pakke koster her? Jeg vurderte en stund, før hun fikk av seg fillene og takke høflig for meg, men i et svakt øyeblikk ble jeg værende, mest av nysgjerrighet over hvor dette bar. Det ble et kort og hektisk knull og selv om jeg ikke husker hvor jeg var da Oddvar Brå brakk staven, så vil jeg definitivt husk hvor jeg var når pulte den galeste dama ever. Så, er du som meg og liker klin gærne damer, så vil jeg på det varmeste anbefale en tur til Frk.Synnøve, bare for opplevelsens skyld, men husk å lese deg opp og send inn ønskeliste på forhånd! PS! har du dårlig hjerte, eller gud forby psyke, hold deg hjemme! Endret Juni 12, 2024 av Jeff Pezos 5 1 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 Mulig dagsformen hennes varierer veldig, men når jeg var hos henne i fjor så oppførte hun seg helt normalt på alle måter. Ikke ruset eller uvanlig oppførsel. Hun var tydelig på enkelte ting, men ikke noe unormalt. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 23, 2024 Share Skrevet Juni 23, 2024 På 7.2.2024 den 13.51, Gjest skrev: Hei Ringte henne for ei uke side for treff. Hun sa at hun ville ha forskudd. Jeg sa høflig nei. Det virket som om at hun ble irritert . Hun sa at jeg ikke skulle ringe igrulbakeog la på. Er detnoen som har opplevd henne slik ? Så ikke denne før nå... Men JA - jeg fikk også beskjed om det. Det var for hennes "sikkerhet" om at treffet ble noe av. Da vi kom til kvelden vi hadde en avtale så forduftet hun. Fikk beskjed rundt midnatt at jeg kunne komme da. 6 timer etter avtalen(!!) Det var selvsagt ikke aktuelt. Men pengene fikk jeg ikke igjen. De var for å sikre henne mot slike hendelser... Priceless!! Siter Lenke til kommentar
Asterix Skrevet August 9, 2024 Share Skrevet August 9, 2024 (endret) Mener hu er veninna til hu catrine borten å at de drev litt sammen før. Endret August 9, 2024 av Asterix 2 Siter Lenke til kommentar
daxi Skrevet August 14, 2024 Share Skrevet August 14, 2024 Jeg skrev en review da hun hadde nicket Helnorsk: https://www.noresk.com/forum/emne/7760-helnorsk-frøken/#comment-35520 Ønsker henne alt vel, men for rar for min smak. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Barabassen Skrevet August 15, 2024 Share Skrevet August 15, 2024 Var i kontakt med henne for ca 2-3 år siden. Sexy dame med bollemus for mons. Dessverre så følte jeg at kommunikasjonen fløt så rart/sært , så jeg valgte å avstå. Mulig bare en dårlig dag. Men for all del. Ønsker Synnøve alt vel....... 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg