Gå til innhold

DP..

Gjest

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Karsten skrev:

Ser følgende...

Norge

23 gjør DP

16 kunne jeg testet med DP

Danmark

3 gjør DP

1-2 kunne jeg tenkt å teste

Merkelig at det ikke er omvendt...?

Kanskje mindre kuker i Norge?

Lenke til kommentar
9 timer siden, Karsten skrev:

Ser følgende...

Norge

23 gjør DP

16 kunne jeg testet med DP

Danmark

3 gjør DP

1-2 kunne jeg tenkt å teste

Merkelig at det ikke er omvendt...?

Altså trenger du ikke dra til DK for akkurat dette.  Men er dette en litt sånn kontaktannonse mellom linjene fra en mann til andre menn om at du kanskje trenger 16 forskjellige for å kunne DP med de du finner attraktive* nok?  (jeg har nok lavere krav, for når jeg søkte DP (dobbel penetrasjon) fikk jeg HELE 63 treff!

Har tatt med hele landet, TS og menn som tilbyr😂

image.png.899412850b25c1edf2866196571bf086.png

* vil spesifisere at det ikke er de 16 mennene jeg tenker på her, men de 16 kvinnene du kan tenke deg å teste med en annen mann.

Endret av Tototre
* testing
Lenke til kommentar

🤪😂😂 Always a pleasure. Før var det bare enstavelsesord som var mulig å få ut av noen her. Nå er det utgreiinger i alle mulige himmelretninger. Morsomt. Og BRA. Verden går fremover gitt. Ihvertfall på Noresk.com...

Endret av Karsten
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tototre skrev:

Altså trenger du ikke dra til DK for akkurat dette.  Men er dette en litt sånn kontaktannonse mellom linjene fra en mann til andre menn om at du kanskje trenger 16 forskjellige for å kunne DP med de du finner attraktive* nok?  (jeg har nok lavere krav, for når jeg søkte DP (dobbel penetrasjon) fikk jeg HELE 63 treff!

Har tatt med hele landet, TS og menn som tilbyr😂

image.png.899412850b25c1edf2866196571bf086.png

* vil spesifisere at det ikke er de 16 mennene jeg tenker på her, men de 16 kvinnene du kan tenke deg å teste med en annen mann.

Trenger ikke å lete så mye, vi er flere som vil ta en dame enten i DP eller GB sammenheng. Til og med fra Danmark kommer de for å ha det ekstra moro her.

Lenke til kommentar