Gå til innhold

@Revenger og @Antoni

Gjest

Meldingsbegrensinger  

17 stemmer

1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

• ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      1
    • nei
      14
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      1
    • vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Revenger skrev:

Etter ditt neste trekk må jeg sove på neste trekk, ikke rett frem tror jeg.

Ja samme her. Vi trenger begge vår skjønnhetssøvn for å kunne prestere optimalt, både på sjakkbrettet og i senga med ei deilig latina. Ha en fin kveld gode sjakkvenn!

• Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Ja samme her. Vi trenger begge vår skjønnhetssøvn for å kunne prestere optimalt, både på sjakkbrettet og i senga med ei deilig latina. Ha en fin kveld gode sjakkvenn!

Likeså!

• Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Håper stillingen er riktig :)

Den er riktig @jegern. Tror jeg sliter litt her med bonde under. Takk for rask oppdatering av partiet vårt, vet ikke hvordan vi skulle klart oss uten deg 😀

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, jegern skrev:

Springeren din er veldig bra da, selv om den må finne seg et nytt hjem. Hvem får fart på f-bonden sin først?

Kanskje jeg kan finne et nytt hjem for min springer hos @Zezeh? Hva sier du @Zezeh, liker du hester? F-bonden? Nja,  Jeg er usikker på om den skal ut og farte eller ikke.  Nei, dette er vanskelig.

• Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Revenger skrev:

a6

5 minutter siden, Revenger skrev:

a6

Trodde du skrev at du ville sove på mitt siste trekk. Vel vel, jeg skal iallefall sove på mitt neste trekk. God natt!

Endret av Langbein
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Kanskje jeg kan finne et nytt hjem for min springer hos @Zezeh? Hva sier du @Zezeh, liker du hester? F-bonden? Nja,  Jeg er usikker på om den skal ut og farte eller ikke.  Nei, dette er vanskelig.

Hun liker hester, ja

Lenke til kommentar

Jeg skal kort oppsummere hvordan jeg oppfatter stillingen noen minutter etter midnatt:

Blått er for å illustrere at svart smyger seg mot sør som to kalde hender for å motta varme.  Men det er oxo fare for å bli brent, dvs. miste en finger.

Rødt er de to benene som har spredt de hvite brikkene for å lokke svart i en honningfelle.  Dette ble ofte brukt av sovjetiske spioner for å innhente hemmeligstemplede opplysninger.

Konklusjon: Jeg ville nok samlet benene så det ikke er så åpent.

situasjonsmap.png.aee19376df26ad043f03ce151d1a131a.png

Lenke til kommentar