Gå til innhold

Cindy Milf- beste blowjob på lenge..


markeeny

Anbefalte innlegg

Var innom denne ungarske deilige dame, liker litt curvy, så det passet meg bra. Beste var likevel OWO'n... For min del på nivå med Johanna der hun skiftet mellom ulike teknikker, og ga den en skikkelig wet behandling av pikk, baller, og om du ønsker rimming også..(bet 300 extra tror jeg)... Men var mer en verdt det. I tillegg er hun hyggelig og man føler hun liker det hun jobber.

Så denne OWO'n og rimming kan høyst anbefales.

Lenke til kommentar

Noen andre som har vært innom her? Tok en tur til etter den deilige owo+ rimming jeg fikk og ble ikke skuffet :D

Hun jobber forresten med Maya milf, som også så veldig deilig og fast, selv om hun nok er noen år eldre enn annonsen tilsier. Det omvendte for Cindy, synes jeg.

Lenke til kommentar

@Noldus -- fikk du rimming også? Vet ikke om du liker, men ba om det mot 200 ekstra og synes det addet det lille ekstra, pluss ba henne gi meg owo noe tilpasset til hvordan jeg liker det. Tenker det er greit også å si fra noen ganger om hvordan man liker den. Jeg likte den veldig br ai hvertfall.

:):)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...