Gjest Skrevet Februar 4, 2024 Share Skrevet Februar 4, 2024 (endret) Jeg har en ff som veldig gjerne vil voldtas. Av meg - tror jeg - i ærlige former. Dette tenner jeg veldig på at hun liker og ber meg om... Hva med dere? Noen som har tilsvarende ønsker? Endret Februar 4, 2024 av Karsten Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 4, 2024 Share Skrevet Februar 4, 2024 Ikke helt, men nesten. Har ei som jeg traff via Seeking, som jeg fortsatt treffer i ny og ne. Facefcuk til hun er på kanten til å brekke seg Anal, husker første gangen. Da sa hun følgende, du MÅ HOLDE meg fast de 3-4 første minuttene. IKKE SLIPP!!! Fordi jeg jeg kommer til å sparke å slå om jeg kommer løs... Etter 4-5min så er det bare deilig og du kan kjøre på. Hender jeg får orgasme slik, men ikke hver gang. La meg si det slik: Doggy og låse armene hennes bak på ryggen. Har forsøkt både forsiktig/pent og full rulle fra start. Hun må ha 4-5min før hun slapper av uansett. Selv med plenty av glidekrem. Og det er hun som spør om jeg vil. Bakdelen er at denne seansen ikke er lydløs, så vet ikke hva naboer syntes? 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Februar 4, 2024 Share Skrevet Februar 4, 2024 7 minutter siden, Gaggball skrev: Ikke helt, men nesten. Har ei som jeg traff via Seeking, som jeg fortsatt treffer i ny og ne. Facefcuk til hun er på kanten til å brekke seg Anal, husker første gangen. Da sa hun følgende, du MÅ HOLDE meg fast de 3-4 første minuttene. IKKE SLIPP!!! Fordi jeg jeg kommer til å sparke å slå om jeg kommer løs... Etter 4-5min så er det bare deilig og du kan kjøre på. Hender jeg får orgasme slik, men ikke hver gang. La meg si det slik: Doggy og låse armene hennes bak på ryggen. Har forsøkt både forsiktig/pent og full rulle fra start. Hun må ha 4-5min før hun slapper av uansett. Selv med plenty av glidekrem. Og det er hun som spør om jeg vil. Bakdelen er at denne seansen ikke er lydløs, så vet ikke hva naboer syntes? Det er en dame jeg gjerne kunne møtt😜 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg