Gjest Skrevet Februar 4, 2024 Share Skrevet Februar 4, 2024 (endret) God aften fra nede i ølen! Jeg har møtt kanskje 1 eller 2 gp'er underveis... 🤪 Det er en dårlig skjult hemmelighet at jeg liker det litt kinky og morsomt. Dog er det et stykke fra kinky (som jeg definerer til håndjern, leketøy, tau, pisk etc etc) og til pervers som i kaviar, piss, kvelning etc.... En gp som jeg besøkte (en av de første) klaget på at det var ofte at karene ville leke med avføring, piss etc. Stemmer det? Jeg trodde ikke det - men er det mer vanlig enn jeg tror? 🤔 Endret Februar 4, 2024 av Karsten Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 4, 2024 Share Skrevet Februar 4, 2024 Du skulle gjort denne til avstemning Det du skriver som perverst: Nei takk, ikke for meg Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 4, 2024 Share Skrevet Februar 4, 2024 Det stemme! Det er en snill kår i mitt omradet.Ung,med godt job en fantastisk huset rett i kysten. Han betale 6000 for spise avføring..Men vi klare ikke,fordi han er for chatty og smile som barn..og nå han begynt a vise deg bilde av hennes online kjæreste fra sør amerika,man.. Nope. Det er kø for mann som ønsker slik fitta/drink andre mann sædle rett fra gummi etter vi fa kunde…eller spør vi ikke vaske fitta for han kommer.. Ja.. En jenta jeg kjenne fikk 8000 kr for smøre avføring på seg foran cam,men jeg er helt sikker hun bruker Piano pudding istedfor.😂😂 Håper jeg..😜 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg