Bareknulle Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 Hei Litt info Husker dessverre ikke navnet på massasje salongene, men hvis en står ved Birkelunden på Grunerløkka, ved trikkeholdeplassen, og snur seg mot venstre, går rett over veien der trikken går, og rett frem, ligger det to Thaimassasje Salonger. Jeg prøvdeden som ligger nærmest Birkelunden. Fint slank Thaidame. Fikk ekstra. Blowjob, knuller, fikk slike henne osv Helt ok Massasje 1 1 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 var det hun på bildet? har vurdert å dra der selv. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 Merkelig med Thai i Oslo - hvor r de unge damene - ihvertfall ikke her. Men, markedet i Oslo står og faller vel ikke på et par kåte fiskere?! 1 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 dette er et marked for milf hunters og hunder 🐶 Siter Lenke til kommentar
Northernfellow Skrevet Februar 4, 2024 Share Skrevet Februar 4, 2024 På 3.2.2024 den 16.50, Revenger skrev: Merkelig med Thai i Oslo - hvor r de unge damene - ihvertfall ikke her. Men, markedet i Oslo står og faller vel ikke på et par kåte fiskere?! Mange av de reiser rundt. Fant nettopp en jeg har hatt noen fine opplevelser med i Zurich😅. https://www.en.fgirl.ch/filles/meena/ Såg også noen andre jeg har sett på annonser i andre deler av byen, men ikke prøvd. Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 På 3.2.2024 den 13.09, Bareknulle skrev: Hei Litt info Husker dessverre ikke navnet på massasje salongene, men hvis en står ved Birkelunden på Grunerløkka, ved trikkeholdeplassen, og snur seg mot venstre, går rett over veien der trikken går, og rett frem, ligger det to Thaimassasje Salonger. Jeg prøvdeden som ligger nærmest Birkelunden. Fint slank Thaidame. Fikk ekstra. Blowjob, knuller, fikk slike henne osv Helt ok Massasje Schleppegrells gate Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg