Gå til innhold

Informasjonen om Thaimassasje i Oslo

Bareknulle

Anbefalte innlegg

Hei 

Litt info 

Husker dessverre ikke navnet på massasje salongene, men hvis en står ved Birkelunden på Grunerløkka, ved trikkeholdeplassen, og snur seg mot venstre, går rett over veien der trikken går, og rett frem, ligger det to Thaimassasje Salonger. 

Jeg prøvdeden som ligger nærmest Birkelunden. 

Fint slank Thaidame. 

Fikk ekstra. 

Blowjob, knuller, fikk slike henne osv

Helt ok Massasje 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 3.2.2024 den 16.50, Revenger skrev:

Merkelig med Thai i Oslo - hvor r de unge damene - ihvertfall ikke her. Men, markedet i Oslo står og faller vel ikke på et par kåte fiskere?!

Mange av de reiser rundt. Fant nettopp en jeg har hatt noen fine opplevelser med i Zurich😅.  https://www.en.fgirl.ch/filles/meena/

Såg også noen andre jeg har sett på annonser i andre deler av byen, men ikke prøvd.

Lenke til kommentar
På 3.2.2024 den 13.09, Bareknulle skrev:

Hei 

Litt info 

Husker dessverre ikke navnet på massasje salongene, men hvis en står ved Birkelunden på Grunerløkka, ved trikkeholdeplassen, og snur seg mot venstre, går rett over veien der trikken går, og rett frem, ligger det to Thaimassasje Salonger. 

Jeg prøvdeden som ligger nærmest Birkelunden. 

Fint slank Thaidame. 

Fikk ekstra. 

Blowjob, knuller, fikk slike henne osv

Helt ok Massasje 

Schleppegrells gate

Lenke til kommentar